Datex2

84 3 1
                                    

Alex pov.
Ma pregateam cat de repede puteam.Oare Ani o sa plece undeva cu mutilatul ala?
Eram asa de ingandurat ca deabea dupa 2 minute mi-am dat seama ca imi suna telefonul.
Alex:Da?
Nicol:Iubire o sa avem musafiri.
Alex:Ok...Cine?
Nicol:O sa vezi hai misca...
Dupa ce a inchis mi-am pus un tricou pe mine si am plecat spre masina.Ma gandeam cine ar putea sa fie musafirii.Dupa 5 minute de condus ajung "acasa".Imi deschide Nicol care arata asa de bine colantii se mulau perfect pe picioarele ei superbe iar topul ii accentua pieptul voluminos.Arata bine dar parca lipsea ceva...acel ceva pe care ii vedeam la Ani.Intram in casa si eu ma asez pe canapea ea s-a dus in bucatarie sa pregateasca tot ce trebuie pentru film.Cand ma intorc pe scari cobora Ani.Acum am inteles ce lipsea la Nicol aceea stralucire din ochi pe care Ani o avea.Ea nu era imbracata in ceva sexy avea o pereche de colanti si un tricou care ii venea ca rochita arata ca un copilasi asta iubeam eu la Ani nu era ca toate celelalte nu vrea sa fie sexy sau sa cucereasca un baiat cu corpul.Ea e nturala copilaroasa si adorabila.
Ani:Te mai holbezi mult la mine?
Alex:Scuze ma uitam la tricou..e frumos..ce scuza patetica mi-am gasit!
Ani:Stiu e a lui Jeff :3
Cand am auzit asta imi venea sa sparg ceva ea trebuia sa fie a mea trebuia sa poarte tricoul meu..Cat timp eram pierdut in gandurile mele ea se duce la usa cand deschide un sentiment de ura ma trazneste..Merg la bucatarie:
Alex:Ce cauta mutilatul asta aici?
Nicol:Ei sunt musafirii stau si ei cu noi la film!spune Nicol foarte fericita.
Alex:Ok...
Ani:Eu merg pana sus sa aduc niste paturi tipa ea din camera!
Alex:Vin sa te ajut!
Ani:Nu am nevoie...
Alex:Nu ai cum sa cari atatea paturi...
Urcam amandoi pe scari..privirea mea era atintita pe ea.Ajunsi la ea in camera o lipesc pe perete.
Alex:Ce e cu Jeff aici?
Ani:E o seara de cupluri tu cu iubita ta eu cu iubitul meu...
Alex:De cand Jeff e iubitul tau?
Ani:De cand vreau ce iti pasa tie?
Alex:Pentru ca tu esti a mea...
Ani:Nu sunt si nu voi fi niciodata!Acum ce vrei?
Alex:Asta!
Imi lipesc buzele de ale ei..ea incerca sa ma impinga dar sunt prea puternic pentru ea...limba mea ardea de nerabdare sa o intalneasca pe a ei dar ea nu vrea am muscat-o de buza si cu ajutorul unui mic geamat de durere limba mea a inceput sa se joace cu a ei inima mi s-a oprit pentu o clipa am oprit sarutul cand am simtit lacrimile ei reci pe pielea mea..
Alex:De ce plangi?.............

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 15, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

AsasinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum