My life

261 7 0
                                    

Ma numesc Anais dar toata lumea imi spune Ani.Am o familie normala....
Constiinta:Pe dracu normala...daca si tu esti normala eu stiu sa dansez polka...
Bine poate nu sunt cea mai normala persoana...Familia mea e alcatuita din Fiore mama,Sony tata si sora mea mai mare Nicol! Am fost si eu o data o fata ca oricare alta...dar...sa va povestesc...
***
13 iunie 2008
FLASBACK
Ma plimbam prin casa cautand pe cineva un copil de 8 ani nu se poate descurca singur.Dupa ce m-am invartit prin casa mi-am vazut parintii cum ies prin curte din spate si fug in padure...eu curioasa am fugit dupa ei cand am vazut ca s-au oprit m-am asezat obosita dupa un copac privind ce fac...in mijlocul pustietatii era un fel de cutie postala au deschis-o si au bagat pe rand mana de acolo...de nicaieri a aparut o poarta mare din fier...dupa ce s-a deschis larg au intrat eu fugind repede in spatele lor...i-am urmarit ajungand pana la o usa mare..au intrat...eu ascultam la usa...O voce de femeie se aude:
??:Fiore , Sony trebuie sa incepeti fara sa isi dea seama sa o introduceti in aceasta arta pe Nicole...
Oare ce vreiau cu sora mea?
Fiore:Cand o sa isi inceapa antrenamentul de ASASIN?
??:Dupa ce implineste 18 ani...aveti 5 ani sa o obisnuiti cu treaba asta...
Am ramas impietrita nu stiam ce sa mai fac pana cand am fost intrerupta de un strigat:
Paznic:Un intrus prindeti-l!!!
Pana sa apuc sa ma dezmeticesc si sa fug fusesem prinsa...usa uriasa s-a deschisa si eu am fost aruncata in ea cand am vazut cine era in fata mea am ramas muta...
END FLASBACK
Acum am 15 ani si sunt in primul an de liceu,dar cui ii pasa sigur vreti sa aflati ce sa intimplat de atunci...pai sora mea acum e un asasin avand 20 de ani...ea e cu 5 ani mai mare ca mine...femeia care acum 7 ani vorbea cu parinti mei despre destinul surori mele era chiar bunica mea...ea e directoarea Academiei Asasinilor!!! Din cauza ca am aflat la o varsta asa de frageda despre ocupatia familiei mele mi-am inceput antrenamentele de la 10 ani am avut un profesor care a murit...iar acum m-am pricopsit cu Alex...
Alex e unul dintre cei mai tineri profesori...Are 19 ani si il cheama Alexander,dar daca ii spun asa cred ca mi-ar infige un cutit fix inte ochi...Are parul lung si negru ochii de un albastru azur in care te pierzi foarte usor buze carnoase pe care ai vrea sa le musti si sa nu mai vorbim de abdomen 8 patratele perfecte...
Constiinta:Inchide gura ca salivezi!!
Nu bagati in seama constiinta mea cretina...asa...de unde ramasesem...de unde stiu ca are abdomenul perfect...pai eram intr-o seara in sala de antrenament si eu am reusit sa vars suc pe mine nu vream sa stau lipicioasa dar nici sa imi murdaresc hainele bune...atunci el a venit la mine mi-a scos tricoul eu ramanand proasta apoi si la scos pe al lui si la pus pe mine...avea 8 patratele apetisante si sa nu mai vorbim de V-ul perfect...Doamne era ora 2 dimineata iar eu aveam scoala apoi antrenamente deci la nani..........

AsasinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum