Un zgomot puternic ma trezi din somn.Era doar un tunet.Tot cerul era acoperit cu nori negri,luminati din cand in cand de cate un fulger.Imi placea ploaia,dar nu si fulgerele,am o oarecare frica cand le vad.Azi e luni,am scoala.Mai sunt doua saptamani si o sa vina vara!Gandindu-ma la asta mi-am adus aminte de Ana,au trecut 3 luni de la moartea ei.Inca eram distrusa,dar Elisa,Liam,Ariana si Jessi ma faceau sa mai uit toate acele momente ingrozitoare.Imi treceau prin minte imagini de la inmormantarea ei.Doamna Grey nu mai putea sta in picioare,domnul Grey deasemenea.Aceasta vara o sa o petrec fara Ana.Mii de fiori imi treceau prin corp atunci cand ma gandeam ca Ana nu mai e langa mine.Trebuia sa fiu eu in locul ei.Stiu ca daca eram in locul ei acum nu mai aveam ocazia sa le intalnesc pe noile mele prietene sau sa il am pe Liam.Desi nu l-am descris prea bine pana acum...il iubesc.E un mic golan,dar asta nu conteaza.E un golan cu inima mare,care e in stare sa aiba grija de o fata.Nu imi place sa il numesc"golan",e un cuvant mult prea urat, e doar un baiat dur sau poate nu....ce mai conteaza,ma iubeste,iar eu il iubesc asa cum e,rau sau un mielusel.
Nu mai conteaza ,trebuie sa plec la scoala.E atat de urata vremea,poate Liam ma poate lua el cu masina.
-Neata,Liam!
-Neata!S-a intamplat ceva?
-Ma intrebam daca ma poti duce la scoala?Ploua siii...
-Sunt la tine in 5 minute.
-Bine!Multumesc!
...
Range Rover-ul lui Liam era in fata casei.Am coborat scarile si am fugit prin ploaie in masina.Liam era intr-un maieu gri si boxeri.
-Liam..
-Abia ma trezisem cand m-ai sunat.
-Ups!Scuze!,arata perfect!
-Mie nu imi pare rau.,a spus razand.
-Nici mie!,am pufnit in ras.
-Bine atunci!Am ajuns!,i-am dat un sarut scurt si am plecat.
Eram ingrozita.Urma sa aflu rezultatul a trei teste.
-Domnisoara Steele!Ati trecut testul! ,din fericire am trecut toate testele,nu doar unul.
...
-Jessi!Unde sunt Elisa si Ariana?
-Nu au venit azi!
-A...pari trista.Ce s-a intamplat?
-Luke...am vorbit cu el si nu parea interesat...
-Nu iti face griji.Sigur te place.
-Sper...
-Hai in parc sa vorbim mai multe.
-Ok.Poate ma voi simti mai bine.
CITEȘTI
The American Dream ❤
Teen FictionViata intr-un mic si pustiu sat din Italia.Insa Emma are ocazia sa inceapa o noua viata,deaparte de parinti si foarte aproape de Ana,prietena ei.Nu trec foarte multe zile pana cand un eveniment neplacut si neasteptat distruge entuziasmul Emmei,da...