5. Tak začneme ne?

225 14 0
                                    

Ráno je se probudila vedle Toma.Hlavu jsem měla položenou na jeho ruce.Musím uznat že to byl příjemný pocit.To teplo co z něj vyzařovalo...Asi jsem se fakt zamilovala. Nechtěla jsem z postele vylést ale dnes je první natáčecí porada takže jsem se musela jít přichystat. První jsem si to mířila do koupelny. Zašla jsem si do sprchy. Nevím proč jsem to neudělala až budu u sebe ale nějak mě to lákalo tady.

Po asi 10 minutách jsem vešla z koupelny do pokoje a Tom už tam ležel vzhůru. Koukal do telefonu ale v momentě kdy jsem přišla do pokoje si ho přestal všímat.

T: ,,Jak ses vyspala?"

Vedle něho pohádkově ale to jsem přiznat nemohla.

C: ,, Dobře, ty?"

T: ,,Že se ptáš..."

Šla jsem pro telefon k nočnímu stolku a pomalu se chystala jít k sobě. Oblečení jsem si nechala Tomovo a šaty vzala do ruky.

Když jsem se loučila a odcházela z ložnice, cítila jsem na sobě jeho pohled. Nevím jestli to bylo nepříjemné. Spíš naopak. Někde vnitřně mě to těšilo.

Došla jsem k sobě na apartmá a šla jsem se převléct, nasnídala jsem se a začala se chystat. Porada začíná ve dvě odpoledne a bylo 12. Z lednice jsem si vyndala oběd a nejedla se. Sushi.

V jednu byl sraz u mě před apartmá a přesně tak se stalo. Vzala jsem si na sebe už delší černé šaty a černou kabelku. Vše jsem završila černýma botama na podpatku. Tom měl košily a černou koženou bundu. Slušelo mu to.

Vydali jsme se směr natáčecí areál kousek odsud a za čtvrt hodiny jsme před ním stáli.
Vešli jsme dovnitř kde už lidi chodily a připravovali se.

Ve dvě začala porada. Tom mi řekl ať nejdůležitější věci zapíšu aby jsme na něco nezapoměli. Taky jsem dostala můj scénář. Stačil mi až takhle brzy protože jsem měla poměrně málo textu. Tom jelikož ho měl o pár A4 více tak ho má už měsíc. Po třech hodinách skončila porada a my jsme mohli jít. Tom se v místnosti sekl se Zendayou a povídali si. Mě to ale nebavilo takže jsem se sbalila a odešla.

Na pokoj jsem přišla v půl šesté a to docela vyčerpaná. Natáčíne za čtyři dny s tím že dva dny předtím hledáme kostýmy a upravujeme scénář. Bude to dost práce, vím to ale i tak se na to těším.

Řekla jsem si že bych zašla za Tomem a probrali bychom ten seznam. Nevím proč ale někde vnitřně mě to nutilo. Vzala jsem si tady věci a Tomovo oblečení na vrácení. Zamkla jsem a vydala se za ním. Když jsem přišla před jeho dveře, uslyšela jsem holčičí smích. Zenday smích.Tom se taky smál a já se rozhodla že je nebudu rušit. Když jsem odcházela tak jsem zaslechla co si povídají a pak jen tichý polibek.

Z: ,,Jsi neodolatelný Tome. Jsem ráda že tě mám."

Toto se ozvalo po polibku. Byla jsem tak bezmocná a naštvaná ale nic jsem nezmohla. Ona ho má omotaného na prstu a to ona se s ním může líbat. Toma miluji ale musím respektovat jeho rozhodnutí. Nic ke mě necítí a já ho plně chápu. Má jiný,lepší úlovek. Ale i tak to byla odporná představa. Bůhví co s ní všechno měl. Nechápejte mě špatně, Zendaya je dobrá herečka ale jako člověk v osobním životě mi vadí. Je ironická, otrávená ale na sítích se strašně přetvařuje. Prostě za mě ne. Otočila jsem se tedy a vrátila jsem se zpět do apartmánů.

Tak dnesk trochu kratší. Omlouvám se za případné chyby ale píšu to tajně o hodině dějáku. Doufám že se máte dobře...

                                                             597 slov

Life is not INFINITE!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat