Ráno jsem se probudila s lehkou bolestí hlavy ale zato jsem cítila jak mě v břiše bodaji nože. No jo...při menstruaci na bolesti břicha trpím.
Když jsem otevřela oči tak mi to došlo. Já neležím u sebe v posteli. Ale u Toma! Co se to sakra včera stalo. Po ploužáku mám úplný okno. Snad jsem se nijak neztrapnila.
Koukla jsem se na prostěradlo a byla tam červená louže. Nic velkého ale i tak se to Tom nesmí dozvědět. Vstala jsem a šla do koupelny která je spojena s pokojem.Vedle záchoda jsem našla nerozbalené balení vložek. Proč je tady Tom má? To tady jen tak náhodou má nerozbalené vložky? Rozbalila jsem balení a jednu jsem si vzala. Snad si toho nevšimne. Teď ještě rychle prevlést postel.
Když jsem vyšla z koupelny tak Tom stál v pokoji a převlíkal postel. Zastavila jsem se a chtěla rychle někam utéct. Teď už to ví. Otočil se na mě a usmál se.
T: ,,Nedělej si starosti.Je to normální a postel se převleče.Rano jsem byl nakupovat a koupil jsem ti jedno balení vložek tak je kdyžtak použij.Šaty jsem dal do pračky..."
Až teď mi došlo že na sobě nemám své oblečení. Zůstalo mi moje spodní prádlo ale tryko bylo Tomovo. Bylo mi skoro do půlky stehen takže vše potřebné zakrývalo. Ještě že tak.
Tom pak odešel udělat snídani. Já jsem ještě zabruslila do jeho šatníku a ukradla tam jedny jeho kalhoty.Pak jsem přišla do kuchyně kde už na mě čekaly lívance s banánem.
Tom se na mě podíval a usmál se
T: ,,Neboj! Kdyby něco spal jsem na gauči"
C: ,,Děkuji za vše. Ale mám otázku. Co všechno se dělo po tom ploužáku? Nic si nepamatuji..."
T: ,,Chvíly jsme tam tančili. Tak tři až čtyři písničky a pak jsem si všiml jak ti po vnitřní straně stehna teče krev. Bylo mi tak trochu jasné z čeho to je takže jsem pomalu pobalil věci a odvedu tě domů.Byla jsi už dost unavená takže jsi už pomalu usínala. Když jsem balil ty věci, začala si se tam kroutit a stěžovala sis na křeče v břiše. Byly asi dost velké protože jsi nebyla vschopná vstát takže jsem tě domů odnesl v náručí. Bál jsem se o tebe takže jsem se rozhodl že tě vezmu k sobě kdyby něco. Ráno jsem pak vstal dřív a šel nakoupit jídlo a no to už víš..."
C: ,,Tak super. Představovala jsem si něco horšího. Ještě jednou díky za vše."
T: ,,Není zač. Ale co? Je to lepší?"
C: ,,Upřímně? Ne! Takhle mi bude celý den to mi věř."
T: ,,Tak to tě domů nepustim. Zodpovídám tady za tebe a nehodlám aby se ti něco stalo nebo si se sama trápila."
***********
Celý den jsme koukali na filmy. Upřímně vůbec nevím na jaké protože jsem jich půlku prospala. První bylo Kissing Booth ale to jsem v půlce Tomovi usla na rameni. Probudila jsem se když už tam běželo něco jiného. Probudila jsem se s hlavou na Tomovo nohách a on mě jemně hladil po zádech.Bylo mi tak příjemně že jsem dělala že stále spím. Tom mi lehce přejížděl sem a tam a každý jeho dotyk byl okouzlující.
Večer mě přenesl jen do postele a já spadla dál. Když už pomalu odcházel,zasáhla jsem
C: ,,Nemůžeš spát dneska u mě? Chci mít někoho vedle sebe."
Ach jo co to z tebe zase vypadlo Clary...
T: ,,Dobře, ještě se převleču a jsem tam dobře Clar?"
Ach jak krásně to zní když mi řekne Clar a ne Clary...dobře stačí! Už jseš ním až moc posedlá
C: ,,Hmm..." zamumlala jsem v polospánku do polštáře.
Za chvilku jsem cítila něčí ruku na mém stehně jak mě hladí. Popolehla jsem si a hlavu si položila na Tomovo hrudník. Kolem mě se linula uspávajicí vůně Tomova parfému a já pak přestala vnímat smysly a pomalu usínala.
Trochu kratší ale nevadí. Neměla jsem moc nápady tak snad nevadí. Jaký zatím máte názor. Je možné že by mezi nima něco bylo? No...asi jo jinak to nečtete že?
Užívejte<3 669slov
ČTEŠ
Life is not INFINITE!!!
FanficNavrhnutá roční praxe s celebritou? To naše hlavní postava nemohla odmítnout. Jakou náhodou ji přiřadili Toma Hollanda.No ale co se nestalo, ona..... Úryvek: T: ,,Dáš si kafe nebo něco když už jsme tady?" C: ,,Jo ráda a aspoň probereme plány na dal...