Naruto ve sasuke eve geldiklerinde kapıda birini gormuslerdi. Bu kişi en sevdikleri hocalari jiraiya idi . Sasuke ve Naruto hemen sarılmıştı.
Naruto sasukeden bile çok sarılmış en sonunda jiraiya sasukeden yarım istemisti. Sasukede narutoyu tuttuğu gibi çekmiş ve ikiside yere düşmüştü.
Ama düşerken jiraiya narutoyu ters çevirmiş bu şekildede dudakları birlesmisti. Naruto önce sasukeye bakmış ve kizardigini görmüştü. Sonra ise arkasını dönmüş ve jiraiya ya ölümcül bir bakış atmıştı.
Jiraiya sonra dan dayak yemiş ve bunu yüzünden yemek yapmak zorunda bırakılmıştı. Bu şekilde güle oynaya yemekler yenmis ve jiraiya iki çocuğu önüne çekip onlarla konuşmak istediği konuyu konuşmaya kara vermişti.
Jiraiya
Çocuklar size bir önerim varNaruto
Nedir ero senninJiraiya
Benimle bu köyden gidip eğitim alacaksınız. Ayrıca Naruto senin de kyuubi konusunda yardıma ihtiyacın var
O yüzden eğitim sırasında sasuke sana yardım edecekSasuke
Yani sensei ben sharingan ile narutoyu dizginleyecek miyim?Jiraiya
Aynen öyle sasuke ayrıca sende benim ve Naruto gibi aynı eğitime tabi tutulacaksinSasuke
Sensei ne gibi bir eğitim acaba ?Jiraiya
Sage modu ve güçlü bir Genjutsuda kurulma gibiNaruto ve sasuke
Tamam sensei .Naruto
Peki ne zaman gidiyoruzJiraiya
Siz ne zaman dersenizNaruto ve sasuke
Hemen gidelim senseiJiraiya
Tamam o zaman yarın sabah gidiyoruzDemiş ve yaymaya gitmişlerdi. Bu arada ise jiraiyada hokageye haber vermiş ve izin almıştı. Sonunda o da eve gelmiş ve iki çocuğunda ne kadar güçlü olduklarını öğrenmişti.
Şimdi ise ilk kyuubi kontrolü vardı. Sabah ilk uyanan sasuke olmuş ve jiraiyayi kahvaltı hazırlarken bulmuştu.
Sonra ise Naruto uyanmış ve oda aynı sasuke gibi elini ve yüzünü yijayip kahvaltıya oturmuştu. Jiraiya bunlara şuan için küçük bir hazırlık yapmalarını söylemiş ve onlarda hemen hazırlanmaya gitmişlerdi .
Naruto ve sasuke cantalarini hazırlamışti. En sonda jiraiya ile evi kitlemis ve bu anahtarı konohamaruya vermesi için hokageye vermişti. Tsunade ise iki çocuğun gözleri önünden gitmeden önce hemen jiraiya ya kyuubi mührünü yapacak anahtarı ogretmesi için sasukeyi söylemişti. Jiraiya ise zaten onu yapacağını dile getirmişti.
Sonunda konoha köyünun kapısına gelinmişti. Naruto ve sasuke son kez arkalarına bakıp gülümsemiş ve ayrılmışlardı.
Sonunda naruto ve sasuke eğitime gitmiş ve takım yediden iki kişi yok olmuştu. Onların yerine ise sai ve nai adlı iki çocuk gelmişti.
Arkadaşlar yeni bolumde zaman atlamasi olacaktır
Lütfen hikayeyi sevdiysen beğen ve yorum yap
Sizleri seviyorum by
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıkık Aşıklar
FanfictionNaruto ve sasuke yıkık bir aşkın içinde olduklarını çok geç fark etmişlerdi arkadaşlar bu hikayede naruto'nun ve sasuke'nin alt üst olan hayatları konu alıyor Sasunaru dur homofobiksen bile saygi duy içinde belki smut olabilir