1

3.8K 190 16
                                    

#1#

"Ahhh-ımm daha derine in. Daha! Hızlı ol."

Arkadaşıyla eğlenmek için gitdiği barda, ağzı dışında her yeriyle içmişti.

Bardan, etkilendiği bir adamla çıkıp onun kaldığı otele gelmişti.

Şimdi de o adamın altında zevkten kıvranıyordu.

"Resmen bir erkekle sevişiyorum." Genç çocuğun, zevkten altında kıvrandığı adam, hayatında ilk defa yaptığı şeyi söylediğinde, genç çocuk sadece "Konuşmayı bırakta işine devam et." dedi hafif sinirli çıkan sesiyle.

Adam şaşkınlığını gizleyemeden "Sen ne kadar da heveslisin öyle sikilmeye." dedi.

Barda gördüğü bu genç çocuk, kızlardan daha çok dikkatini çekmişti. Kızlarda olmayan güzellik bu çocukdaydı sanki.

Altında kıvranışı bile onu delirtiyor, çocuğun içindeki hareketlerini hızlandırmasına sebep oluyordu.

Sonlara yaklaştığını düşünen adam, kendisini çocuğun içine son kez itip, içine boşaldı.

"AH-ımmm." Çocuk da, adamın içine boşalmasıyla bağırarak inleyip, kendi karnının üzerine boşaldı.

"Kız değilsin, ama kızlardan daha güzelsin, velet."

Adam, çocuğun içine boşaldıktan sonra içinden çıkıp, kendisini onun yanına attı ve genç çocuğu kucağına çekip, göğsüne yatırdı.

Çocuğun kulağına, yaşadığı zevkten ve ardından gelen yorgunluktan dolayı kalın ses tonu ile fısıldadı.

"Uyuyalım, temizlenme işine yarın bakarız."

Genç çocuk o anın yorgunluğu ile kendisini, adamın göğsünde uykunun kollarına bıraktı. Ne dediğini sadece yarım yamalak anlamışdı. Adam demese bile çocuğun vücudu yorgunluktan dolayı onu uykuya sürüklüyordu.

Kendini, yorgun düşen bedenini, aklını, ruhunu bile o anda uykuya teslim etti genç çocuk. Uyudu, bedeni yabancı bir adamın yanında, başı göğsünün üzerinde.

Evde deli gibi onu merak eden anne ve babası aklına gelmedi bile.

***

Yeni başlıyor...

Hayırlı uğurlu olsun lady'ler:)

Atlas şimdiden tüm bölümler için good reading diler, güzel lady'lerine.

BABYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin