Ráno jsem se probudila jak jinak než na Tomovo hrudi. Do pokoje začali průsvitat sluneční paprsky a hodiny ukazovaly půl osmé ráno. Oba dva jsme usli jen ve spodním prádle a to znamená že jsem si Toma mohla důkladně prohlédnout. Jeho parfém mě obklopoval a pomalu zase uspával. Bylo to jako bych se probudila v nebi. Takhle jsem si ty rána vždy představovala. Víc jsem se na Toma přitiskla a dál pokračovala ve spánku.
Když jsem se podruhé probudila, Tom už byl pryč. Myslela jsem si, že odešel ale pak jsem na nočním stole zahlédla jeho nabíjející se telefon. Usmála jsem se a pak jsem slyšela cvaknutí dveří. Tom vešel do pokoje a na tácu nesl snídani.
C: ,,Jéé...a za co jsem si to zasloužila?"
T: ,,Za ten krásně ztrávený večer a ještě líp ztrávenou noc." Položil předemě tác a políbil mě.
T: ,,A jak se moje láska vyspala?"
C: ,,Ještě lépe než posledně. Děkuju, miluji tě<3"
T: ,,Já tebe taky. Od doby co tě znám cítím ten zvláštní příjemný pocit. Všechno jsem zahodil a šel si pro tebe. A teď tě mám. A ať se Zen třeba po***e ale já už druhou polovičku mám!"
Jen jsem se na něj s úsměvem podívala a věděla jsem, že jsem vyhrála.
S Tomem jsme objednali letenky a večer jsme odlétali zpět do Atlanty. Zendaya už byla dost nedočkavá a nervózní protože Tomovi už od rána volala. Tom jí to nebral a celý den se věnoval mě. Byl to takový můj poklad z nebe. Celé dopoledne jsme se váleli a koukali na Netflix. Musím se přiznat, po těch palačinkách ke snídani jsem si ještě šlofíka musela dát. Naštěstí jsme celé dopoledne strávili pod peřinou a v mazlení takže když jsem usla, bylo to vlastně jedno.
Když jsem se po šlofíku probudila, film už byl dávno u konce, televize byla vypnutá a Tom si hrál s mími vlasy. Prstem mi na temeno hlavy kreslil obrazce a nakonec si mě pak přitáhl blíž aby mohl nasát vůni mých kadeří. Tady bych nejraději zůstala ale nejde to...
Když jsme přiletěli do Atlanty, museli jsme na plac. Tenhle let byl v poho, protože Tom jeho výlet nikde nesdílí.
Když bylo půl jedenácté, přišli jsme na apartmány a odložili jsme si věci. Okolo jedenácté jsme pak rozrazili dveře od studia. Příběhla k nám Zen a Toma hned zmáčkla v obětí. Bylo vidět že se mu to nelíbí ale co měl dělat.
Z: ,,Tome, kde si byl? Bála jsem se o tebe...A je super že si tu i ty Clary. Doufám že sis objela úřady v Londýně a teď už tady budeš a nebudeš kazit natáčecí plán."
Bylo vidět jak se na mě zamračila. Mrcha jedna.
Tom pak odešel se Zen do šatny a já sama do té své. Když jsem se převlékla,přišla mi smska. Psal mi Tom
T: Sorry za Zen...jen jsem ji nechtěl říct co se doopravdy stalo. Myslí si že sis potřebovala v Londýně něco zařídit
C: To je v pohodě
T: Už teď mi chybíš...dneska v 19:00 u mě?
Zpráva se líbíJen jsem se nad jeho zprávou usmála a pak už mě volali na plac. Musela jsem tada odložit telefon a bez další odpovědi na Tomovu zprávu odejít.
Když jsem přišla před kameru, už tam na mě čekala Zendaya s jejím otráveným výrazem. Achjo...tady si ani člověk neodpočine...
Natočila se po jedné hodině scéna kde se mám bavit s MJ (Zen). No...upřímně to bylo peklo. Tom byl pryč takže na mě ta fůrie byla ještě zlejší než v jeho přítomnosti.
Ve 15:00 nás propustili domů. No domů...chápeme se. Když jsem došla na apartmán tak jsem si vybalila věci a pak šla najít něco k jídlu. V lednici byla mražená pizza a já se rozhodla jí sníst. Zapla jsem troubu a nastavila ji na 170 stupňů. Když jsem okolo půl páté pizzu dojedla, vrátila jsem se do pokoje a šla si číst můj oblíbený: Román!
Když bylo půl sedmé, šla jsem se nachystat. Jdu sice jen k Tomovi ale i tak jsem si vzala rifle. Vlasy jsem si jen učesala a na make-up se vykašlala. Tom už mě bez něj stejně viděl.
Ale co se nestalo. Ve dveřích jsem se potkala se Zen. Nevím co tam chtěla ale moc se mi to nelíbilo. Ona se na mě povrchně podívala a pak si nandala její střevíce. Já jsem se naopak zula a co nejrychleji vplula dovnitř a zavřela za sebou.
Když cvakli dveře, už jsem cítila ten sladký polibek. Ten který chci dostat každé ráno pro lepší den a večer na dobrou noc. Ale něco nebylo ono. Tomovi rty byly...něco jako načaté. Prostě poznám jestli se člověk predemnou líbal nebo ne. Ta vlhkost a teplota rtů říkala vše. Za to jí zavraždím! Líbá mého kluka a já o tom nevím?! Ano jsem chamtivá ale i tak vím že Tom je můj a já jeho, i když jsme si to ani neřekli. Nějak jsem to přešla a důvěřovala Tomovi, že ví co dělá.
Tom obědnal Čínu a pak jsme se uvelebyli na gauči. Koukali jsme na DON'T LOOK UP.
Na sedačce jsme se mazlili celé dvě hodiny a já čas od času dostala pusu. Jemnou, láskyplnou a něžnou. Po filmu jsme se přesunuli do pokoje kde jsme se rozhodli, nabrat trochu sil na zítra. A to jednoduše spánkem. Naposledy jsem se Tomovi podívala do jeho čokoládových očí a pak jsem se zavrtala do jeho pohodlné peřiny a v jeho přítomnosti bez problému usla.Helo, Helo
Sorry za chyby ale je 21:05 a já sedím na louce vedle naší vesnice úplně ve tmě.
Jsem tak trochu líná to opravovat tak uvidíme jaký to bude. No nic...těšte se na příště. Mám už minimálně dvě kapitoly předepsané a celou vyzi v hlavě. A musím prozradit...bude to ještě něco!977 slov
ČTEŠ
Life is not INFINITE!!!
FanfictionNavrhnutá roční praxe s celebritou? To naše hlavní postava nemohla odmítnout. Jakou náhodou ji přiřadili Toma Hollanda.No ale co se nestalo, ona..... Úryvek: T: ,,Dáš si kafe nebo něco když už jsme tady?" C: ,,Jo ráda a aspoň probereme plány na dal...