Merhabalarrrr yeni haliyle geldik
Bölüm şarkıları;
Rojda-Hinê Bînin
Rojda- Lê BûkêKeyifli okumalar💙
Bileklerime vurulan görünmez parangalara hayatımın sonuna kadar kalacaktı. Hiç beklenmeyen bir hayata başlayacaktım.
Hiç tanımadığım sadece bir defa oda nişanda yanyana durduğum adamla bir hayat. Ne kadar güzel olabilirdi ki. Beni sevmesini falan da beklemezdim. Kim kardeşini kaçıran birinin ablasını sever ki.
Kimse sevmez. Merih Zemheroğlu da sevmezdi. Bir çok kez adını duyduğum adam. Bir çok başarıya imza atan adamdı o ama hayatının en kötü kararına imza atmıştı. Sadece bir gün kalmıştı. Bir gün sonra ben o adamın karısı olacaktım.
Düşüncelerim artık beni iyice boğmaya başlamıştı. Daha fazla odada kalmadım. Aşağı indiğimde akşam yapılacak olan kına için herkesin hazırlık yaptığını gördüm.
Herkes bir şeylere koşuşturuyordu. Teyzelerim ve kuzenlerimin de geldiğini gördüm. Hemen teyzemlerin elini öpüp hoş geldiniz dedim . Daha sonra kızları da alıp Berfin yengeme bakmaya gittik.
Mutfağa girince Berfin yengemin ellerini tezgaha koymuş ve gözlerini kapattığını gördüm. Hemen yanına gittim tabi kızlarda arkamdan geldi.
"Yenge iyi misin?"Diye sordum.
"İyiyim canım ben bir anama bakayım siz takılın."Diye beni geçiştirip mutfağın çıkışına yöneldi.
İyi olmadığı yüzünden belliydi ama o beni geçiştirmişti. Tam mutfaktan çıkıyordu ki birden kapıya tutundu. Hemen ona doğru ilerlemeye başlamıştım ki birden olduğu yere yığıldı.
"YENGE."Sesim konağın içinde yankılanırken ben çoktan yengemin başına yetişmiştim. Hemen yere oturup kafasını dizime koydum.
Kızlar ve Belgüzar yengemlerde arkamdan koşup gelmişlerdi. Hemen önce nabzına sonrada göz bebeklerini kontrol ettim. Babamlarda çalışma odalarından sesime çıkmışlardı. Ağabeyim yengemi öyle görünce koşarak aşağı inmeye başladı. Ardından da annem ve babam indi.
"Berfin güzelim."Dedi endişeyle ağabeyim hemen yanıma çökerken.
"Salim doktor çağırasın hele gelinimin neyi var bir öğrenelim."Diye seslendi babam Salim ağabeye.
Sonrada ağabeyime döndü. "Odanıza çıkar oğlum gelinimi."Dedi.
Ağabeyim yengemi kucağın alıp yukarı çıkarken annem onlarla gitmemi söyledi. Peşlerinden bende odaya girdiğimde ağabeyimin bir sağ bir sol gidip durduğunu gördüm. Hemen yanına gidip sarıldım.
"Sakin ol ağabey yengem iyi olacak "Dedim sarılışıma hemen karşılık verdi.
"İyi olacak değil mi?"Bir çocuk gibi sordu.
"Olacak tabi ."Dedim kendimden emin bir şekilde.
Çok geçmeden gelen doktorla Berfin'de bu süre içinde kendine gelmişti. Doktor onu muayene ederken gerekli bir kaç soru sormuş ve net sonuç için kan almıştı. Muayene bitince doktor ben konuşmaya başladım.
"Her hangi bir sorun görünmüyor ancak net bir sonuç için kan aldım. Bir saatte kalmaz ben sizi arar sonucu söylerim."Dedi açıklayıcı bir şekilde.
"Tabi teşşkkür ederim Şeyma hanım sonuçlar için beni arayabilirsiniz."Dedim ve numaramı verdim.
Doktoru yolcu edip herkese bilgi verdikten sonra yengeme de dinlenmesini söylemiştim. Ağabeyim yanından ayrılmazken ben odadan çıkıp terasa gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEMHERİ (Askıda)
General FictionMerih'in aşkından habersiz olan Mislin bir berdel uğruna birleşecek hayatlarında onların neler beklediğinden habersiz iki genç. Merih:Kalbimin en ücra köşelerinde sakladığım kadın. Mislin:Uğruna herşeyi feda edebileceğim adam. ZEMHERİ