O noua zi in Los Angeles.Uitandu-ma in oglinda o lacrima mi se prelinse pe obraz.Seara trecuta fusese un dezastru.Desi nu il cunosteam prea bine pe Liam,tineam la el.Daca ma gandesc mai bine nu ar trebui sa ma gandesc la asta acum.Trebuie sa plec la scoala.
....
Ora de biologie.Doamna Prescot ne explica ceva despre sistemul digestiv ,insa nu imi puteam lua gandul de la Liam.Acei ochi superbi imi apareau in minte.Telefonul imi vibra.Era doamna Grey.Am cerut permisiunea sa ma pot duce la baie.
–Alo?!Doamna Grey.
–Emma!Vino repede!Ana...Ana fost implicata intr-un accident!spunea ea plangand.
–Poftim?!Vin imediat!
....
Ana era intisa pe sosea inconjurata de o balta de sange.In acel moment m-am prabusit pe sosea incepand sa vars lacrimi.Prefer sa trec peste toate aceste scene ingrozitoare.Zilele au trecut ,parintii Anei erau distrusi asa ca au preferat sa se mute in Italia , acolo unde au petrecut momente frumoase alaturi de Ana si mi-au lasat mie casa,insa nu puteam sa fiu fericita stiind ca Ana e moarta.Acum aveam nevoie de cineva care sa imi aline suferinta.
....
Mergeam pe holurile scolii iar o fata cu parul cret , saten si ochii caprui, patrunzatori , veni langa mine.
–Buna! Eu sunt Elisa!
–Buna!Incantata de cunostinta, eu sunt Emma.
–Am auzit de accidentul Anei! Imi pare rau.M-am gandit ca ai nevoie de cineva care sa te consoleze.
–Da ,chiar am nevoie.Iti multumesc!
–Cred ca esti o persoana cu suflet mare si ne-am intelege bine.
Avea dreptate,asta simteam si eu.Eram sigura ca o sa o inlocuiasca pe Ana.Am vorbit mai mult cu ea si am decis sa o invit acasa.Sa ne cunoastem mai bine.
...
Elisa a ajuns , insa nu era singura.
–Buna Emma!
–Buna!
–Nu te superi ca mi-am adus cateva prietene, nu ?
–Nuu!Chiar ma bucur, am nevoie de multi prieteni dupa ce s-a intamplat.
–Ele sunt Ariana si Jessi.
Ariana este o fata cu silueta de viespe, parul saten cu cateva suvite blonde ,naturale si ochi caprui deschis,iar Jessi este bruneta cu ochii caprui inchis,patrunzatori.
–Luati loc!,le-am spus eu.
...
Am discutat foarte multe.Acum sunt atat de fericita ca mi-am gasit o prietena care sa o poata inlocui pe Ana.Intr-o singura seara am reusit sa aflu totul despre Elisa.Bineinteles ca Ariana si Jessi mi-au devenit prietene,dar Elisa are ceva special.
...
Ora 10:30 p.m. , o masina se opreste in fata casei.Prima persoana care mi-a venit in minte a fost...Liam.
–Buna!Liam, ce cauti acum,aici ?
–Emma!Imi pare atat de rau!
–Poftim?!
–Ana...
–Aaa, gandeste-te cat de rau imi pare mie.
–Stiu.Deaceea am venit la tine.
–Credeam ca nu vrei sa ma mai vezi dupa seara aia...
–Nu cred ca as putea sa vreau asta.Emma, te iubesc!Esti tot ce mi-am dorit vreodata.
–Oo,Liam.Ce dragut.Si eu te....la naiba!Nu pot sa...
–Te inteleg!Sunt cam insistent.Trebuia sa te iau mai incet.
–Liam, nu intelege gresit.
–In niciun caz.Haide sa discutam cateva minute.
CITEȘTI
The American Dream ❤
Fiksi RemajaViata intr-un mic si pustiu sat din Italia.Insa Emma are ocazia sa inceapa o noua viata,deaparte de parinti si foarte aproape de Ana,prietena ei.Nu trec foarte multe zile pana cand un eveniment neplacut si neasteptat distruge entuziasmul Emmei,da...