Capitolul 9

36 2 0
                                    

Am ajuns in parc.Un loc atat de frmos amenajat ,cu sute de flori colorate,zeci de pomi drepti si plini de frunze si un lac imens,plin de lebede albe si gratioase.Era locul perfect pentru o intalnire.

-Jessi!Uite o banca libera.,ne-am asezat.Jessi ofta.-Spune-mi ce ai pe suflet!O sa te simti mai bine!

-Emma,iti multumesc ca vrei sa ma asculti.Am vorbit si cu Ariana despre asta,dar e cu capul in nori!

-Continua.,am spus eu pe un ton de copil.

-Stii....ma simt nasol.Tu,Elisa si Ariana...

-Off...Jess....asa am fost si noi...exact ca tine...ne simteam la fel....aveam aceleasi emotii.Nu iti face griji...totul va fi bine.

-Sa speram.Nu stiu cum sa fac sa se intample ceea ce imi doresc.

-Jess...totul vine de la sine.Lasa-l pe Luck sa faca primil pas,daca nu face asta,o sa gasesti pe altcineva !Sunt peste 600 de baieti in scoala!

-Dar nici unul nu e ca Luck.Nici unul nu are ce are el.Luck e tot ce imi doresc in momentul asta.

-Te inteleg foarte bine.Asta simt si eu pentru Liam.Dar totul va fi bine.

-Multumesc nespus de mult!

-Nu imi multumii.Am facut-o din inima!Ar trebui sa plec .Ai grija!Pe curand!

-Pe curand!

Am plecat linistita acasa fericita ca am reusit sa o fac pe Jessi sa se simta mai bine.Se inserase.Mergand pe strazi tot felul de ciudati se holbau la mine.Ma simteam la fel ca o gazela inconjurata de lei.La un moment dat un baiat cu parul saten mergea pe langa mine:

-Buna,papusa!Te duc eu acasa?

-Nu multumesc.Ma descurc singura.Si de unde sti ca vreau sa ajung acasa?!

-Ce ar cauta o fata ca tine pe strazile astea pline de pericole,la ora asta?!

-Ai dreptate.Acum,daca nu te superi,poti pleca odat de langa mine?,am spus eu aproape urland.Nu il cunosteam pe baiatul acela si parea cam periculos,cum s-a descris si el de altfel,fara sa vrea.

-Uite ca ma supar si nu plec!,in momentul acela un baiat musculas la impins pe cel ce era langa mine.Liam!Am fost atat de fericita sa il vad!

-Pleaca de langa ea!Acum!,a spus Liam vizibil nervos.

-Usor,usor!Dar poate nu vreau!,Liam era pregatit sa ii dea un pumn,dar eu i-am prins mana si am spus:

-Liam!Lasa-l!Sa mergem!,s-a intors spre mine cu ochii inflacarati.Arata asa de bine!

-Ce cauta langa tine?

-Nu stiu!M-am trezit cu el langa mine.

-Nu o mai lua pe aici,niciodata!Nu sti ce nebuni sunt pe aici!

-Bine!Nu o sa o mai fac!,chiar nu mai aveam de gand sa mai calc pe acolo niciodata!

-Ai avut noroc!Nu sti ce puteai sa patesti!Nu il cunosti pe Jack!,Jack era baiatul de care tocmai scapasem cu ajutorul lui Liam.

-Off,Liam!Iti multumesc!

-Te iubesc!Ce ar fi trebui sa fac?!Sa il las sa iti faca ce vrea!?

...

Am ajuns acasa,iar dupa mi-am facut temele,am facut un dus si m-am aruncat in pat.Telefonul imi suna:

-Alo?!Jess?!

-Emma!Am vorbit cu Luck si ma place!A fost cam direct dar nu imi mai pasa asta acum!Maine ma duc sa vorbesc cu el!

-Of,Jess!Bravooo!,cineva intra in camera mea,era Liam!,

-Emma!Vorbim maine!Luck tocmai mi-a mai trimis un mesaj!

-Pe curand!,convorbirea se sfarsii.

-Emm!Cred ca sti ca maine e ultima zi de scoala?!

-Am uitat!Acum ma simt si mai bine!O sa petrecem o vara minunata impreuna!

-Stiu!Nu ma intrebi pe unde am intrat?!,devenisem obisnuita ca Liam sa apara in camera mea dintr-o data.

-Mnu!Poti dormi acici daca vrei.

-Tu ce crezi?Normal ca vreau!,spuse el pufnind in ras.....

The American Dream ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum