İtachi hokage binasına gelmişti ve bulamamıştı . Sonra ise evlerine gitti. Evlerinde önce hokage ile görüştü ve ona akatsuki isimli örgüt için görev verdi.
İtachiye son bir kelimede söyledi.
Asla kardeşini ve narutoyu korumayı bırakma gerekirse ol ama onları koru
Demişti minato. Tabiki itachi onaylamisti ve shisui ile köyden ayrıldı ve alın bandanasina bir çizik attı.
Sasuke ise hala şaşkındı neler olmuştu diye düşünürken sabahın aydınlatması ile gerçeği gördü. Abisi ve kuzeni klanı katletmisti. Şu anda sadece kendisi var sanıyordu.
Bu olaylar içerisinde hep sasuke Naruto gilin evinde kaldı . Kushina arkadaşı olduğu için üzgündü bunu cakrasinada bile anlaşılıyordu.
Olaylar iki ay gibi kısa bir sürede unutuldu tabi bu sasuke ve Naruto için geçerli degildi . Naruto belli etmesede uchiha klanini çok seviyordu.
Ama Naruto fark etmeden karanlık günlere doğru gidiyordu. Uchiha klan olayının üstünden tam iki ay geçmiş ve bugün naruto'nun doğum günü olduğu için kutlama planlanmıştı fakat Naruto istememiş ve odasında sasuke ile uyumuştu.
Olacakları bilseydi asla uyumazdi.Sasuke sabah çığlık atarak uyanmıştı. Çünkü salonda ki halıda minato ve kushinanin cansız bedenleri duruyordu. Naruto bu çığlık üstüne uyanmış ve salondaki manzara ile karşılaşmıştı.
Naruto ağlıyordu ama sasuke bayılmıştı. Naruto birsure sonra sasukeyi görmüş ve hemen agidini kesip sasukeyi odasına taşımıştı.Tam iki saattir sasuke ayilmamis ve Naruto korkmaya başlamıştı. Biraz daha beklemiş ve sonunda sasuke anne diyerek uyanmıştı.
Yanındaki sarışın ise ona bakmak için yanına geçmiş ve sarılmıştı. Saçlarına biraz öpücük kondurup sakinleşmesini sağlamıştı. Aynısını sasukede narutoya yapınca Naruto birazcık utanmış ve uymak için hazırlanmıştı.
Sabah erken uyanan bu sefer Naruto olmuştu. Ve evde tek başına ailesinin öldüğü odaya geçip kendi kendine konuşmuştu.
Naruto
Anne baba sizi özledim . Ama biliyorum kendine hep iyi bakacam ve sasukeyede iyi bakicam aynı mikoto teyzenin bana öğrettiği gibi yemek yapicam . Ayrıca artık sasukeyi zorlamicam . Onun yanında hep gulucem sen nasıl isterdin biliyorum oyuzden intikam peşinde kosmayip sizin gibi iyi bir ninja olucam sizde benimle gurur duyacaksinizDemişti.sasuke ise o uyandiginda uyanmış ve narutonun tüm konuşmasını duymuştu. Bu yüzden şimdi ona sarılıyordu. Kendi basinada geldiği için aynı acıları tadiyorlardi. Ama sasuke'nin bilmediği ve sadece uzumaki ve namikaze klanin bildiği bir jutsu vardı .
Ayrıca Naruto bir jinchurikiydi ve bu onu dahada zor bir duruma sokuyordu.
Naruto bir namikaze olsada annesi sayesinde uzumaki diye kayda geçirilmişti. Naruto'nun o yyasta öğrenmesi gereken jutsu ise şuyduArkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi
Lütfen hikayeyi sevdiysen beğen ve yorum yap
Sizleri seviyorum by
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıkık Aşıklar
FanfictionNaruto ve sasuke yıkık bir aşkın içinde olduklarını çok geç fark etmişlerdi arkadaşlar bu hikayede naruto'nun ve sasuke'nin alt üst olan hayatları konu alıyor Sasunaru dur homofobiksen bile saygi duy içinde belki smut olabilir