10. Den volna

197 10 0
                                    

Je krásné čtvrteční ráno a já se vzbouzím vedle něho.Cítím jeho parfém a nedokážu tomu uvěřit. Proč voní tak krásně jako nikdo jiný?

Dnes jsme zase museli na natáčení ale já se i tak rozhodla ještě na chvíli usnout. Bylo mi tak příjemně v jeho přítomnosti a cítila jsem se v bezpečí. Jedna z jeho svalnatých rukou objímala můj pas a já se nemohla ani hnout. Bylo mi pod jeho peřinou takové teplo, které jsem ještě nikdy nezažila.

Když jsem se podruhé probudila, Tom už vedle mě neležel. Vyšla jsem z jeho pokoje a uviděla na jeho stole vzkaz.

Dobré ráno lásko♡
Už jsem musel na plac. Chtěl jsem jít s tebou, ale když jsem tě viděl jak spokojeně spinkáš, nechal jsem tě. Na kuchyňské lince máš snídani a na place tě omluvím do jedenácti.

Tvoje láska (Tom)

Došla jsem tedy k lince a našla tam croassanty. Ještě čerstvé a pro mě! Nandala jsem si je na talíř a uvařila čaj. Bylo teprve devět a já se rozhodla, že se ještě schovám do peřin. V pokoji měl Tom televizi a tak jsem si na ni zapla Netflix. Chvíli jsem projížděla výběr ale pak jsem to našla. The Devil All The Time neboli v češtině Ďábel. A pokud si myslíte že je to film ve kterém se mihne i Tom, máte dobrý odhad. Až na to, že Tom je jedna z hlavních rolí.

Vzala jsem si na sebe mikinu z Tomova šatníku protože mi byla trochu zima. Ležela jsem tam se třema croassantama a teplým čajem, v plné spokojenosti. Po chvíli jsem uslyšela zvuky klíčů, odemykání a následně zavření dveří. Netušila jsem kdo by to mohl být, ale byla jsem líná se zvednou a jít to zjistit. Pak už se jen pohly pootevřené dveře od pokoje a já zjistila, kdopak to za mnou přišel. Jen jsem stopla film a podívala se jeho směrem

Usmál se, opřel se o rám dveří a chvíli mě v tichosti pozoroval.

C: ,,Co na mě tak koukáš?"

T: ,,Nemůžu se snad kochat tvou krásou?"

C: ,,No to můžeš ale první si běž zout boty. A pak můžeš místo kochání přijít rovnou sem za mnou."

T: ,,Zbytečná cesta navíc." Řekl s kulišáckým výrazem a sundal si boty přímo u dveří do pokoje. Pak přišel pomalu ke mně a políbil mě. Pak přešel ke skříni aby se mohl převléct do něčeho pohodlnějšího.

C: ,,A co ty tady? Nemáš být na place?"

T: ,,Ne. Když jsem tam po osmé hodině přišel, řekli mi, že mě dnes nepotřebují. Zeptal jsem se tedy i na tebe a řekli mi, že ani ty tam dnes nebudeš potřeba a že si oba můžeme vzít volno. Dnes se točí s Andrewem, Zendayou a Jacobem. Tak jsem se tam s nimi zase rozloučil a spěchal za mojí ranní princeznou."

Když se převlékl, tak za mnou vlezl pod peřinu a začal mě líbat. Tom našel ovladač od televize a vypnul ji. Já jsem radši odložila talíř s posledním croasantem na noční stolek.

Poté jsem si na něj sedla obkročmo a začala jsem si během našeho polibku hrát s jeho vlasy. Bylo vidět i slyšet že se mu to líbí,  protože ruku, co měl na mém pasu, při každém jemném zatažení za vlasy stisknul, a k tomu vždy jemně zasténal do polibku. Bylo mi jasné jak to skončí a tak jsem se nijak nebránila, a pořádně jsem to rozjela. A nebudu kecat, začala jsem si to pořádně užívat. Tohle bylo zatím to nejhezčí, co se mi za posledních deset let stalo. Pak už jsem jen cítila tvrdo a dál už si to dokážete představit. Ale jedno co musím připomenout: O kondomu si nic nepamatuji....

Dnes kratší. Upozorňuji, užívejte si trochu romantiky protože podle mých představ už to tak dlouho trvat nebude.
Sorry za spoiler ale já musela.

A myslím si, že kniha bude tak za cca 4-5 kapitol končit. No jo...nic netrvá věčně. Jak moje chuť ke psaní, tak i nápady pomalu dochází.

Po téhle knize si dám možná chvíli pauzu, protože poslední dobou už ani nečtu. A mám k tomu psaní poslední dobou trochu odpor. Teď jsem byla 4 dny nemocná a myslela jsem si, jak kniha bude vzkvétat. A ono jo....o dvě slova! Ale už teď dělám obal nové knihy o Tomovi.

Něco malého začínám tvořit už i tam ale na tu ještě tak měsíc zapomeňte.

Bude to trochu něco jinačího ale i tak doufám, že vás s ní nezkalmu.

740 slov

Life is not INFINITE!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat