Capitolul 14

20 4 0
                                    

Era asa tarziu,iar eu trebuia sa fiu gata pentru Logdna Arianei.Am sarit din pat,am facut un dus .Cand apa fierbinte mi.a atins pielea fina mi.am adus aminte de Liam.Cum puteam sa fiu bine dispusa  in  cea mai fericita zi a prietenei mele.Am iesit  din dus,mi.am uscat parul ,am luat pe mine o rochita pana la genunchi,m.am machiat cu putin rimel,fard roz deschis la fel a rochita si mi.am aplicat putin ruj de culoarea pielii,dupa care m.am incaltat cu o pereche de platforme negre.Insa pe langa Liam,mai lipsea ceva.Oh..da!Colierul auriu de la bunica!Ea a fost o persoana speciala pentru mine.O iubeam atat de mult,imi facea toate poftele.Tin minte cum ne asezam sub teiul din curtea casei ei si imi citea povesti despre spiridusi.Imi e dor de ea,de acele momente in care nu constientizam ca peste cativa ani o sa ajung in Los Angeles,cu cea ma buna prieten a mea,Ana,care va muri intr.un grav accident.Si nu imi imaginam ca o sa am un iubit care o sa ma raneasca,avand treburi mai importnte si nu stiam ca o sa imi fac alte trei prietene ,dintre care si Ariana care nici nu a terminat scoala si se logodeste....In timp ce ma gandeam la toate aceste momente ma trezesc cu Ariana imbracata ca o printesa .
-Ariana!Nu te.am vazut!Ma apucase nostalgia!Esti asa Frumoasa,Matt o sa te placa si mai mult.

-Multumesc Emma!Si tu esti frumoasa!...Dar unde e Liam ?

-Nici nu imi pasa!De ce mi-ar pasa?!

-Ah?De ce spui asta?Ce s-a intamplat?

-Sti bine ca in seara aia in care mi-ai spus de logodna ta trebuia sa plec la Liam si cand am ajuns acasa mama mi-a spus ca Liam are lucruri mai importante de facut...

-Oh...Emma,nu ma asteptam,erati atat de fericiti...

-A vrut doar sa ma foloseasca...credeam ca e altfel.

-Sti ceva!Hai sa trecem peste si sa ne vedem de viata!O sa fie gelos cand o sa vada ca nu iti pasa.

-In seara aia m-a sunat,dar i-am inchis!Nu merita sa mai vorbesc cu el.Acum imi doresc sa nu il mai vad in fata ochilor!

-Sper ca Matt nu l-a invitat..desi...nu prea cred ca l-a uitat pe el.Dar promitemi ca nu o sa incepi sa plangi daca il vezi!

-Ok!Iti promit!

-Bine..acum haide!

.....

Am ajuns ,Matt o intampina pe Ariana .Vad o masina oprind in fata cladirii ce semana cu un palat,era masina lui Liam,trebuie sa plec,dar i-am promis Arianei ceva,deci trebuie sa stau pentru ea .Spre fericirea mea,Elisa si Oliver se apropiau de noi,insa nu imi puteam lua ochii de la Liam,era imbracat intr-un costum negru,era mai frumos ca deobicei..

-Eli!Ce frumoasa esti!

-Oh,Si tu.Ce e cu fata asta?

-Liam...

-Oh ,cred ca m-am prins.

-Ce faceti?,ne intreba Jess.

-Foarte bine.Ce bine iti sta in rochia asta!

-Multumesc!De ce nu stai cu Liam?

-M-am certat cu el,oarecum..

-Imi pare rau,dar lasa ca va impacati!

-Sper,desi nu merita,dar o sa va povestesc mai multe dupa!

-Ok,o sa asteptam nerabdatoare.

-Emma!Stiu cum putem afla mai multe!,spuse Eli.

-Cum?

-Oliver!Ma duc sa vorbesc cu el si ma intorc!

-OK!Multumesc..

Liam venea spre mine..M-am intors cu spatele.

-Emma...,a spus el .

-Pleaca,ai lucruri mai importante de facut!

-Poftim?!,era confuz...M-am intors cu fata la el,ma privea in ochi.Oh...ma facea sa nu mai fiu suparata pe el dar nu merita sa il iert.

-Nu face pe prostul cu mine!Sti bine de ce nu vreau sa te mai vad!

-Nu vrei sa ma mai vezi!Bine atunci!Nu o sa ma mai vezi!,a plecat...

-Emma!Am vorbit cu Oliver!A spus ca nu stie nimic!

-Oricum nu mai conteaza a plecat si a spus ca nu o sa il mai vad!Mult mai bine!

-Sti bine ca nu e mai bine!Te cunosc Emma !Stiu ca suferi si tu sti asta mai bine ca oricine!

-Stiu,dar am promis ca nu o sa plng si ca o sa trec peste, acum haide sa fim alaturi de Ariana!

-Bine haide!

Ceremonia a inceput.Liam era in fata mea si ma privea cu ochii aia mari si patrunzatori.Mi-am dat seama ca ma priveste si mi-am intors privirea.Ma privea in continuare,insa eu incercam sa nu il privesc.Ceremonia se incheie iar eu nu prea fusesem atenta din princina lui Liam.

-Felicitari Ari!,i-am spus Arianei.

Cand am iesit din cladire cautam baia,ajunsesem intr-o zona mai intunecata.Cineva m-a prinde de mana.

-Stai!,mi-a spus o voce,nu imi puteam da seama cine e.M-am intors,era Liam.

-Lasa-ma!

-Nu te las!,m-a lipit cu spatele de perete si s-a apropiat de mine.

-Pleaca!

-Te las sa pleci,dar inainte fa ce iti spun!

-Bine!

-Priveste-ma in ochi!

-Ce?!De ce?

-Tu doar asculta-ma!

-Bine,bine!,nu imi mai puteam muta privirea.

-Acum vrei sa ma vezi?

-Da..nu..da..

-Mai ti minte cum te balbaiai cand ne-am cunoscut?

-Da..tin minte..

-De ce nu voiai sa ma vezi?

-De ce ai lucruri mai importantede facut?

-Dar nu am nimic mai important ca tine?Cine ti-a spus asta?

-Mama,a spus ca ai trecut pe la mine si ca ai spus ca nu ne mai intalnim in seara aia ca ai lucruri mai importante de facut.

-Dar eu nu am spus asta!Nici macar nu am trecut pe la tine!Eu te asteptam acasa,dar  tu nu ai venit si atunci te-am sunat ,dar mi-ai inchis...

-Oh nu,acum imi pare rau...

-Si mie.

M-a ridicat in brate si m-a apropiat de el,ce a urmat e demn de un film...


The American Dream ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum