Jeff...Jeff the Killer?

65 4 0
                                    

Nicol poveste
Intru in camera si o vad pe sora mea in pat si langa ea era J...eee..ff...ff.
Nicol:Ani nu te speria dar langa tine e Jeff the Killer!!!
Ani:Nu te speria el este iubitul meu!
Nicol:Cum un mutilat ca asta e iubitul tau?
Ani:Simplu...De ce ai venit?
Nicol:Eu si cu Alex plecam in oras.
Ani:Drum bun ne vedem diseara.
Plec putin socata din camera maimutei si merg direct la Alex.
Nicol:Tu stiai ca Ani e cu mutilatul ala?
Alex:Stiam ca se cunos...pitica mea e cu mutilatul ala?
Nicol:Cum adica pitica ta?
Alex poveste
Ce am putut sa spun...de ce am zis pitica mea....eram nervos...
Alex:O vad ca pe o sora mai mica...
Nico:Aaa ok.Hai sa mergem.
Am de discutat diseara cu pitica la antrenament.
Alex:Hai sa ne grabim diseara am elevi la antrenament!
Am plecat cu Nicol spre un hotel aveam nevoie de o partida sa ma calmez.Gandul ca acel nebun imi atinge pitica ma scotea din sarite.Ajunsi in camera de hotel am inceput sa o dezbrac pe Nicol ardeam de nerabdare aveam nevoie de ea.Am pus-o pe pat si am imceput sa o sarut mi-a scos tricoul continund cu saruturile pe gatul ei fragil si alb ca laptele era atat de bine imi dau jos pantalonii si boxerii si am intrat brutal in Nicol aceasta a gemut.Am inceput sa intru mai repede in ea lasandu-mi un semn pe gat cu o mana ii pipaiam un san si pe celalalt il sugeam cu pofta.Cand mai aveam putin Nicol a inceput sa imi suga madularul dandu-mi trumul in gura ei.
Alex:Iubire eu trbuie sa plec am antrenment in 20 de minute fac acolo dus.
Nicol:Bine iubi ne vedem diseara la mine sa vedem un film.
Am plecat cu gandul la Ani cu ea aveam antrenament.
Ajuns la sala am intrat la dus m-am imbract si o asteptam pe Ani.
Cand usa se deschide o vad pe micuta mea intr-o rochie albastra inchis cu bretele subtiri cu dresuri negri si bocanci.Arata minunat!
Alex:Buna seara!
Ani:Buna seara...
Alex:Ce faci pitico?
Ani:Nu imi mai spune asa
Alex:De ce?
Ani:Pentru ca esti un dobitoc si cred ca iti raspunde semnul de pe gat...
Ma apropii de ea si vrea sa o pup pe obraz dar ea...
Ani:Pui de demon mars de langa mine sa nu te mai apropii de mine de acum suntem doar elev profesor nimic altceva!
Alex:Ani dar eu te iubesc!
Ani:Poti sa o iubesti si pe ma-ta chiar nu imi pasa!Incepem antrenamentul trebuie sa ajung apoi acasa sa ma pregatesc!
Alex:Pentru?
Ani:Nu te intereseaza..
Dupa un antrenament rece am plecat amandoi eu acasa sa ma pregatesc pentru intalnire si ea la fel.....................

AsasinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum