In poza sunt Anaisa si cu Alex!!!
Perspectiva Anaisei
Imi iau o rochie negra fara bretele niste dresuri cu portjartiera...poate credeti ca sunt prea mica pentru asa ceva dar portjartierele sunt cele mai bune pentru tinut arme...si desigur vesnici mei bocanci.Imi pun castile in urechi rasund melodia House on Fire.Am ajuns destul de repede la Academie intru in vestiar si ma duc sa ma schimb imi dau rochia jos si raman doar intr-o pereche de boxeri negri cu dantela o bustiera fara bretele si dresurii.
Perspectiva lui Alex
Fara sa vreau intru in vestiar si o vad pe Ani.Pentru o fata de 15 ani e ata de buna.Merg la ia si o intorc cu fata la mine lipind-o de vestiar.
Alex:Ce faci iubire?
Ani:Ce curcubeul spiridusilor faci aici?
Alex:Te gust.
Dupa ce am spus asta m-am si napustit asupra buzelor ei.Saruta asa de bine si fara sa imi dau seama ea si-a introdus limba in gura mea.Am luat-o pe sus punand-o pe canapeaua de acolo eu aflandu-ma peste ea sarutand-o cu pofta.Mainile mele au urcat usor tragand debustiera ei in jos pana cand sani ei au putut sa respire.Am coborat cu saruturile pe gat ajungand la sani.Dar...
Perspectiva Anaisei
O pisicorn ce fac eu aici?
Ani:Alex in labra-pudeli mei oreste-te.
Alex:De ce? Esti asa dulce!
Ani:Pentru ca eu am un iubit...
Alex:Cu cine ma inseli?
Ani:Cu unicubeul de la colt...
Alex:Dar eu te iubesc...
Ani:Ce?
In momentul ala Alex s-a ridicat si a plecat lasandu-ma cu gura cascata...
CITEȘTI
Asasina
FanfictionAi crede vreodata ca doua persoane cu sange rece se pot indragosti? Nici eu...Dar totul e posibil cand ti viata si moartea in palme