In poza sunt tot Ani si Alex
Ani poveste
Mi-a zis ca ma iubeste...cum adica?M-am pus sa ma imbrac mi-am luat pe mine colantii negrii si ticoul negru cu Asking Alexandria.
Ani:Alex in padicornii mei vino sa vorbim!
Alex:Ce mai avem de vorbit? Ma intreaba el cu o voce trista.
Ani:Multe.
Arunci Alex s-a intors spre mine si am putut sa ii vad ochii plini de lacrimi.
Ani:Si eu te iubesc si te-am iubit mereu dar acum am un iubit JUST FRIENDS.
Alex:Ok.
Atunci ma ia si incepe sa ma sarute dandu-mi tricoul jos lipindu-ma de perete si incolacindu-mi picioarele i jurul lui.
Alex:Prietenii fac asta?
Ani:Nu stiu dar nu te oprii.
Alex poveste
Era atat de dulce ma saruta cu atata pasiune bagandu-si manutele in parul meu...nu vream sa fac mai mult decat sa ii simt buzele si sa stiu ca ma iubeste era tot ce vreau stiu ca e mica dar o iubesc.
Alex:Te iubesc micuto!!!
Ani:Si eu te iubesc!!!
Atunci am adancit si mai mult sarutul cautandu-i limba cu ardoare.Dupa 4 ore de saruturi fierbinti si atingeri criminale am spus ca o duc eu acasa s-a imbracat iar apoi ne-am indreptat spre motocicleta mea.Ajunsi acasa tatal ei se pregatea sa plece.
Sony:Alex ce bine ca esti aici in seara asta pana maine pe la 6 esti dadaca eu am o misiune urgenta in India.
Alex:Ok.
Dupa asta tatal ei pleca iar ea ii trimise un mesaj lui Jeff cum ca o sa fie incuiata in casa in seara asta el intelegand...ce urasc ca micuta asta nu e a mea si e a mutilatului ala.
Ne-am pus la televizor ea facand floricele.
Alex:Ti-e frica de filmele de groaza?
Ani:Cred ca glumesti...
Am pus un film de groaza ea spunandu-mi ca nu e frica de nimic...dupa vreo ora in care furtuna isi facea de cap afara s-a luat curentul...
Ani:Alex? Spune ea cu o voce speriata.
Alex:Da.
Ani:Imi e frica de intuneric ia-ma in brate.
Nu am mai astepta alceva am prins-o in brate si am sarutat-o era atat de dulce cand era speriata facuta ghemotoc la mine in poala.Dupa ce ma rugat sa dorm cu ea ne-am pus in pat eu srandand-o in brate iar ea lipindu-si spatele de pieptul meu adormind amandoi instant...
CITEȘTI
Asasina
FanfictionAi crede vreodata ca doua persoane cu sange rece se pot indragosti? Nici eu...Dar totul e posibil cand ti viata si moartea in palme