Otevřela jsem dveře a nevěřila vlastním očím...
Stál tam. V kožené bundě, kalhotech a bílém tryčku které lehce obepínalo jeho tělo.
Hlavu měl sklopenou a jednu ruku za zády. Když jsem otevřela, zvedl hlavu se ztrápeným obličejem. Když viděl že tam stojím a že jsem pred ním ještě nezavřela dveře,lehce se pousmál.Chvíli jsem tam nechápavě stála a nedokázala uvěřit svím očím.
T: ,,Omlouvám se..."
Když to dořekl, vlepila jsem mu malou facku na tvář ale i tak si myslím že musela bolet.
C: ,,Takže pan Lhář se umí i omluvit?"
Zkřížila jsem ruce na hrudi a opřela se o rám dveří.T: ,,Opravdu se omlouvám a vím že jsem to fakt přepískl. Ale než mi dáš ještě jednu facku, tak si mě vyslechni.
T: ,,Už jsem měl něco v sobě a myslel jsem si, že když toto řeknu, takže se jim ještě víc zalíbim. Ale místo toho jsem o něco přišel. Něco jako o pravou ruku. Celý víkend jsem přemýšlel a volal, psal ti! Ale ty nic. Když jsem odjel do Atlanty bez tebe, všichni se chovali divně a to včetně Zen. Ani tam my to nedalo spát a tak jsem se bez jediného slova zbalil a odletěl vyřešit něco, co jsem teď považoval za nejdůležitější. A tak jsem tu osobně s omluvou..."
Ruku co měl za zády dal před sebe a držel jednu bílou růži. Neznáme se tak dlouho ale on už ví jak si mě dostat zpět na svou stranu.
Koukal na mě zklamaně a s omluvou v očích. Na tak krásnou růži se nadalo říct ne.
C: ,,Dotklo se mě to dost, ale dobře. Odpouštím ti!"
Tom se usmál a z ničeho nic mě obejmul. Byl to krásný pocit. Svíral mě pevně a já jsem se konečně cítila celá. Ponořila jsem hlavu do jeho ramene a usmívala se jak měsíček na hnoji. Tom krásně voněl a já bych se ho nejradši nepustila.
Kytku jsem si převzala,dala do vázy a pozvala ho dál. Postavila jsem vodu na čaj.Když vešel do obýváku a viděl na co koukám, jen se usmál.
T: ,,Tady se někomu přece jen stýskalo..."
Smál se a já ho přitom šťouchla do ramene.Dokoukali jsme spolu pohádku a pak jsme si povídali. Byla jsem zabalená v dece a usmívala jsem se. Byla to tak krásná situace. Zase jen my dva a okolí jako by neexistovalo. Když jsme dopili čaj, chtěla jsem se zvednout a dojít udělat další, ale Tom byl rychlejší. Zvedl se a oba hrnečky odnesl do kuchyně. Já jsem si zatím došla na záchod a zkontrolovala ruku. Už to zase krvácelo...
C: ,,Dopr***e!" Zanadávala jsem potichu. Respektive chtěla jsem. Ale on to stejně slyšel.
Za pár vteřin se otevřely dveře a v nich stál zděšený Tom. Když uviděl moje ruce, kouknul se mi do očí a pak mu to došlo...
T: ,,Kde je ten nůž Clar! Dej mi ho než řízneš vedle a to přesně do žíly."
C: ,,To už je starý. Ten nůž už u sebe nemám."
T: ,,V pátek večer si to neměla a to vím jistě. Takže sis to udělala o víkendu?"
Jen jsem kývla hlavou na souhlas
T: ,,Pojď sem."
Tom natáhl ruce a já jsem ho obejmula. Po obličeji mi začali stýkat slzy. A on to moc dobře poznal. Zmáčkl mě trochu víc a slovy mě začal uklidňovat. Neuvědomovala jsem si to a Tomovi jsem od krve zašpinila celé tryčko.
Když si toho Tom všiml, ustaraně se na mě kouknul a pak popadl lékárničku a šel s ní do obýváku. Sedla jsem si vedle něj a čekala co se bude dít.On si vzal mojí ruku a začal mi rány desinfikovat.
Byl tak něžný. Moji ruku držel tak opatrně, jako by to byl drahý porcelán. Jeho palcem předjížděl po mé ruce a tím mě hladil.Bylo to příjemné. Koukala jsem na Tomovo soustředěný obličej a nemohla jsem se odtrhnout. Byl tak sexy!!! Po chvíli jsem si uvědomila že si olizuji rty. Nejradši bych ho teď a tady políbila ale co by si o mě myslel. Vždyť je celebrita a já zatím nikdo.
Po chvíli si Tom všimnul že ho pozoruji a namířil pohled od mých rukou na mě.
Koukali jsme si vzájemně do očí ale já jsem viděla že jeho pohled sjíždí i na mé rty. Už nebyly tak potrhané od mích záchvatů breku ale stále nebyly perfektní.Tom pomalu zvedl jeho ruku a položil mi ji na tvář. Pohyboval palcem a lehce mě hladil. Ach bože já ho chci tak strašně políbit!!!
Když už jsem si myslela že si nic dít nebude, stalo se to, co jsem si přála. Tom se pohnul a pomalu naše rty spojil. Byl to pocit výhry. Druhou jeho ruku pak položil na můj pas a mě se v břiše udělalo krásně. Ty motýlci co tam letáky byli to co jsem chtěla. Ten polibek byl božský. Chutnal ještě líp něž jsem si představovala. A věřte že i ty moje představy byly na dost vysoké úrovni.
Tom byl něžný a pomalý. Na nic nechvátal a to se mi líbilo. Když polibek zakončil, rozpojil naše rty a svoje čelo opřel o to mé. Díval se mi na rty mezitím co si ty své olízl.
Bylo to vzrušující. On byl vzrušující!!Po chvíli jsem naše rty zase spojila. Z polibku se z ničeho nic stalo líbání. Jemné, něžné, plné vášně ale místama i chtíče. Jednu z mých dlaní jsem dala na Tomovo stehno a tu druhou na jeho hrudník.
Po chvíli jsem si na něj sedla obkročmo a pokračovala. V kalhotech se něco rýsovalo a mně bylo jasné co. Když našel okraj mé mikiny, pomalu jí začal sunout nahoru a sundavat. V tu chvíli jsem se zarazila a naše rty oddělila
T: ,,Copak zlato? Nelíbí?"
C: ,,Líbí. Neskutečně. Ale vždyť ty máš Zendayu."
T: ,,Řekl kdo?"
C: ,, No nikdo ale já nejsem slepá. Lepí se na tebe jak lepidlo a už jsem vás slyšela párkrát se líbat. A společná šatna tomu taky hodně přidává..."
T: ,,Se Zen nic nemám. Ano...lepí se na mě a už mě zkusila i políbit ale já jí vždy odmítl. Vždy jsem věděl že si jdu pro lepší."
C: ,,A kdo je ta lepší?"
T: ,, Dám ti pusu a pak můžeš hádat.."
Kulišácky se usmál a dál prohloubil naše rty. Pomalu mi sundal mikinu. Byl to přesně ten okamžik na který jsem se těšila. Poté mě Tom vzal a odnesl do pokoje v horním patře. Samozřejmě že jsme se neoddělili.
Teď jsem ležela v posteli a on nademnou.
Sundala jsem mu tryčko a on se na mě kulišácky usmál.T: ,,Tady je někdo nedočkavý?"
Jen jsem škádlivě zamumlala na souhlas a zkousla jsem si spodní ret. Tom se lehce nadzvedl, takže jsem měla výhled na jeho vypracované tělo. Skoro jsem slintala. Oooo můůjjj booožeee!!!
Už chápu co na něm všechny fanynky mají. Fuck...a tohle mě teď líbá a skoro mi to leží v posteli?
O tomhle sní tisíce holek a kluků po celém světě a já jsem ta výjimečná. Jaká pocta.Když už jsme oba byli ve spodním prádle, Tom se ode mě odtáhl a někam odešel. Už jsem se lekla že se mu to nelíbí a že se rozhodl odejít ale pak se vrátil s obalem v ruce. A hned mi to došlo. Ach jo..ten je připraven na vše.
Pomalu mi rozepínal podprsenku a nakonec jsem tam ležela nahá. Tom na tom nebyl jinak. Když si nasazoval kondom, naposledy mě políbil a řekl:
T: ,,Jsi nádherná Clar...a taky dost vlhká. Chtělo by s tím něco dělat"
Nestihla jsem mu na to ani odpovědět a už jsem cítila jen slast...
A je to tady. To, na co jsme všichni čekali.
Jak to bude dál? Co Zen? Co ona na to? Uvidíme....Jo a btw děkuji za takovou inspiraci jiným autorkám. Nebudu kecat, inspirace je velká....
1300 slov
ČTEŠ
Life is not INFINITE!!!
Fiksi PenggemarNavrhnutá roční praxe s celebritou? To naše hlavní postava nemohla odmítnout. Jakou náhodou ji přiřadili Toma Hollanda.No ale co se nestalo, ona..... Úryvek: T: ,,Dáš si kafe nebo něco když už jsme tady?" C: ,,Jo ráda a aspoň probereme plány na dal...