Když po pár minutách Tom dorazil k nám, postavili jsme se všichni vedle sebe a pózovali na několik společných fotek. Jakoby mi to Jacob udělal naschvál!! Obešel mě na druhou stranu a to pro mě znamenalo stát vedle Toma. Tom mi položil ruku na spodní část zad a začal mi na nich kreslit obrazce. Srdíčko, kruh, čtverec....Zen ale za zády držel normálně bez jakéhokoli pohybu ruky. Všichni jsme se na sebe namáčkli a já se tak Toma dotýkala víc než jsem chtěla. Po chvíly jsem cítila že mi Tom na záda píše vzkaz.
Za 1 hodinu v šatně
Pochopila jsem a dál jsem se věnovala okolí. Přemýšlela jsem jestli tam půjdu nebo ne ale nakonec jsem to sama sobě nařídila. Já jsem pak už odešla pryč ale Jacob, Zen a Tom se ještě fotili.
Pak přišel Jacob a já mu řekla co se na place dělo a kam už za půl hodiny plánuji zmizet.
Než začal film, Tom si stoupl před mikrofon a začal jeho tří minutový proslov. Ještě předtím něco říkal ale já jsem začala vnímat až teď.
T: ,, Bylo to to nejlepší natáčení co jsem kdy zažil. Být obklopován tak skvělými lidmi je pocta. Také ale musím uznat, že mě to omrzelo když nás předčasně jedna z osob opustila. Dnes tu mezi námi sedí a on nebo ona moc dobře ví o kom mluvím. Víme to všichni, co máme na filmu podíl. Ten člověk tak neskutečně změnil atmosféru celého natáčení...to snad nebylo možné. S tou osobou jsem se od natáčení neviděl a věřte nebo ne, je pro mě těžké ji zase vidět. A jelikož spolu poslední dobou máme spory a já mám práce až nad hlavu, řekl jsem si, že si dám na nějakou dobu pauzu na urovnání mého života. Není to jen kvůli tomuto ale i dalších X věcí. Chi pomalu začínat rozvíjet rodinu a nějak se usídlit. Může to být půl roku, pět let a nebo se už taky nemusím vrátit. Omlouvám se!!!No nic, lehce jsem se sekl. Taky bych chtěl poděkovat mé přítelkyni za-......"
Dál už mě to nezajímalo. Po pár minutách začal film na který jsem se ale už dva dny zpět koukala abych věděla, co jdu vlastně prezentovat. Po 15 minutách jsem zpozorovala jak Tom opouští sál. Také jsem se zvedla protože už byl čas našeho srazu.
Prošla jsem dlouhou chodbou a na konci zabočila doleva. Tam už stál Tom celý vystresovaný a nedočkavý
T: ,,Ty jsi přišla!!"
Jen jsem v tichosti pokývala hlavou a čekala co bude dál.
T: ,,Ještě než se do mě pustíš, nech mě něco říct. Clar...bude to asi teď znít blbě ale vrať se prosím. Stále tě miluji! Snažil jsem se ti první týden dovolat ale ty sis mě zablokovala. Tak strašně jsem se ti chtěl omluvit a nějak se usmířit ale když jsem za tebou osobně přiletěl, od dveří mě tvůj bratr vyhnal se slovy ,,Ať už tě tu nikdy nevidím". Ten večer když jsme se pohádali jsem měl nějakou divnou změnu nálad a bohužel ty jsi byla první kdo tam byl. Já ti nechtěl ublížit. Nikdy bych to neudělal schválně a chápu proč ses poté ke mně bála přiblížit. Celý ten večer jsem nad tím přemýšlel. Nešel jsem za tebou a doufal že se to do rána vyjasní a vše bude jako dřív."
Bylo vidět jak mu pomalu červenaly oči a jeho čokoládové kukadla začala produkovat slzy. Já jsem na tom nebyla jinak. Mé oči byly vlhké.
T: ,,Když si druhý den přišla později a s ortézou na ruce, bylo mi jasné, že jsem si to u tebe pokazil. Pak když jsi oznámila že odcházíš, vzdal jsem to mezi námi a řekl že když už spolu nejsme, tak alespoň Zen udělám radost.Ale ta do toho skočila po hlavě. No a to už jsi bohužel viděla. Se Zendayou jsme se dali do vztahu na oko, aby to vypadalo že mě nic netrápí. Ale já jsem mezitím prožíval nejhorší část života a za Zendayu jsem se jen schoval. Jí jsem samozřejmě řekl, co mezi námi bylo a proč s ní teď budu chodit. Doma jsem city nevyjádřoval protože jsem k ní žádné neměl a nikdy mít nebudu."
Já jsem tam stála a moje hlava nestíhala.
T: ,,Clar prosím odpusť mi!!!"
Stál tam se slzama v očích a čekal na moji reakci. Po chvíli jsem to vstřebala a došla k závěru...
Tak a teď ještě epilog.....uteklo to strašně rychle a je konec. Ale upřímně si myslím že je lepší věci ukončit v nejlepším
751 slov
ČTEŠ
Life is not INFINITE!!!
FanfictionNavrhnutá roční praxe s celebritou? To naše hlavní postava nemohla odmítnout. Jakou náhodou ji přiřadili Toma Hollanda.No ale co se nestalo, ona..... Úryvek: T: ,,Dáš si kafe nebo něco když už jsme tady?" C: ,,Jo ráda a aspoň probereme plány na dal...