Capitolul 16

18 3 0
                                    

  E ora 6:30 p.m.,trebuie sa ma intalnesc cu fetele.Am decis sa nu ma machez fiindca nu vreau sa imi curga rimelul cand o sa incep sa plang...nici nu stiu cum le voi spune ca o sa plec inapoi in Italia.Probabil ca o sa le fie greu.Acum trebuie sa ma imbrac.Ar trebui sa imi iau ceva negru.In timp ce incercam sa gasesc ceva cu care sa ma imbrac telefonul imi vibra pe noptiera,nu se mai oprea.Oare cine imi da atatea mesaje?,asta poate astepta.La ora 6:50 eram gata.Inainte sa cobor scarile pentru a ajunge la masina Arianei ce ma astepta in fata casei mi.am verificat telefonul.Aveam 5 mesaje de la Jess.Am fost dezamagita cand am citit mesajele;

"Emma,nu pot sa vin diseara."

"Scuze.."

''sper ca nu te-ai suparat"

''mama e la spital si nu pot sa ma distrez in timp ce ea e acolo''

''ne vedem sambata"

Din pacate nu ne putem vedea sambata...trebuie sa ii trimit un mesaj:

''Sambata nu ne vom putea vedea..",raspunsul a venit imediat.

''poftim?? de ce???"

''ma mut inapoi in Italia,dar te rog nu le spune fetelor, voiam sa va spun azi,la mall"

''de ce nu ai spus asa,cum vom putea sa ne mai vedem ,de ce te muti,chiar nu poti ramane?"

''nu,nu pot.I.am rugat pe ai mei ,dar nu vor sa ma lase aici,vor vinde casa...''

''pai si cu Liam cum ramane?"

''se va muta cu mine..."

''sunte-ti doi ciudati,lucrurile merg asa bine intre voi,insa eu si Luke nici nu stiu daca suntem impreuna sau e doar o gluma,ar trebui sa discut cu el,nu mai merge asa.."

''chiar ar trebui,noi vom vorbi prin Skype,whatsapp,asta nu e o problema.Mama ta ce are?"

''mama s.a simtit cam rau aseara,nu stiu de ce merg atat de prost lucrurile.."

Atunci cineva batea in usa,am tresarit,eram atat de prinsa in conversatie incat nici nu mi.am dat seama ca Ariana ma astepta de 10 minute.

-Ariana!Scuze,vorbeam cu Jess, ea nu poate veni,mama ei e la spital.

-Oh Doamne~!Ce s-a intamplat?

-i-a fost cam rau aseara,atata tot.

-Bine atunci,hai sa mergem.Trebuie sa o luam si pe Eli.Nu era gata asa ca am venit la tine prima oara.

-Ok!Sa mergem!

...

Am ajuns la Elisa,era deja in fata casei,a uracat in masina si am plecat.

-Fetelor,planuisem altfel lucrurile,insa nu mai conteaza asta.Trebuie sa va spun ceva.

-Spune!,spuse Elisa.

Eu:Ma mut inapoi in Italia!

Ariana:E o gluma ?

Eu:Nu!

Elisa:de ce? ce s-a intamplat?

Ariana:vorbeste cu parintii tai,nu poti pleca!Emma,nu poti pleca,cum ramane cu noi,cu Liam,cu toate momentele frumoase petrecute impreuna?!

Eu:nu s-a intamplat nimic,insa parintii mei nu mai sunt de acord sa stau singura aici.Poate cand voi implinii18 ani ma voi putea intoarce.Imi pare rau ,dar nu pot sa raman.Liam se va muta cu mine,parintii lui sunt de acord si chiar i-au oferit o agentie de moda,vom avea afacerea noastra.

Elisa:cat de frumos!!Sper sa tinem legatura .

Eu:Normal !Maine o sa plec!

Ariana:Am ajuns!Acum haide sa ne distram!

Eu:E ultima noastra seara,sa o facem de neuitat!



Nota de la autor:

Stiu ca e cam scurt acest capitol,nu ca celelalte ar fi prea lungi,insa nu prea am timp,chiar daca e vacanta ,ziua trece destul de repede si am si teme.Am observat ca nu e prea populara cartea,insa eu voi continua sa o scriu,cand voi avea timp voi mai posta cate un capitol.As vrea sa stiu parerea voastra despre carte,vreau sa imi dau seama daca mai are rost sa fac cat mai multe capitole sau sa mai fac doar cateva.Va multumesc tuturor ce imi citesc cartea!Va pup :* .

The American Dream ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum