Noaptea langa Liam nu a fost prea diferita fata de cele in care stateam singura,poate doar mai multa siguranta.Mi-as dori sa fi facut mai multe ,nu doar sa vorbim.Il iubesc foarte mult dar nu ii arat asta.Ar trebui sa vorbesc cu el despre asta fiindca nu vreau sa ne certam,niciodata!!....e ora 06:20a.m.,iar eu sunt trezita de zgomotul unor batai puternice in usa.Ma trezesc.Liam dormea ca un copilas.Era atat de dragut!!Am incercat sa ma ridic din pat fara sa il trezesc,dar degeaba.
-Ce faci?,ma intreba Liam incruntadu-se si cascand.
-Cineva bate la usa.
-Oh...ingnora asta.
-Cum ar trebui sa mai dorm in zgomotul asta.Ma duc da vad cine e.
-Vin si eu cu tine!!!
-Ook.Dar de ce?
-Soarele abia a rasarit si cineva a venit in vizita la tine.Cum suna asta?!
-Ai dreptate.E cam ciudat.,am coborat scarile impreuna cu Liam.M-am uitat sa vad cine e sii...
-Liam!!!Sunt parintii mei!Trebuie sa pleci!
-Poftim?!De ce m-ai lasat sa raman?!
-Nu stiam nici eu ca vor veni!!
-Pe unde sa plec?!Pe geam?!
-Da!!
-Eu nu vorbeam serios!
-Liam!!Du-te in camera mea si ascunde-te sub pat!
-Cee?!!!
-Acum!
-Mbinee...
Am deschis usa:
-Mama!Tata!Ce faceti aici?
-Nu esti fericita sa ne vezi?,a intrebat tata.
-Foarte mult!Doar ca nu stiam ca veniti in vizita!
-Am vrut sa iti facem o surpriza!Deci...surpriza!!!
-Of mama!,i.am luat in brate pe amandoi si i.am invitat inauntru.
-Ce casa frumoasa!,au spus amandoi in cor.
-Multumesc...cred.
-Scumpo,sper ca ai trecut peste moartea Anei.
-Da,am reusit.....Am plans zile intregi, dar m.am linistit.
-Ma bucur!,a spus mama in timp ce incerca sa urce scarile sa isi duca bagajele.
-Ăăă....mama,tata,va duc eu bagajele...,am spus speriata.Dar tata deja dechise usa dormitorului meu.Convinsa ca Liam nu m.a ascultat si nu s.a ascuns undeva,am simtit ca ma prabusesc.
-Emma!!,s.a rastit mama.
-Imi pare....nu e ceea ce pare...,dar mama ma intrerupe:
-Ai dormit cu geamul deschis!O sa racesti!,eram destul de sigura ca geamul era inchis cand am plecat din camera,Liam plecase din casa.Am urcat scarile fericita.
-Imi pare rau mama.,am spus in timp ce m.am uitat pe fereastra.Am incremenit.Ceva ce parea un om era intins pe iarba de langa casa.Liam!M.am intors,am inchis geamul si incercam sa par linistita.
-Emma!Esti alba la fata!Ce s-a intamplat?,intreba mama ingrijorata.
-Nimic....ăăă....vin imediat!
-Bine...,nu imi venea sa cred,Ana acum Liam,cum voi putea continua viata in Los Angeles.Imi tremurau picioarele si mainile,inima imi batea atat de tare,credeam ca voi face infarct.Am iesit in curte si am alergat spre locul unde Liam....e...mort.Am aprins o lanterna mica din casa,am ocolit pietricelele din iarba deoarece eram in talpile goale.Nu imi puteam imagina ca acolo este....este...
CITEȘTI
The American Dream ❤
Teen FictionViata intr-un mic si pustiu sat din Italia.Insa Emma are ocazia sa inceapa o noua viata,deaparte de parinti si foarte aproape de Ana,prietena ei.Nu trec foarte multe zile pana cand un eveniment neplacut si neasteptat distruge entuziasmul Emmei,da...