Nu am putut dormi toata noaptea.Ma gandeam daca ceea ce au spus parintii mei era adevarat.Bineinteles ca era adevarat,ei nu stiau ca ii pot auzi.Poate era vorba de o vacanta,o perioada scurta, de cateva zile.
Dar daca nu e asa si va trebui sa ma mut acolo,din nou,in Italia,fara Liam,unde am de ales dintre un viitor sot uratel sau un viitor sot hidos.
Cum le voi spune lui Liam,Elisa ,Ariana si Jess?!Speram ca vacanta aceasta sa o petrec prin cluburi si sa fac multe cumparaturi,insa cred ca imi voi pierde timpul numarad cati morcovi sunt in gradina mamei.Dar mai am o speranta....sa merg intr-o vacanta...doar atat.
E 11:24 iar eu inca sunt in pat gandindu-ma la viata fara Liam,Eli,Ariana si Jess.Am toata ziua la dispozitie sa ma gandesc la asta.Nu o sa spun nimanui inainte sa stiu ceva sigur.Decat sa lenevesc toata ziua mai bine ma ridic din pat si vad partea frumoasa a lucrurilor,poate e doar o vacanta.O sa il sun pe Liam dearece astazi vreau sa fie cea mai frumoasa zi din viata mea.
-Emma?!
-Liam, ma gandeam sa facem ceva azi.Ce propui?
-Ce zici sa mergem la plaja?
-Desigur!Sunt de atata timp aici iar eu nu am fost nici macar o data pe plaja.
-Perfect!La 13:30 sunt la tine.
-Ok.
-O sa imi aduc si cativa prieteni.E ok?
-Desigur. O sa le sun si eu pe...
-Ma ocup eu de tot.
-Bine.
Mi-am luat un costum de baie dintr-o singura piesa cu animal print si mi.am prins parul intr-un coc lejer.Masina lui Liam era in fata casei.
-Salut!,am spus eu.In masina erau Oliver si Eli ,Matt si Ariana si...spre surprinderea mea Luke si Jess.
-Hey!Ce faceți? ,am întrebat.
-Emm!Haide!Urca,pierdem timpul!
-Bine,Eli.Faceti loc!
...
Am ajuns pe plaja.Un loc atât de frumos.Nu îmi imaginam ca poate exista apa atât de pura.Palmierii ,nisipul fierbinte si apa curata ca de izvor transforma acest loc intr-unul nu doar frumos,ci dumnezeiesc.
-Wow!Este atât de frumos!De ce mi.ati tinut ascuns acest loc...mirific!
-Usor șoarece de bibliotecă !,mi.a spus Liam.
-Cum mi.ai spus?!
-Nu te enerva,tu si descrierile tale din cartile alea de dragoste pe care le rasfoiesti in continuu ma provocați!
-Taci!!Acum spune ce facem.
-Ce am putea face aici!?Nu ai mai fost la plaja pana acum?,intreaba Ariana amuzata de naivitatea mea.
-Ba da ,dar Marea Mediterana nu se compara cu Oceanul Pacific!Apropo,stiati ca aici se petrec cele mai multe ta...
-Soarecee de bibliotecăăăăă!,ma tachinează Liam.
Bine,am inteles ,tac!
-Nu vreau sa deranjez,dar toate șezlongurile sunt ocupate!Noi unde stăm?,intreaba Jess
-Stam aici,pe nisip.
-Ok Oliver!Nu avem de ales.
Am zbughit.o in apa oceanului.Am inotat o jumătate de ora dupa care am revenit pe plajă.
-Nu ai obosit,intreaba Liam.
-Spre surprinderea mea,nu.,eram singuri,ceilati inotau.
-Esti atât de frumoasă!
-Liam!Te iubesc!,nu apuca sa îmi răspundă fiindcă eu sar pe el si îl sărut,un fior îmi trece prin tot corpul,ii simt mâinile pe soldurile mele ,apoi le coboarda din ce in ce mai jos.Ne oprim deoarece avem nevoie de aer:
-Si eu te iubesc!,îmi raspunde într-un final Liam.
-As vrea sa trăim pana la sfarsitul zilelor împreună.Dupa ce mor te voi căuta chiar si milenii ca sa te găsesc si apoi o sa te răpesc pentru totdeauna,din bratele orcarei zeite,foe ca vrei fie ca nu vrei.
-Nu ma pricep la declaratii de dragoste,însă credema cavre iubesc,si...ca sa iti demonstrez asta,vino mâine la mine,o sa iti pregătesc o surpriza maree de tot,o sa iti placa ,oricărei fete i.ar place,însă nu toate merita ca tine,asa de mult ca tine❤ !!
CITEȘTI
The American Dream ❤
Teen FictionViata intr-un mic si pustiu sat din Italia.Insa Emma are ocazia sa inceapa o noua viata,deaparte de parinti si foarte aproape de Ana,prietena ei.Nu trec foarte multe zile pana cand un eveniment neplacut si neasteptat distruge entuziasmul Emmei,da...