O zi incarcata

116 2 0
                                    

Nu uita melodia
Perspectiva Anaisei
Razele soarelui imi atingea pielea incalzind-o ...dupa ce am reusit sa imi deschid ochii am vazut ca era ora 10... Ehh mai erau 2 ore pana ajunge tata acasa...Jeff era inca in starea lui de transa...stiai ca doarme deoarece nu se misca si ochii lui erau atintiti catre un punct pentru ca nu avea pleoape...Am coborat repede jos si am facut de mancare...m-am pus si am facut clatite O portie mare pentru mine si Jeff si o portie pentru tata...i-am facut lui Jeff o cafea si mie mi-am luat un figo din dulap am mers cu ele in camera si am intins hainele la uscat si am mers in camera...Jeff inca dormea m-am asezat peste el si l-am sarutat El trezindu-se si lundu-ma in brate...
Jeff:Ce faci iubito?
Ani:Bine iubitule tu?
Jeff:Perfect pentru ca esti tu langa mine!
Perspectiva lui Jeff
Ceva mirosea bine si nu stiam ce m-am uitat prin camera si am vazut o farfurie plina cu clatite...
Jeff:Tu ai facut clatitele?
Ani:Nu aseara a venit spiridusul clatitelor si mi le-a lasat sub perna...
S-a ridicat din pat si a adus clatitele si o cana de cafea..
Jeff:Tu nu bei cafea?
Ani:Blech nu...
Jeff:Dar tu pui de nightcat ce bei?
Ani:FIGO!!
Jeff:Nebunica mea!
De cand m-am apropiat de Ani am sa fiu atat de moale dulcegariile astea ma inmoaie dar nu o sa renunt la vanat nu am cum cat timp iubita mea e o asasina!Ne-am pus amandoi in pat si am inceput sa mancam eu bagam in gura cate doua clatite iar micuta mea Ani se chinuia inca la prima clataita...dupa ce a terminat-o...
Ani:Nu mai pot papa tu!
Jeff:Anais Rowel treci aici si mananca cu ce mama zanelor traiesti tu?
Ani:Cu aer si iubire!
In momentul ala am luat o clatita si am muscat-o dintr-o parte punand-o pe Ani sa muste din cealalta pana am terminat-o si buzele noastre s-au lipit intr-un sarut perfect!Dupa ce am baut cafeaua si ea figo am mers sa ne imbracam...era deja 11 jumatate hainele noastre erau uscate..ne-am imbracat si nu stiam ce sa facem...
Jeff:Vrei sa imi cunosti familia?
Ani:Da...
Perspectiva Anaisei
Dupa ce i-am lasat un bilet sa stie unde merg si ca are clatite si cafea am plecat cu Jeff!Am fugit amandoi spre o padure mare si deasa..noi am mers in partea opusa a Academiei...
Ani:Mai exista cladiri in afara de Academie in padurea asta?
Jeff:Pai cam da....Casa mea pe care o impart cu Slendar si Ben...Casa lui Jack si Jane...Casa lui Toby si Clockwork...Casa lui Masky si Silence...Casa lui Hoody si Alice si casa fratilor lui Slender...adica Tender...Splendor si Sexual Ofender...
Ani:Cate case...
Jeff:O sa ii cunosti pe toti dar in primul rand pe Slender si Ben...
Ajunsi in fata unui conac Jeff ma pofteste inauntru...
Jeff:Ben Slender veniti jos...
Pe scari au coborat un om inalt fara fata si un baiat blond cu ochii verzi imbracat in negru...
Jeff:Ea este iubita mea Ani!
Slender:Cea mai tanara asasina Anais Ivana Rowel are un viitor maret spre a fi urmatoarea directoare a Academiei Asasinilor!
Ben:Buna Ani!
Jeff:Eu de ce nu am stiut ca te cheama Ivana?
Ani:Pentru ca nu mai intrebat...
Dupa prezentari eu si Ben ne-am pus pe o canapea iar Jeff cu Slender s-au dus sa pregateasca ceva la bucatarie..
Ani:Ben ai iubita?
Ben:Nu de ce?
Ani:Vrei una?
Ben:Daca seamana cu tine da...
Ani:Daca iti spun ca am o prietena la orfelinat ea e asasina dar parinti ei au murit intr-un accident o cheama Wendy...
Ben:Cand ziceai ca imi faci cunostinta cu ea?
Ani:Dar tu de ce nu ai casa ta?
Ben:Am dar nu imi place sa stau singur si am venit aici dar daca imi faci cunostinta cu Wendy o sa ne mutam acolo...
Ani:Cati ani ai Ben?
Ben:18...
Ani:Ea are 17 ani e cu 2 ani mai mare ca mine...
Ben:Ai 15 ani?
Ani:Da de ce?
Ben:Nu pari..
Dupa o zi in care am cunoscut 2 dintre prietenii lui Jeff am sunat-o pe Wendy sa vina si i-am facut cunostinta cu Ben acestia s-au retras la el acasa...seara se apropia iar eu aveam antrenamente...Jeff ma dus acasa sarutandu-ma...dupa ce terminam antrenamentele am planuit cu Jeff o vanatoare.........
Urmatorul capitol o sa fie special iar apoi unul cu ce s-a intamplat la antrenamente...

AsasinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum