Hediye sırası sırasında herkes en çok Naruto ne aldı diye dusunmustu daha çok. Sonunda herkes hediyesini vermiş bı Naruto kalmıştı.
Naruto
Sasukem sana birkaç tane hediye aldım
Ama en güzellerini en son herkes gidince başka bir yerde vericem. Şimdi ise sana bunları veriyorum doğum günün kutlu olsun meleğim.Sasuke
Naruto ne gerek vardı. Ama yinede minnatarim. Teşekkürler aşkım benim. Seni çok seviyorum çiçeğim.Demiş ve Naruto herekesin içinde öpmüştü. Narutonun aklına hemen gecenki olay gelmiş ve utanmisti.
Narutonun hediyesi herkesi şaşırtmıştı. Özelliklede sasuke ve shikamaru şaşırmıştı. Diğerleri hem şaşkın hemde guluyorlardi. Naruto hickimseyi duymuyordu.
Gülenler ise ino sakura ve kibaydi. Herkes kolye yüzük kitap dekter parşömen almışken naruto'nun farklı seçimi herkesi şaşırtmaya yetmişti.
En sonunda sasuke trans etkisi yaratan hediyeyi bir kenara koyarak narutoya sarılmış ve onu tekrar öpmüştü.
Sonra saat geç olunca herkes eve gitmişti. Herkes gidince naruto sasukeye dönmüş ve şunu söylemişti
Naruto
Sasukem seni seviyorum. Seni bir yere götüreceğim sana orda farklı bir doğum günü hediyesi verecemSasuke
Naruto zaten vermiştin hediyemi yine de hadi gidelim merak ediyorumSonra sasuke ve Naruto ilerliyecek bira ağaçlık bir evr gelmişlerdi.onunde gölü vardı . Sasuke şaşırmıştı ama belli etmedi.
Naruto kapıyı açmış ve içeri gitmislerdi.
Naruto önce şunları söylemiş sonrada hediyeyi vermişti.Naruto
Sasuke seni çok seviyorum. Seninde beni sevdiğini bana söyleyerek kanıtladin. Artık seninle bir olmalıyız . Ben seninle evlenmek istiyorum. Senin le bir olup karın olmak istiyorum. Biliyirum yine fislaniriz ama bendeki bu sevgi ikimizede yeter artık bunu taclandiralim ve evlenelim benimle evlenir misin sasukem.Sasukenin önüne çöküp yüzükleri çıkarmıştı.
Sasuke çok şaşırmıştı. Sonra şaşkınlıktan kurtulup narutoya şunları söyledi
Sasuke
Narutom sarı meleğim elbette seninle evlenirim . Ama ben teklif edecektim.Diyerek isyan etmiş ve Naruto buna çok gülmüştü.sonra Naruto ve sasuke yüzükleri birbirlerine takmislardi. Ay işlemeli yüzüğü Naruto sasukeye güneş işlemeli yüzüğü sasuke narutoya takmıştı.
En sonunda bugünün bittiğini düşünen sasuke hiç beklemediği bir hediye ile daha karşılanmış ve Naruto ona kendi kolyesi e benzer bir kolye takmıştı.
Sasuke
Naruto hayatım meleğim sarı şansım benim yeter bu kadar hediye nerdeyse tüm hediye düşünceleri sende bulunmuş diyeceğim önce ok yay katana ve kunai seti verdin. Sonra evlilik teklifi ettin. En son ise bana kolye verdin. Yinede hayatımda olduğun için minnettarım sevgili meleğim.Demiş ve narutoya sarilmisti.sasuke çok yorgunum diyerek odaya geçmiş ve uyumuştu. Naruto ise sasukeye yapacahlgi tek şey olan opucugu vermiş ve günü sonlandırarak uykuya kendini bırakmıştı.
Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi
Hikayeyi sevdiysen oy ver ve yorum yap
Sizleri seviyorum by
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıkık Aşıklar
FanficNaruto ve sasuke yıkık bir aşkın içinde olduklarını çok geç fark etmişlerdi arkadaşlar bu hikayede naruto'nun ve sasuke'nin alt üst olan hayatları konu alıyor Sasunaru dur homofobiksen bile saygi duy içinde belki smut olabilir