Alex poveste
M-am trezit de dimineata inainte ei era asa dragalasa cand dormea parca este o pisicuta facuta ghemotoc.Am umplut cada punand spuma pe deasupra.
Dupa vreo 10 minute s-a trezit si pisicul meu somnoros.
Ani:Ce e asta?
Alex:Baia noastra :3
Ani:A noastra?
Alex:Da.
Ani:Dar imi e lene sa ma dezbrac...
Alex:Ok ;)
Ani poveste
Fara sa imi dau seama ma luat pe sus si ma pus pe masina de spalat mi-a ridicat incet bluza apoi a tras de pantalonii mei scurti ramanand in lenjerie.In numai 2 secunde sani mei puteau sa respire fara retinerea sutienului apoi sau dus si boxerii mei cu ursuleti.
Alex:Ahh cat ma excita ursuletii tai..spune el sarcastic.
Dupa ce a mai ras putin pe seama mea am intrat amandoi in cada ma tinea strans in brate parca ii era frica sa nu plec...a inceput sa ma sarute pe gat simtind fiorii cum ma invadeaza limba lui jucausa imi explora gatul particica cu particica relaxandu-mi tot corpul am inceput sa ne sarutam vu atata pofta despartindu-ne ocazional pentru gura de aer necesara...imi auzeam constiinta cum tipa "Nu uita sa respiri"...
Dupa ce am facut baie a intins un prosop pe masina de spalat si ma pus iar pe ea...ma uitam asa insistent la barbatia lui inrosindu-ma toata cand si-a dat seama un zambet strengaresc i-a aparut pe fata...a inceput sa ma usuce pe corp si par dupa ce a terminat cu mine s-a uscat si el si am mers jos sa facem ceva de mancare...
Ani:Vreau boschito...
Alex:Boscheti ii gasesti afara.
Ani:Nu boscheti ci Boschito asa se cheama o salata.
Alex:Eu as vrea sa mananc ceva special!!!
Ani:Ce?
Alex:Ce ai tu intre picioare :3
Cand am auzit asta m-am inrosit toata si nici sa ma uit in ochii lui nu puteam eram asa rusinata dar nu itelegeam de ce..cand a vazut ca aproape iau foc de rusine ma luat pe sus si ma pus pe masa incepand sa ma sarute..
Alex:Te iubesc Ani!!
Ani:Si eu te iubesc Alex:3
Fix in momentul cand a vrut sa ma sarute din nou a intrat..................
CITEȘTI
Asasina
FanfictionAi crede vreodata ca doua persoane cu sange rece se pot indragosti? Nici eu...Dar totul e posibil cand ti viata si moartea in palme