O noapte de neuitat 2

130 3 0
                                    

Nu uita melodia
Perspectiva lui Jeff
Cand am ajuns acasa am intrat direct in baie amandoi eram plini de sange...i-am dat jos tricoul bagandu-l in masina de spalat alaturi de haoinele mele...amandoi ramanand in lenjerie intima...
Ani:Iti dai seama ca nu o sa facem baie impreuna?
Jeff:De ce iubito?
Ani:Pentru ca eu nu intru in aceeasi cada fiind goala cu un psihopat pervers!
Jeff:Dar nu o sa fi dezbracata...
Ani:Cum asa?
Jeff:O sa vezi!!
Perspectiva Anastasiei
Ciudat...cum sa faci baie daca nu dezbracata...Jeff a dat drumul la apa...eu m-am dus si mi-am luat niste schimburi...
Ani:Jeff tu in ce te imbraci cand iesi?
Jeff:Nu stiu toate hainele mele o sa fie ude..
Atunci m-am dus la sertarasul meu cu lenjerie amintindu-mi ca am o pereche de boxeri barbatesti...cand i-am cumparat am fost atrasa de ei...imi placea modelul cu unicorni...
Ani:Astia sunt pentru tine...
Jeff:O boxeri cu unicorni de cand imi doream asa ceva...
Ani:Si alceva ce mai pui pe tine?
Jeff:Nimic...
Ideea asta imi comvenea...Jeff doar in boxeri si eu jucandu-ma cu mana pe abdomenul lui...apa la cada se opreste Jeff iese din baie si vine spre mine si ma ia pe sus...ma pune usor in cada si intra si el dupa mine..el ma lipeste cu spatele de pieptul lui...
Ani:Jeff cretinule cum sa fac baie in lenjerie intima o sa imi stric sutienul...
Perspectiva lui Jeff
In momentul acela am dezlipit-o putin de mine si cu o miscare agila i-am desfacut sutienul lasandu-i sani mari sa respire...
Ani:Jeff bou prost prost dobitoc bou da-mi sutienul!Spusese ea rosie la fata acoperindu-si sani ca mainile!
In momentul ala i-am indepartat mainile de pe sani si mi-am pus eu mainile peste ei sa ii acopar...ea era mai rosie la fata decat focul si nu stia ce sa faca...stiind ca o relaxeaza am inceput sa o sarut pe gat ea gemand usor de placere...
Ani:Jeff?
Jeff:Da Ani?
Ani:Noi suntem impreuna?
Jeff:Daca ai vrea sa iti traiesti toata viata alaturi de un schizofrenic...da...
Ani:Te iubesc unicornule!
Jeff:Si eu creato!
In momentul acela am vazut-o cum isi da lenjeria jos...eu fac aceeasi lucru cu boxerii mei...ea se intoarce la mine si ma saruta senzual lipindu-si pieptul de al meu! Dupa o baie fierbinte amandoi ne-am sters cu prosoapele...cand am vazut-o asa mii de ganduri perverse mi-au trecut prin cap dar stiam ca e prea mica are 15 ani chiar daca nu arata..e prea fragila si nu vreau sa o ranesc! Dupa ce ne-am imbracat amandoi am sarit in pat...ea s-a pus cu capul pe pieptul meu asculdandu-mi bataile inimi...eu ma jucam pe degete cu carlionti ei perfecti ea a adormit foarte repede...arata ca un copilas cand dormea era stransa la pieptul meu si vorbea in somn despre o pajiste unde capete sunt infipte in crengi si unicorni beau sangele lor...pana si visele ei sunt interesante...Fara sa vreau am adormit si eu ascultand-o..............

AsasinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum