Capitolul 1

126 8 1
                                    

Soarele batea in geam cu putere,deschid ochii si ma uit la ceas, era 9:30, orele deja incepusera.M-am ridicat din pat si am fugit la baie .Am facut un duș ,m-am imbracat cu o pereche de jeanși si o camasa alba,eleganta.Mi-am aranjat putin buclele roscate , apoi am coborat scarile.Am fugit in bucatarie unde am dat de mama, o femeie eleganta, cu par șaten ,ochii verzi si un ten lipsit de riduri.
-Buna dimineata , mamă!
-Buna dimineata!Inca nu ai plecat ?! ,intreaba ea oarecum uimita.
-Mnu..Ar trebui sa plec!
Am luat cateva fursecuri de ciocolata pregatite de mama si am plecat.
Iesind in curte,catelusa mea Sisi sari pe mine fericita imprimandu-mi pe jeanșii noi o labuta.Am mangaiat-o si am iesit din curte.Pe sosea nicio masina nu circula.Era ceva normal pentru mine deoarece locuiam intr-un sat din Italia.Am fost nevoita sa merg pe jos 2 km pana la scoala.
Pe holurile scolii se aflau sute de elevi.Am alergat pana in laboratorul de chimie unde urma sa am ora.
-Hey, Ana! , am salutat-o eu pe prietena mea.
O cunosc pe Ana de 6 ani , atunci parintii ei au decis sa paraseasca Viena pentru acest loc pustiu din sudul Italiei.
-Buna, Emma ! Ce s-a intamplat?M-am ingrijorat!
-Nimic grav.
-Nu ai pierdut nimic...Emi a vorbit toata ora despre istoria Angliei .
-Sa inteleg ca ar trebui sa ma bucur!,am spus zambind cu gura pana la urechi .
Emi este un soarece de biblioteca.Multi baieti o placeau, fiind o blonda cu silueta unei viespe ,dar ea nu le dadea atentie.Imi placea atitudinea ei.
Restul timpului la scoala l-am petrecut ca deobicei, ore,pauze,niciun alt eveniment.
Dupa ore Ana  m-a condus acasa.Mi-am luat la revedere si am fugit in casa aruncandu-ma in pat.Eram singura acasa,mama si tata plecasera in oras la cumparaturi, asa ca am decis sa trag un pui de somn.

The American Dream ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum