3

2.3K 156 84
                                    

Hi ladies.

Bolca yorum yapın please.

Atlas good reading diler, lady'lerine.

#3#

"Nerdesin sen Jimin!" Kapıdan girer girmez, annemin bana bağırması ile karşılaştım.

"Bu sorumsuzluğun nerden geliyor böyle!? Biz seni böyle mi yetişdirdik?!" Devamını babam getirmişti.

"Kısa bir not bırakıp, 'Ben 18 yaşımdayım. O yüzden haber verme gereyi duymuyordum, AMA... bunu yazarak haberiniz olsunda endişelenmeyin istiyorum. Ben BARA gidiyorum. Anne, baba beni merak etmeyin.' Ne demek Park Jimin!" Annemin bağırması ile irkilip arkaya doğru adımladım.

Sırtımın kapıyla buluşmasıyla durdum.

"Sen büyük bir velet olduğunu düşünerek hata etmişsin!" Babamın bağırarak yarım bıraktığı cümleyi annem bağırarak devam ettirdi."Sen çocuksun! Hemde sorumsuz bir çocuk!"

Onlar bana haklı bir şekilde bağırıyor, ben de başımı önü eğmiş bir şekilde onları dinleyip, sessizce ağlıyordum.

"Cezalısın! 1 hafta sana her şey yasak!" Babam sonkez bağırarak konuşmuş, eliyle odama çıkmaml işaret etmişti.

***

Evde ikinci günümü geçiriyordum ve en yakın arkadaşım Jungkook, okula gelmediğim için beni merak edip yanıma gelmişti, beni ziyarete.

Geldiğinden beri de hiç susmuyor, iki günde okulda neler olduğunu anlatıp, duruyordu. Ben hiç konuşmuyordum ve sanırım fark etmiş olucak ki "Jimin?" demişti, sesinin en yumuşak tonunda.

"Efendim Junggoo?" Çekinerek sormuştum. Çünkü, garip bakıyordu. Ve... Doğrudan boynuma bakıyordu.

"Senin boynundaki iz ne? Annen, baban mı dövdü diyeceğim, ama onlar sana hayatta vurmaz. Ne oldu senin boynuna Jim?" Şimdi sıçtım. Jungkook'dan saklamıyacaktım, ama bu kadar çabukda söylemeyi de düşünmüyordum.

Boynumda ki iz mi? Üzerinden 2, 3 gün geçmişti, nasıl bir iz bırakmıştı da arkadaşım fark etmişti. Annem ve babam fark etmemişti, demek ki Jungkook çok dikkatli bakmıştı.

"Jungkook ben bir hata yaptım." İçimde tutamıyordum zaten. Daha anlatmaya başlamadan ağlamaya başlamıştım.

"Ağlama, ne hatası?"

"Ha-hani ku-ku-kutlama vardı ya, son sınıflar için yapılan, bi-biz de gitmiştik." Sesim benden izinsiz titremiş, kekelemeden edememiştim.

"Evet?"

"Be-ben bi-bi-bir erkekle yattım o gece." dediğim şey ile gözleri anında açılmış "NE?!" diye bağırmıştı.

İnanamamıştı dediklerime, duyduklarına. Şaka sanmıştı. Fakat şaka olmadığını ağlayarak ona anlatmış, inanmasını beklemiştim.

Her şey beyninde yerli yerine oturunca kavga etmiştik. Daha doğrusu o bağırmış, ben başım aşağı bir şekilde, ağlayarak birde onu dinlemiştim.

Bana kızıp, evden çıkıp gitmişti.

Bu olaydan sonra bir daha da Jungkook ne benimle konuşmuş, ne de yüzüme bakmıştı. En yakın arkadaşımla da aram açılmıştı, yaptığım şey yüzünden.

BABYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin