Aud vocea tatei cum tipa la mine:
Sony:Copilu' pesterii trezestete ca e 7!!!!
Tata si glumele lui proaste...ma trezesc cu greu si parca nu m-as duce la scoala,dar trebuie...ma duc la baie fac un dus rapid apoi ma imbrac...imi prind parul negru si cret intr-un coc si imi iau ghiozdanul....
Sony:Nu mananci?
Eu:Nu...da-mi bani de pachet...
Dupa ce imi primesc bani fug repede afara unde ma astepta grijuliul meu iubit Eliot!!!
Eliot:Ce faci iubito?
Eu:Bine puiule tu?
Eliot:Bine!
Ma ia in brate ridicandu-ma deorece este cu un cap mai inalt ca mine si ma saruta foarte dulce...Cata dulcegareala pentru o asasina!!!
Ajunsa la scoala Am mers la locul fumatorilor(majoritatea prietenilor mei fumeaza) acolo am vazut-o fumand pe Adeline o fata de inaltimea mea cu un par lung negru si ochii verzi smarald:
Adeline:Hai in clasa!
Orele au trecut greu si nu m-am putut abtine sa fac misto de profa de Chimie!!!
***
Ajunsa acasa m-am trantit in pat gandindu-ma ca am o ora sa ma pregatesc sa plec la antrenamente...M-am dus la dulap si am scos de acolo un maieu negru pe spate dantelat o fusta de piele o geaca de piele si bocanci negri cu toc...am plecat ascultand muzica chiar daca am sa ajung mai devreme nu conta...M-am intors putin si am vazut o umbra urmarindu-ma....Am mers intre doua blocuri si mi-am scos cutitele punandu-le in bocanci...cineva se apropia de mine...PORNESTE MELODIA
Cand am vazut cine ma urmarea am ramas putin surprinsa...Era Jeff..Jeff the Killer am vazut multe stiri despre el si crimele lui...Avea fata desfigurata...nu avea pleoape si zambetul i se intindea de la un obraz la celalalt...Ceva la el parca ma atragea...
Jeff: Frumusete go to sleep!!
Eu:Nu prea cred....
Jeff: Eu am un cutit deci cred...
Eu:Am doua care bate?
Jeff:Ce face o fata asa frumoasa ca tine cu doua cutite?
Eu:Asasineaza..
Jeff se apropie de mine lipindu-ma de zid nu avea cum sa ma raneasca pentru ca o faceam eu inaintea lui...ma prinde de talie aruncand cutitul si ma ridica facndu-ma sa imi incolacesc picioarele in jurul lui...Eu parca nu puteam sa ma impotrivesc...Se apropia periculos de mine si ma saruta cu atata pofta muscandu-ma de buza...Cand ma lasat jos....
Eu:Ce a fost asta?
Jeff:Vream sa o fac de mult!
Eu:De mult?
Jeff:Tu poate nu ma cunosti atat de bine dar eu te urmaresc de cand ai intrat in padure acum 7 ani stau in umbra si te privesc stiu ca incerci sa ascunzi ce esti de prieteni si de aceea ca o fata normala te-ai cuplat cu Eliot dar nu il iubesti...tu esti ca mine fara sentimente!
Dupa ce a spus asta am ramas masca...ma sarutat inca o data si a plecat stiind ca o sa ne mai intalnim...Jeff este chiar frumos si parca imi e dor de buzele lui si de mainile lui reci pe corpul meu incalzit...ce...ce tot zic aici?
Constiinta: Te-ai indragostit idioato.
.
Eu:Nu e adevarat...un asasin nu are sentimente...
Ajungand la antrenamente acolo ma astepta Alex...era intins pe canapeaua mare din camera si dormea...ce dulce e cand doarme...am luat patura si cand am vrut sa il invelesc ma tras peste el...
Alex:Ce faci ursulet?
Eu:Incerc sa scap din stransoarea ta...
Alex:De ce? Eu vreau sa dorm si nu am un ursulet...Imi place cum te-ai imbracat...daca cineva vrea ar putea sa te dezbrace repede...
Eu:Cineva sa isi tina mainile acasa...
Dupa ce am tras cu arma si am aruncat cutite in manechine am dat sa plec dar...
Alex:Eu nu primesc niciun premiu ca iti dau drumul cu o ora mai devreme?
L-am pupat pe obraz si am fugit repede afara...Acolo ma astepta Jeff care ma dus pana acasa...
Jeff:Diseara tatal tau e acasa?
Eu:Nu...De ce?
Jeff:O sa iti fac o vizita..
Jeff ma sarutat si s-a facut nevazut in padure....
Ce credeti ca o sa faca singuri spuneti ce vreti si ma inspir!!!
CITEȘTI
Asasina
FanfictionAi crede vreodata ca doua persoane cu sange rece se pot indragosti? Nici eu...Dar totul e posibil cand ti viata si moartea in palme