O noapte de neuitat

167 3 1
                                    

Am ajuns acasa...ca de obicei eram singura,dar ma obisnuisem vazand ca Jeff nu mai vine am intrat la baie...am dat drumul la apa si am umplut cada cu spuma...m-am dezbracat si am intrat in apa destul de fierbinte...chiar daca pielea nu era inca acomodata cu apa fierbinte imi placea durerea pe care mi-o provoca...
Perspectiva lui Jeff
Daca tot am reusit sa ma apropi de ea sa ii fac o surpriza si sa mergem sa vanam...pardon asasinam oameni...
Cand am ajuns in fata casei am vazut lumina aprinsa la etaj m-am urcat pe gardul viu ce crestea pe casa si am intrat prin balcon...era o camera destul de spatioasa peretii erau de culoarea negru metalic si pe ici colo palme colorate cu vopsea fosforescenta...cand mi-am pus palma peste acea mana un zambet mi-a aparut pe fata...era o mana asa mic parca un copil de 8 ani a pus mana acolo...dupa ce am terminat sa ma holbez prin camera mi-am indreptat privirea spre o usa putin crapata de unde ieseau aburi...am intrat fara ca Ani sa ma auda si i-am pus mainile la ochi...
Jeff:Ghici cine-i?
Anais(Ani):Jeff...dobitocul pamantului iesi din baie acum?
Jeff:Cuvintele magice...
Ani:Te omor!
Jeff:Te astept in camera.
Perspectiva Anaisei
Ce prost e Jeff cum sa intre peste mine in baie...la ce regina pisicornilor se gandea?
Dupa 5minute de gandire am iesit din cada mi-am pus un halat pe mine si un prosop in cap...de obicei nu iesiam asa din baie pentru ca nu avea cine sa ma vada dar cu dementul asta nu am cum...
Perspectiva lui Jeff
Dupa 10 minute apare si Ani infofolita in halat...arata ca un pui de ursulet...ce dracu am patit ma inmoi..Eu eram intins in pat si o asteptam si pe Ani...
Jeff:Ce facem in seara asta iubito?
Ani:Iubito?
Jeff:Te deranjeaza?
Ani:Cred......ca.......nu...
Jeff:Atunci ce facem?
Ani:Nu am planuri astept propuneri..
Jeff:Ce ai zice sa iesim si sa vana...asasinam?
Ani:Bine..
Ani a inceput sa se usuce pe par...eu m-am dus la ea dezgolindui un umar si sarutand-o incet apoi pe gat lasanfu-i un semn mov destul de mare si frumos...
Perspectiva lui Ani
Atingerea buzelor lui pe umarul meu ma facut sa simt un fior pe sirea spinari...cand a urcat la gat in loc sa il opresc mi-am lasat capul intr-o parre pentru mai mult acces la gat...nu ma deranjat deloc ca mi-a facut un semn...chiar imi placea...
Ani:Jeff intoarcete vreau sa ma imbrac..
Jeff:Bine...Spune el bosumflat...
M-am pus in fata dulapului si mi-am luat un sutien negru cu dantela rosie si perechea de chiloti care era in set cu sutienul am lasa halatul sa cada vrand sa imi caut haine,dar am simtit doaua maini reci pe talia mea cand am vrut sa ma intor Jeff ma trantise deja pe pat iar el statea deasupra mea....
Ani:Jeff ce mama cainozaurilor faci?
Jeff:Imi admir iubita!
Cand am vrut sa zic ceva buzele lui le-au strivit pe ale mele facandu-ma si pe mine sa imi misc buzele la unison cu ale lui...chiar daca nu i-am dat voi limba lui o cauta cu pofta pe a mea...mainile lui reci se plimbau pe spatele meu dar nu ma deranja...suparata ca eu eram aproape goala i-am dat tricoul si pantaloni jos...dintr-o miscare eu eram deasupra lui...am inceput sa il sarut pe buze am coborat pe gat apoi pe abdomen...am inceput sa musc fiecare patratel si sa ma plimb cu limba pe tot abdomenul lui pana am ajuns la elasticul boxerilor pe care l-am apucat si i l-am plesnit de piele cand am vazut ca avea capul dat pe spate m-am ridicat repede si nu am continuat...
Jeff:Ce s-a intamplat?
Ani:Am chef sa omor pe cineva!
Jeff:Mbine...
Ani:Cu ce sa ma imbrac nu vreau sa imi murdaresc hainele bune?
Jeff s-a ridicat din pat si-a luat tricoul de pe jos si dintr-o miscare la pus pe mine...
Perspectiva lui Jeff
Arata atat de dragut cu tricoul meu ii venea ca o rochita...
Ani:Si pe dedesubt ce imi pun?
Jeff:Nimic..
Ani:Cum nimic?
Jeff:E 1 dimineata crezi ca sta cineva sa se uite la ora asta in ce esti imbracata si chiar daca sta o sa il omori...si oricum continuam ce am inceput acum si nu vreau sa am prea multe de dat jos...
Cand Ani a vrut sa protesteze mi-am lipit buzele de ale ei...mi-am pus si eu pantaloni si hanoracu verificand cutitul care era la locul lui...Ani s-a incaltat si a luat doua cutite dintr-un sertar si le-a pus in bocanci...am iesit din causa cautand victime...
Porneste melodia
Am gasit in spatele unui bloc un cuplu cam infierbantati...el ave mana bagata pe sub fusta fetei si in chiloti acesteia...ce i-as face si eu Anaisei dar e prea mica pre fragila...eu am luat fata si Ani baiatul...fara sa imi dau seama Ani a si trecut la actiune...ea a trecut pe acolo facandu-l pe baiat sa uitede iubita acestuia si sa mearga dupa Ani cu gura cascata...si eu faceam asta in locul lui era cu mult mai buna decat iubita lui...piept voluptuos fund bombat si chiar daca era scunda arata superb...cand am vazut ca fata a ramas singura am mers la ea cu capul jos sa nu imi fada fata...
Jeff:Ce faci frumoaso?
??:Rau...iubitul meu ma lasat pentru o tarfa...
Jeff:Cum i-ai zis frumoasei mele Ani?
In momentul acela mi-am ridicat capul iar fata a tresarit cand a vrut sa tipe i-am taiat limba cu care a facut-o tarfa pe iubita mea...i-am scos ochii si i-am taiat urechile indesndui-le in gura...mi-am bagat cutitul in pieptul ei si l-am tras taindui tot abdomenul...vazand ca nu mai misca am lasat-o acolo...cand am terminat m-am dus sa face Ani...ma astepta privind la scena de mai devreme ea il terminase repede ii taiase mana care o bagase in chilotii fetei si apoi i-a bagat cutitul in inima scrijelindui pe piept Go to sllep....ce gest dragut...
Jeff:De cand ma privesti?
Cand i-am spus asta a sarit in bratele mele si ma sarutat...
Ani:Multumesc ca mi-ai luat apararea iubitule!
Cand mi-a spus asa o dorinta arzatoare de a o avea sa aprins in mine asa ca am fugit cu ia direct acasa...
Capitol mai lung sper sa va placa dati-mi pareri!!!

AsasinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum