TANITIM

1.8K 128 401
                                    

Helloo yeni haliyle geldik bizzzz

Keyifli  okumalar 💙💙

Bu topraklar ne ölümler gördü. Kimisi diri diri mezara girdi,kimisi kanlar içinde girdi. Kaç annenin feryadı yankılandı bu topraklarda. Gören de olmadı duyan da herkes üç maymunu oynadı. Kaç kadın mecbur bırakıldığı hayatı yaşıyor bunu bilen de yok.

Ben Mislin Bartuçu bu topraklara adım attığım an hayatım bitmişti. Bir annenin daha feryadı yankılanmasın bu topraklarda diye kendi hayatımı bitirmiştim.

Annemin ve yengelerimin ağlama sesleri hala geliyordu. Bir evladı kurulurken diğer evladı ölmüştü. Annem bir evladını bugün kaybetmişti. Ölmemiştim ama yaşamıyordum da.

Konağa gelince direk kendimi odama kitlemiştim. Kimsenin yüzünü görmek istemiyordum. Berfin yengem hala kapımda ağlayarak kapıyı açmamı istiyordu. Bir yengeden çok abla olmuştu ama şimdi ise kardeş bildiği beni görmek için yalvarıyordu.

"Mislin bitanem aç kapıyı gözünü seviyim aç."Dedi ağlayarak.

"Yanlız bırak beni yenge lütfen."Dedim artık ağlamaktan ve çığlık atmaktan yorgun düşen sesimle.

Saatlerce kayalıklarda ağlayıp çığlık attıktan sonra konağa dönmüştüm. Herkes avludaydı. Kimsenin yüzüne bakmadan kendimi odama kapatmıştım. Yengem yalvarışlarının fayda etmeyeceğini anlayınca gitmişti. Bense yatağıma  uzanıp ağlayarak uykuya dalmıştım.

Mardin de bu seferki kurban ben ve tanımadığım bir adam olmuştu. Son muydu bu bilinmezdi ama bir daha birinin kurban edilmesine izin vermezdim.

Daha çok genç kızın hayattının mahvolmasına göz yummazdım. İstanbul'da yaptığımızı burda tek başıma yapma vaktiydi.

Gözlerimi avluda yankılanan ses açmıştım. Neler oluyordu yine diye geçirdim içimden. Odadan çıkıp aşağı da gördüğüm kişiyle olduğum yerde kaldım.

"Nasıl yaptın lan nasıl?" Diye bağırıyordu.

"Amca ben bir kişi verdim töreye bir kişi daha veremem." Resmen yalvarır gibi demişti bunu Şerwan.

O bir kişi vermişti bense iki kişi verdim. Onları koruyamadığımız gibi şimdi de beni koruyamadılar.

Annemin bir evladı kurtulurken biri ölmüştü. Tek fark ölenin bir mezarı bile yoktu. Annemlerin çığlıklarıyla kendime geldim. Şerwan ,Berzan'a art arda yumruklar indiriyordu. Onu durdurama çalışan amcam ve ağabeyim onu Berzan'ın üzerinden alamamıştı.

"Nasıl düşünmedin lan nasıl."Diyordu her yumruk attığında.

Daha fazla dayanamadım. İçimdekini haykırırcasına adını seslendim.

"ŞERWAN."

Evet arkadaşlar yeni haliniyle karşınızdayım. Umarım begenirsiniz.♡♡

ZEMHERİ (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin