O 6 měsíců později
?: ,,Jedno pivo prosím."
Otočila jsem se, popadla půllitr do ruky a začala čepovat.
Koukla jsem na hodiny a viděla, že je 23:37.
Už jen hodina a něco k ukončení této šichty.Pivo jsem položila na bar jeho majiteli a převzala peníze.
Klub ve kterém pracuji už se začal pomalu vyprazdňovat a já už se těšila domů do teplé postele.
S Tomem jsem se už půl roku neviděla a nějak mě to netrápí. Chvíli po tom co jsem odletěla, potvrdil novinářům vztah se Zendayou. Podle fotek a rozhovorů vypadá šťastně. Je spoustu fotek a videí, kde se se Zen líbá nebo ji jen romanticky drží za ruku.
Něco uvnitř mě mi naznačuje, že mě Tom nikdy nemiloval. Jen mě pár dní využil na kvalitní noc jak jeden večer zmínil na akci, po které jsme se rozdělili. Stále to uvnitř strašně bolí a pálí ale zvykla jsem si.
Jo a jinak...co se za ten půl rok stalo. Našla jsem si dobře placenou práci jako barmanka v baru. Čtyři noci v týdnu tu strávím. Stále bydlím s bratrem který mě ve všem podporuje. Moje nejlepší kamarádka Andy, po tom, co se mezi mnou a Tomem stalo, začala Toma nenávidět. Sleduje jeho každý krok a vše co se kolem něho šustne mi řekne. Zprávy jsou to spíše nepříjemné ale takový už je život.
S bráchou užíváme života. Jeden den mě vytáhl na hokej jako jsme chodili s rodiči když mi bylo osm a jemu deset. Jedna z mých oblíbených dětských vzpomínek za dob, co jsme v rodině ještě všichni vycházeli. Taky jsme byli 3× v kině, jednou v divadle a spolu jsme letěli do Itálie na týden.
Poslední dobou jsme jak nejlepší kamarádi a on je ten doktor co zašívá ty rány po někom jiným, ze kterých se postupem času staly jizvy. Jizvy co přebolely a do svatby se zahojí. Jako vždy říkávala moje máma.
*****
Když jsem v půl třetí ráno dojela po práci domů, okamžitě jsem ulehla do peřin a usla, protože zítra večer mě čeká náročná akce.
Spiderman No Way Home se ještě měsíc a půl po mém odchodu natáčel. Pak byl ve střižně a je konečně hotový. Zítra je premiéra na kterou bych se nejradši vykašlala. Mám tam potkat Toma, jak se culí na Zen a ona na něj? Jacob mi psal a přemlouval mě abych přišla. Aby jsem se neomlouvala kvůli práci a nenatočila minutové poděkování. Nakonec jsem to vzdala a rozhodla jsem se, že tam půjdu.
S Martym jsme byli minulý týden nakoupit šaty a myslím že se to povedlo. Tmavě červené šaty obepínající můj pas, jednoduché, přitisklé na tělo a dlouhé až na zem.
Make-up si udělám decentní zlato-červený a k tomu i červeně zbarvené rty. Vlasy poté natočím a na nohu si plánuji připevnit podpatky na jehlách, též červené.
Vše jsme si předem napsali a s herci se dohodli že každý přijede samostatně. Od těch nejmíň podstatných až po ty nejdůležitější. Jela jsem před Jakobem, Zen a nakonec samotným Tomem. Seděla jsem s nervozitou v limuzíně než jsme zastavili a já musela vystoupit.
Jedná noha se dotkla červeného koberce a lidi už začali křičet a šílet. Když jsem vylezla z limuzíny, dveře za mnou můj sekuriťák zavřel a následně pokračoval mým směrem jako moje ochranka. Pomalu jsem se s úsměvem procházela po koberci a začali pomalu vznikat nové fotky. Na pár místech jsem se zastavila pro zodpovězení několika otázek do rozhovorů a nakonec jsem došla až k fotící stěně kde jsem měla počkat na zbytek.
Při posledním rozhovoru přijela další limuzína a z ní vystoupil Jacob v celé jeho kráse. Fanoušci pištěli a on se na každého usmál. Nakonec mi zamával a pak se začal věnovat fotografům.
Moderátorka: ,,A Clary, jestli se můžu zeptat...Co bylo mezi vámi a Tomem Hollandem?"
Tak přesně tohle jsem slyšet nechtěla
C: ,,Tak zeptat se samozřejmě můžete ale asi vám možná neposkytnu správnou odpověď. Vztah to byl čistě pracovní a já jsem si díky němu plnila druhý ročník vysoké. Teď jsme se momentálně půl roku nijak nekontaktovali ze soukromých důvodů, které jsou pro mě dost osobní téma a nebudu je prezentovat na veřejnosti. Omlouvám se."
Tak to máme z krku. Teď jen doufat, že až se někdo zeptá Toma, tak že neprokecne něco víc.
Po pár minutách které jsem strávila pokecem s Jacobem jsem zaslechla řev lidí, který tento večer ještě nezazněl. A ano, byl to Tom....
Ještě dvě kapitoly a konec. Pocity?
740 slov
ČTEŠ
Life is not INFINITE!!!
FanfictionNavrhnutá roční praxe s celebritou? To naše hlavní postava nemohla odmítnout. Jakou náhodou ji přiřadili Toma Hollanda.No ale co se nestalo, ona..... Úryvek: T: ,,Dáš si kafe nebo něco když už jsme tady?" C: ,,Jo ráda a aspoň probereme plány na dal...