Hellooo biz geldik
Biraz beklettik ama geldik.
Umarım beğenirsiniz💙
Keyifli okumalar😘
Her insan sorunsuz bir hayat ister. Kimisi bunu elde eder kimisi edemez. Bazen kader der geçeriz. Ama kaderi belirlemekte bizim elimizdedir.
Elimizde midir?
Belki de değildir. Bunu bilemiyoruz. Ama bir yerde yaşamaya devam ediyoruz. Tıpkı Mislin gibi o da devam ediyordu. Aradan iki gün geçmiş ve herşey aynıydı. Tek fark Merih gözlerin içine bakıyordu.
Evliliğin dördüncü gününe ilk gözlerini açan Merih oldu. Koltukta bütün masumiyetiyle uyuyan karısına baktı. Uyurken ayrı bir güzelliği var diye düşündü. Karısının yerinden kıpırdandığını görünce hızla gözlerini kapattı.
Duyduğu hışırtı sesleriyle karısının yerinden kalktığını anladı. Her ne kadar karısının ne yaptığını görmek istese de gözlerini açmadı. Bir süre sonra yatağa bırakılan birşey hissetti. Sonra ise banyon kapısının kapanma sesini duydu.
Hemen gözlerini açıp odaya baktı. Koltuğu toplamıştı. Hemen sol tarafına baktı. Bırakılan yastığı görünce istemsizce sırıtmaya başladı. Tam eline alıyordu banyonun kapısının açılma sesi geldi.
Hemen elini geri çekti. Karısı onu görünce hiç bir şey demeden dolaba yönelince hemen ayağa kalktı. Hemen karısının yanına gidip arkasında durdu. Mislin ise hiç bir tepki vermedi. Arkasında kocasının durduğunu bilmesine rağmen kıyafet aramaya devam etti.
"Bir günaydın demek de yok karıcım."Dedi Merih bilerek karıcım diyip tepkisini bekledi.
Mislin yine cevap vermedi. İstediği kıyafeti aramaya devam etti. Merih ise sabırla bir cevap bekledi. Ama ısrarla ona cevap vermeyen karısını kolundan tutup kendine çevirdi.
"Cevap verir misin bana karıcım."Dedi Merih bilerek son kelimesine bastırarak.
'Karıcım diyen dilin kopsun emi öküz.'
Mislin'in iç sesi isyan ederek konuşurken onunda bu susukunluktan yorulmuş olduğu belliydi. İçi konuşsada dışında yaprak oynamadı. Sadece Merih'in yüzüne bakmakla yetindi.
"İçinden konuşma yüzüme söyle karıcım."Dedi Merih yüzüne boş boş bakan karısına.
'Ay anam bu beni duyuyor mu? Çok iyi hayvansın oğlum insan karısına öyle mi davranır. Çıldırma beniii ağa demem sökerim kalbini yerinden o zaman görürsün gününü.'
Mislin bile iç sesine hayret ederken kaçarak banyoya gitti. Merih ise arkasından baka kaldı. Bir süre sonra o da giyinmek için kıyafet seçti. Karısı banyodan çıkınca kendisi girdi.
Mislin ise hemen odadan kaçtı. Konuşmama savaşını devam ettiriyordu. Merdivenlere yönelmişti ki birinin birden elini tutmasıyla istemsizce küçük bir çığlık attı.
"Bir yere mi kaçıyordun karıcım."Dedi Merih sakince.
İki gündür olduğu gibi bugünde kaçan karısı kovalan kendisi olacağını bildiği için hemen peşinden çıkmıştı. Karısı konuşmamaya yemin etmiş gibi yanlız oldukları her an susuyordu. Bu da kendisine eziyet gibi geliyordu.
Yaptığının doğru bir şey olduğunu savunmuyordu. Ama yaptığını da değiştiremiyordu. O yüzden karısının bu yaptığına hak veriyordu. Hata bazen bu bana az bile diyordu.
"İstediğin kadar konuşma benimle. Ben beklerim."Dedi en son sonra karısının elini tutup aşağı inmeye devam etti.
Aşağı indikçe gülüşme seslerinin geldiğini duydular. Tamamen avluya inince Bora ve Emirhan'ın şarkı söylerek Gülşah hanımın etrafında döndüklerini,göbek attıklarını gördüler. Ailenin bazı fertleri gülerken bazıları ise somurtarak izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEMHERİ (Askıda)
General FictionMerih'in aşkından habersiz olan Mislin bir berdel uğruna birleşecek hayatlarında onların neler beklediğinden habersiz iki genç. Merih:Kalbimin en ücra köşelerinde sakladığım kadın. Mislin:Uğruna herşeyi feda edebileceğim adam. ZEMHERİ