Prezentarea personajelor

108 0 0
                                    

Melodia pornita
Slender:Un barbat de 3 metri fara fata sau par cu corpul alb imbracat intr-un costum negru cu o cravata rosie iar din spate ii ies 6 tentacule uriase.
Ben:Un baiat destul de inalt cu parul blond imbracat in negru cu urechile ascutite si ochii verzi semanand cu Peter Pan la costumatie difera doar culoarea in rest seamana perfect.
Wendy:O fata cu parul drept roscat destul de lung care se imbraca cu o rochie neagra semanand cu Wendy iubita lui Peter Pan.
Jack:Un baiat cu parul negru cu o masca albastra in loc de ochi are 2 gauri negre este imbracat intr-un hanorac albastru cu blugii si tricoul negru si tenisi albastri.
Jane:O fata cu parul negru lung si drept fara ochii cu doua gauri la fel de negre cu buzele negre si cu o rochie de aceeasi culoare.
Toby:Un baiat cu parul castaniu cu niste ochelari ca de aviator imbracat intrun costum de aviator cu un fular la gat.
Clockwork:O fata cu parul drept si castaniu care are in loc de un ochi un ceas care inca merge este imbracata cu o rochie aurie ce seamana cu culoarea ceasului.
Masky:Un baiat cu parul portocaliu cu o masca galbena cu un hanorac galben cu tricoul alb si pantaloni negri.
Silence:O fata cu parul cret roscat inspre portocaliu care nu prea vorbeste de aici si denumirea are o rochie galbena are ochii rosii.
Hoody:Un baiat cu parul negru cu suvite blonde imbracat ca Robin Hood de aici si denumirea numai ca el fura de la victime si pastreaza acesta are ochii gri.
Alice:O fata cu parul blond putin ondulat cu ochii albastri cu o funda albastra in cap cu o rochie albastra si un sort alb seamana cu Alice in WonderLand dar ea e Alice in BlodyLand.
Tender:Seamana foarte mult cu Slendar doar ca el are un papion rosu si doar 4 tentacule.
Splendor:Are un costum alb plin de buline colorate el e tot timpul fericit si gandeste pozitiv.
Sexual Ofender:Are o camasa alba cu un buzunar la piept cu un trandafir rosu pantaloni negri si un sacou de aceeasi culoare denumirea vine de la mica lui placere ademeneste femei hipnotizandu-le cu acel trandafir le violeaza si apoi le omoara.
Astea sunt personajele pe Jeff il cunoasteti si pe Anais am descriso la inceput.

AsasinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum