O jutsunun adı ise
Yasaklı teknik : ölüm zincirleriDiye bir jutsu geliştirmişti uzumaki ve namikaze klanları. Bu jutsu 6 yaşından itibaren öğrenilmesi gerekiyordu. Tek başına hayatta kalabilecek kadar iyi bir jutsu kullanıcısıni bile zorlayacak kadar zor bir teknik olduğu içindi. 6 yaşında olan Naruto ise bunu babası ölmeden önce söylemiş ve neler yapması gerektiğini anlatmıştı.
Tabiki riskleri de söylemişti. Bu jutsu iyi bir şekilde yapılmazsa lanete dönüşüyordu. Ve bu teknik bir kişi ile yapılmıyor iki kişi olarak yapılıyordu. Naruto ise sasukeye söylemişti.
Sasuke ise riski sormuş ve cevabı hic beklemediği birşey çıkmıştı. Riski ise şuydu
Beş element tekniginin yanısıra birde lanet yaratılmıştı. Egerki kötü amaçlara düşerse lanet etki edecekti. Lanetin ismi ise kitli kalp laneti idiSasuke önce düşünmüş sonra kabul etmişti. Naruto isr hemen boynuna sarılmış ve onu öpmüştü. Sasuke ve Naruto bir anda kızarmış lar ve konuyu dağıtmak için jutsu hakkında düşünmeye başlamışlardı.
Naruto ve sasuke 6 yaşında olmalarına rağmen nara klanı kadar olmasa da keskin bir zekaya sahiptiler
Zaten minato bu ikisine 4 tane mühür tekniği öğretmişti. Ayrıca kushinaya cakra yi nasıl kontrol edeceklerini öğretmişti. Oyuzden herşey kolay geliyordu
Minato bu ikisine birer de kunai hediye etmiş ve üzerine shushin yani teleportal tekniğini nasıl kullanacaklarını öğretmişti
Bunu öğrenen Naruto ve sasuke çok mutlu olmuşlardı. Fakat minato ve kushina ölünce zor bir durum olmadıkça bu tekniği kullanmayacak larinı öldükleri odada belirterek yemin etmislerdi.
Bu olayların üzerinden tam tamına yeri yıl geçmişti. Şu anda ikiside 11 yaşında idi. Naruto artık unutulmuş olan ailesini düşünüyordu. Herkes onları öldürenin Naruto olduğunu düşünüyordu
Tabi ki bu da narutoyu çok üzüyordu. Sasuke ise artık çok soğuk bir yapıya bürünmüş ve sadece tek konuştuğu kişi Naruto olmuştu .
Akademiden mezun olan ikiside aynı takıma verilmisti. Naruto her nekadar zeki olsada biraz aptal gibi gözükmeye çalışıyordu. Çünkü duygularını iyi bir şekilde saklamanın yolunun aptallık yaparak olduğunu düşüyordu.
Sasuke ise bunun yerine soğuk bir kişiliğe bürünerek duygularını saklamaya calisiyordu. Tabiki de mükemmel bir şekilde basariyordu.
Naruto gilin takımında uchiha sasuke uzumaki Naruto ve yarını sakura vardı. kaptanları hatake kakashi idi .
Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi
Lütfen hikayeyi sevdiysen beğen ve yorum yap
Sizleri çok seviyorum by
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıkık Aşıklar
FanfictionNaruto ve sasuke yıkık bir aşkın içinde olduklarını çok geç fark etmişlerdi arkadaşlar bu hikayede naruto'nun ve sasuke'nin alt üst olan hayatları konu alıyor Sasunaru dur homofobiksen bile saygi duy içinde belki smut olabilir