O noua zi in Los Angeles.Singurul lucru la care ma gandesc acum este Liam.Astazi urma sa am o sedinta foto,datorita lui Liam,iar ieri am petrecut momente de nedescris ,cum sa nu ma gandesc la el ?!Insa ceva nu imi da pace si imi intrerupe imaginile cu Liam,dar nu imi pot da seama ce ar putea sa ma agite si sa imi ofere atatea sentimente de neliniste si iubire,dar nu era iubirea mea pentru Liam,ci Elisa!Tineam mult la ea si nu puteam sa accept ca sufera dupa Oliver.Desi eu nici macar nu stiu cum arata si cine este acest Oliver o intelegeam perfect,am trecut chiar acum cateva zile prin ce trece ea,insa norocul a fost de partea mea si ieri am petrecut timpul cu Liam,si nu a fost o discutie obisnuita , ci mult mai mult.
Avand in vedere ca mai avea destul timp pana va veni Liam pentru sedinta foto m-am hotarat sa petrec putin timp cu Elisa,asa ca am invitat-o la mine.In timp ce ma gandeam cu as putea sa o ajut in privinta lui Oliver ea deja ajunsese.
-Eli!Sunt atat de fericita ca esti aici.!Aveam nevoie sa vorbesc cu tine.,am spus eu zambind calduros.
-Voi fi mereu aici pentru tine!,a raspuns Elisa facandu-mi inima sa creasca.
-Acum nu esti aici pentru mine,oarecum.
-Ce vrei sa spui?,Elisa era mai confuza cu fiecare cuvant pe care il spuneam.
-Te-am chemat aici ca sa rezolvam impreuna ranile de pe inima ta,asa ca vindecandu-te ma simt si eu mult mai bine.
-Inca nu am inteles!Ce rani?....
-O sa vezi dupa ce te asezi pre canapea!
-Mbinee...
Elisa se facu comoda,dar isi punea in continuare niste semne de intrebare.Nu isi putea da seama ce vreau sa spun.Probabil daca as fi in locul ei nici eu nu as intelege.
-Vrei un ceai?,am intrebat-o eu.
-Nu multumesc!Si de ce mai chemat aici?
-Vreau sa discutam despre acest Oliver.Ce este asa special la el?De ce suferi dupa el?Merita asta?....
-Usurel,Emma.O sa afli tot imediat!Doar lasa-ma sa imi trag putin sufletul.
-Bine....astept.
-Sunt gata!,a spus ea increzatoare.
-Perfect.Poti sa mi-l descrii putin pe acest Oliver?
-O sa dureze ceva!Oliver....o sa incep prin aspectu fizic.Cum ar putea sa nu iti placa ochii aia caprui care patrund in mine de fiecare data?Cum ar putea sa nu iti placa parul lui brunet,atat de negru si misterios,sau abdomenul acela atat de bine sculptat?Cum sa nu iubesti acea nota de mister,frica dar si de siguranta atunci cand esti in preajma lui.
-Eli!Tu chiar il iubesti.....
-Da il iubesc , dar lui nu ii pasa.
-Ba ii pasa dar nu arata asta!Vorbeste cu el!E singura modalitate de a te apropia de el.Nu ma face sa vorbesc eu cu el!,am amenintat-o eu.
-In niciun caz nu o sa te las sa faci asta ! In timp ce vorbeam cu Elisa cineva a sunat la usa.
-Vin imediat!Elisa,scuza-ma cateva minute!
-Desigur!
Era Liam!Uitasem de sedinta foto!Sper sa nu se supere!
-Liam...scuze...nu....adica....am uitat...,ma balbaiam eu.
-Emma!Nu iti face griji!Tata mai intarzie putin,deci avem destul timp.,ma linistii el luandu-ma in brate.
-Ce usurare.Vreau sa fac o impresie buna....Intra!
-Buna!Eu sunt Liam,iar tu esti...
-Elisa!Prietena Emmei.Incantata de conostinta!
-Deasemenea!,spuse Liam,zambind.
-Acum ca ati terminat...Liam,din cate am intelea ieri,il cunosti destul de bine pe Olive.Eli ar vrea sa il cunoasca mai bine,chiar foarte bine!
-O sa rezolvam asta!Oliver e fratele meu vitreg.Vino cu noi la sedinta foto , o sa ai ocazia sa il cunosti.Si daca nu ma insel,spunea el ceva despre o fata din anul 3 care s-a imprietenit de curand cu Emma.
-Oliver o place pe Emma?!Si ma cunoaste?!Minunat!Totul o sa decurga ca la carte.
-Emma!Du-te si schimbate,trebuie sa plecam!,m-a anuntat Liam.
-Bine!Eli!Sti ca o sa vi cu noi,nu-i asa?
-Poftim?Nu o sa fac asta,mai ales dupa ce i-ai spus lui Liam.
-O sa imi multumesti mai tarziu.,am spus eu pe un ton convingator.
...
-Buna ziua , domnule Aniston.,nu imi venea sa cred ca acest barbat tanar,ce sana foarte mult cu Liam,era tatal lui.
-Buna Emma!
-Tata ,ea este fata aceea despre care iti vorbeam.
-Inainte sa o vad eram putin speriat!Dar este chiar foarte frumoasa!,am inrosit.
-Bana ziua!Eu sunt Elisa!
-Buna!Liam nu mi-a spus nimic despre tine.Ai vrea sa te prezinti?
-Desigur!Eu sunt prietena Emmei!M-au adus aici cu forta.
-Ai vrea sa pozezi si tu? Arati foarte bine!
-Multumesc,domnule Aniston.Sunt interesata!,Eli era chiar foarte incantata.
-Duceti-va in camera aceea!Va asteapta cativa stilisti.
Camera era imensa,plina cu haine si machiaje.
-Buna ,fetelor!Luati loc!
Dupa o ora in care am fost aranjate , am facut cateva poze care au iesit perfecte!Evident ca fara rochita mea neagra si cea roz a Elisei sau fara machiajul care ne acoperea fata,nu ar fi fost asa "perfecte".In timp ce discutam cu Liam despre cum a decurs sedinta,Eli si Oliver veneau fericiti spre noi.Nu credeam ca o sa imi multumeasca,dar...
-Emma!Te iubesc!Iti multumesc atat de mult...
-Usor!Ce s-a intamplat?,am intrebat eu intrerupand-o pe Elisa.
-O ies cu Oliver mai tarziu!
-Nu pot sa cred!Sunt atat de fericita pentru tine!,chiar eram fericita!Eu si Liam eram impreuna ,iar Elisa va iesi cu Oliver!
....
-Liam,daca vrei poti sa intri!,i-am spus eu fiind in fata casei.
-As intra cu placere dar trebuie sa il ajut pe tata cu ceva!Pe curand!Te iubesc!
-Bine!Si eu te iubesc!,mi-a dat un sarut pe obraz si a plecat.
CITEȘTI
The American Dream ❤
JugendliteraturViata intr-un mic si pustiu sat din Italia.Insa Emma are ocazia sa inceapa o noua viata,deaparte de parinti si foarte aproape de Ana,prietena ei.Nu trec foarte multe zile pana cand un eveniment neplacut si neasteptat distruge entuziasmul Emmei,da...