Capitolul 15

23 3 0
                                    

M.am trezit intr-un pat confortabil,mai confortabil ca deobicei.Eram invaluita de o caldura familiara,o caldura placuta ce ma imbratisa cu putere.Am deschis ochii larg...insa ceva era diferit...asta  nu era camera mea!M.am ridicat speriata si am dat cu ochii de Liam.Am scos un tipat scurt ce semana cu mieunatul unei pisicute.

-Cum am ajuns eu aici?

-Ai uitat?!

-Aaaa....da....

-Ai baut ceva aseara?Cum poti sa uiti?

-Nu imi aduc aminte nici asta...,am spus pufnind in ras.

-Aseara....dupa logodna lui Matt...ne.am intalnit in locul acela intunecat...ne.am impacat si ne.am cerut scuze intr-un mod mai....amm...deplasat....mi.ai spus ca esti obosita...te.am urcat in masina....

-AAA daa , acum imi amintesc!Nu stiu ce mi s-a intamplat...poate sunt prea obosita.Stii tu,emotiile pentru Ariana,tu,ce s-a intamplat aseara,plecarea in Italia...

-Ce plecare?,a spus Liam aproape tipand la mine.

-Oh..Doamne ...am..am...am uitat.Trebuia sa iti spun de la inceput,imi pare rau ,e ingrozitor,trebuie sa plec!,Am izbucnit in plans si am fugit catre iesire,insa Liam m.a apucat de mana si m.a intors cu fata spre el urcandu-ma pe biroul lui plin de hartii care nu stiu ce semnificatie aveau.

-Nu mai plange si spune-mi tot,ACUM!

-Nu mai tipa...

-Bine , nu mai tip,dar spune-mi ce s-a intamplat...te rog...

-Mama si tata vor sa ma ia inapoi in Italia...vor sa vanda casa.Am incercat sa ma opun dorintei lor dar nu am reusit ,nu am nicio sansa...Liam ajuta-ma,nu vreau sa plec..nu vreau sa plec de langa tine...nu vreau sa plec de langa Elisa,Jess si Ariana,te rog ajuta-ma...te rog..

-Nu stiu ce as putea face ,nu stiu...dar nu vreau sa pleci,nu vreau.Te iubesc atat de mult nu te pot lasa sa pleci,nu pot Emma ,nu pot!,o lacrima i se scurse pe obraz.Chiar ma iubeste.Nu stiu cum as putea sa las totul in urma.

-Si eu te iubesc....Liam....si eu.Nu pot fugi de ei,sunt parintii mei nu ii pot parasi nici pe ei,dar nici pe tine nu vreau,nu pot,nu ma lasa inima....te iubesc enorm...

-Vin cu tine in Italia...e singura noastra sansa...

-Nu te pot lasa sa faci asta....

-Ba poti si o sa o faci.Acum du-te acasa si intreaba-ti parintii cand plecati...apoi suna-ma si spune.mi .....ok?

-Bine!,i-am dat un sarut scurt si am fugit acasa.

-Aaaa,Emma...

-Ce-i?

-Esti sigura ca vrei sa pleci asa..

-Poftim?

-Esti intr-un maieu si lenjerie intima ...

-A da ,am uitat.Trebuie sa ma imbrac.

.....

Am luat autobuzul ,dupa cateva minute eram in fata casei.Am intrat in curte,mama era pe un scaun privind trandafirii.

-Buna ,mama.

-Emma!Ai dormit la Ariana?

-Nu...la Liam..scuze ca nu te-am anuntat...eram obosita.

-Asa sa fie.

-Unde e tata?

-A plecat in oras sa caute ceva materiale pentru renovarea casei din Italia.

-Asta e minunat!

-Nu ma asteptam la o reactie pozitiva din partea ta.S-a intamplat ceva ?

-De ce intrebi asta?

-Esti fericita cand vine vorba de Italia..

-Da , m-am gandit mai bine si ...e okay.Ca tot a venit vorba de Italia...cand plecam?

-Vineri.

-Vineri?!!

-Da,s-a intamplat ceva?

-Nu,adica da,dar nu conteaza.

-Ba conteaza!

-Nu am timp sa stau cu Elisa si Jess si Ariana.

-Si Liam?El stie?

-Mpai..stie..a  fost trist sa auda asta.Sa ma anunti cand vine tata.Vreau sa va intreb ceva .

-Poti sa imi spui mie.

-Nu ,trebuie sa va spun amandurora.

-Bine ,astept.

-Ma duc in camera mea,sunt putin obosita.

-Bine..du-te.

....

Am urcat sus si m-am aruncat in pat.Le-am trimis mesaje Arianei,Jessicai si Elisei sa ne intalnim azi,pe la 7,la un suc.Aveam emotii in privinta plecarii in Italia alaturi de ai mei,nu stiu ce raspuns imi vor da.In timp ce ma gandeam la asta ma suna Liam.

-Hei!S-a intamplat ceva?

-Nu ,voiam doar sa stiu daca ai vorbit cu ai tai despre Italia.

-Nu ,trebuie sa vina si tata.E in oras.

-Eu am vorbit cu ai mei si au fost incantati.Am aflat ca am rude in Italia.

-Eu am emotii ,nu stiu ce raspuns imi vor da parintii.Am aflat decat ca plecarea e vineri.ATAT!

-Sunt putin ingrijorat fiindca nu stiu sa vorbesc limba italiana.

-Stai calm,in satul unde stau eu se vorbeste in general engleza si in orasul vecin deasemenea.

-Acum am aflat de ce cunosti limba engleza atat de bine!

"Emma,a venit tatal tau!"

-Ce a fost aia?

-E mama,trebuie sa inchid.Se pare ca a venit tata.Pe curand!

....

-Buna tata!Ce mai faci?

-Foarte bine.Am fost in oras.

-Stai jos ,pe canapea ,langa mama.

-Acum ne poti spune ce s-a intamplat?,intreaba mama.

-Acum sunt incantata de plecarea noastra in Italia.

-Ne bucuram sa auzim asta!

-Insa...sunt fericita sa plecam doar daca vine si Liam..

-Scump-o,imi pare rau dar...

-Lasati-ma sa termin.Azi i.am spus lui Liam ca plec in Italia,iar atunci el mi-a spus ca ma iubeste si chiar a plans,a spus ca va veni cu noi daca sunte-ti de acord.

-Baiatul asta chiar merita!Eu zic sa il luam...nu va mai gasi pe nimeni ca el.,a spus tata.

-Sunt complet de acord cu asta!Ei bine Emma suna-l si dai vestea.

-Va multumesc atat de mult.Va iubesc!!

....

I-am dat mesaj lui Liam sa ne intalnim.

-Emma!

-Liam!

-Ce au spus ai tai?

-Sunt de acord!!!

-Serios?

-DA!

- Oh Doamne!Te iubesc!

-Si eu!O sa fim fericiti impreuna!In Italia exista foarte multe universitati,deci iti vei putea continua studiile!

-Nu este nevoie!Cand a aflat mama asta a fost incantata si mi.a lasat mie agentia ei de moda si mi.a spus ca va fi incantata daca vei contribui si tu la asta!

-Cu cea mai mare placere!




The American Dream ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum