Merhabalar uzun bir aradan sonra geldim.
Bu kadar uzun süre bölüm gelmemesinin sebebi dedemi kaybetmiş ve üstüne bir yakınımı daha kaybetmemdi. Anlayacağını üstü üste iki cenaze toparlanmam zaman alacaktı. Hala tam toparlanmadım ama sizi de ihmal etmek istemedim. Beklettiğim için kusura bakmayın.
Keyifli okumalar❤
"Vedat." Dedi Mislin şaşkınlıkla.
Vedat duyduğu sesle başını merdivenlere çevirirken yüzüne bir sırıtış yayıldı. Mislin ise şaşkınlıkla yanlarına ilerledi.Tam Vedat'ın önünde durunca Vedat gülümsedi.
"Güzellik."Dedi Vedat ve sarıldı.
Mislin her ne kadar sarılmak istemese de herkesin gözlerinin üstünde olmasının gerginliğiyle sarıldı. Kimsenin duymayacağına emin olarak konuştu.
"Ne işin var burda."Dedi sessizce Mislin.
"Seni görmeye geldim işte."Dedi Vedat aynı Mislin gibi.
Mislin yavaşca ondan ayrılırken herkesin onlara baktığını gördü. Vedat ise gülümseyerek bakıyordu. Mislin üzerinde ki tuhaf bakışlardan kaçınmak için hemen Vedat'ı tanıttı.
"Vedat Atıcı istanbul'dan arkadaşım hemde eski iş ortağımız."Dedi Mislin gülümsemeye çalışarak.
"Eski demesek belki yeniden birlikte çalışırız."Dedi Vedat sırıtarak.
Mislin ev halkının önünde bir şey demezken gülümsemeye çalıştı. Evin büyüğü olarak Gülşah hanım Vedat'ı buyur ederken avlu da oturdular. Mislin ise ister istemez tedirgin olmuştu.
Hem Vedat'ın varlığından rahatsızdı hemde Merih'in bir tepki vermesinden çekiniyordu.Bunu ilk fark eden Yaren olurken kimsenin duymayacağı bir ses tonunda konuştu.
"Elticim bir sorun yok değil mi?"Diye sordu sessizce.
"He yok bir sorun."Dedi Mislin başta şaşırarak.
"O zaman parmaklarını rahat bırak kanatacaksın."Dedi Yaren elini göstererek.
Mislin duyduğu şeyle hemen ellerine bakarken farkında olmadan sağ elinin parmaklarına tırnaklarını bastırdığını gördü. Bu konuşmaya şahit olan Bejna ise ortada başka bir şey var diye Vedat'a sorular sormaya başladı.
"Ee Vedat bey niye ortaklığınız bitmişti."Dedi Bejna sırıtarak.
"Aslına bakarsanız özel bir nedenden dolayı bitti ortaklığımız değil mi Mislin."Dedi Vedat ,Mislin'e bakarak.
Mislin başını sallarken söylediği cümledeki imayı da fark etmişti. Hangi amaçla neden geldiğini hala çözememişti. Şerwan'ın o kadar uyarısını ve tehditini umursamayan Vedat yine soluğu Mislin'in yanında almıştı.
Ancak bilmiyordu ki bu sefer sadece Şerwan değil Merih de vardı. O da önce Merih'ten kurtulmak istediği için Mardin'e gelmişti.İşler istediği gibi gider miydi işte orası bilinmezdi.
Mislin üzerinden tedirginliği atamazken Vedat aileyle ufak bir sohbete başlamıştı. Onlar sohbetlerini ederken Yaren kimseye çaktırmadan eltisini alıp mutfağa akşama yemek yapmak bahanesiyle götürmüştü.
Mislin ise mutfağa girince önce bir su içmişti. Sonra derin bir nefes alıp Yaren'e dönmüştü. Yaren ise merakla eltisine bakıyordu.
"Mislin canım iyi misin? Niye bu kadar tedirginsin anlat bana."Dedi Yaren şevkatle.
"İyiyim sadece Merih ,Vedat'ın burda olmasından hoşlanmayacak o beni biraz tedirgin etti."Dedi Mislin ona şevkatle bakan eltisine.
"Neden hoşlanmasın canım."Dedi Yaren cevap beklerken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEMHERİ (Askıda)
General FictionMerih'in aşkından habersiz olan Mislin bir berdel uğruna birleşecek hayatlarında onların neler beklediğinden habersiz iki genç. Merih:Kalbimin en ücra köşelerinde sakladığım kadın. Mislin:Uğruna herşeyi feda edebileceğim adam. ZEMHERİ