bölüm 6

92 6 3
                                    

Sasuke nobetteyken hep narutoyu düşünmüştü. Çünkü narutoyu hiç belli etmesede aşık olmuştu. Daha 10 yaşına bastıkları gün Naruto onu öperek sevgisini gösterdiği gün aşık olmuştu ama fark edememişti. Şu anda ise 13 yaşına basmislardi ve fark ediyordu.

Sasuke nöbet sırasında yanına uyanarak Naruto gelmiş ve oturmuştu. Sasuke ilk sasirsada belli etmemiş ve oturmasına izin vermişti.

Naruto 9 yaşındayken sasukeye aşık olduğunu anlamıştı. Salak değildi onun yanındayken kızarması başka ne anlama gelirdiki . Naruto ise duygularını belli etmeden sasukeye 10. Yaş günü hediyesi olarak bir kunai vermişti. Üstünde ise adlarinin baş harfleri vardı . Bunun yanı sıra onu öpmüştü.

Bunu istiyerek yapmıştı. Çünkü sasuke'nin de duygularını merak ediyordu. O gün anlamıştı sasukeninde kendisi gibi aşık olduğunu ama açılmasını bekliyordu.

Belki dislanacak olduklarından korktukları için söylemiyorlardi. Sabah olmuştu göreve devam ediyorlardı.sonunda suna köyüne gelinmiş ve kiraki teslim edilmişti.

Bir gece kalıp geri gidiceklerdi. Ama bilmedikleri birşey vardı. Naruto geceleri tek uyuyamazdi . Çünkü hep geceleri kabus görmekten korkardı.

Sasuke'nin durumu farklıydı o uyyabiliyordu. Ama naruto'nun durumunu bilmiyordu. Sadece korktuğunu düşünüyordu. Ama öyle değildi Naruto hep sasuke ve ailesi hakkında kabuslar görüyordu.

Bu gece Naruto için kötü geçecege benziyordu. Narutoda bunu fark etmiş ve bunun için tanrıya yalvarmaya başlamıştı. Naruto içinden sorun yok iyiyim diyerek sakinlesmeyi deniyordu . Sonra iyi olmaya ve uyumaya yakın gözünden iki damla yaşla uyumuştu.

Sabah erken uyanan Naruto olmuş ve feci bir şekilde uyanmıştı. Gece saat 3 gibi uyanmış ve kendine zarar vermeye başlamış olduğunu hatırladı. Şu anda ise yaralarımı sariyordu. Kyuubi bu çaresizlikten gece faydalandığını ve zarar verdiginin Naruto farkına varmisti.

Sabah herkes uyanmış ve kahvaltı edilmişti. Köye doğru yola çıkmışlardı. Naruto yaraları hakkında hokage olan tsunadeye haber vermek istiyordu. Vede verecekti. Köye  hızlı bir şekilde dört günde gelmişlerdi.

Naruto yine izin olaoarak önce sasuke ile eve gitmişlerdi. Küçüklüklerin den beri ikisi aynı evde kalıyordu. Oyuzden de herseyleri olmasada bagzi konularda birbirlerini tanıyorlar di. Sasuke narutoda bir gariplik sezmis ve bunu narutoya söylemeyi planlanmıştı.

Sonunda eve gelmislerdi. Naruto üzerini çıkarmış ve sasukeye haber vererek hokage binasına doğru yol almisti. Sasukede tamam demişti. Şimdi ise naruto tsunade ile konuşuyordu.

Tsunade
Efendim Naruto noldu.?

Naruto
Büyükanne Tsunade benim içimdeki kyuubi biz sunadayken gece bana saldırmıştı. Beni yaraladı okadar kötü yaralar yoktu ama bir tanesi tamda mührün üstünde onu iyilestirir misin?

Tsunade anlamıştı. Naruto çok korkuyordu oyuzdende sürekli olarak elleri ile sakinlesmeye çalışıyordu. Tsunade ona tamam demiş ve hemen orda tedavi etmişti.

Ayrıca birde mühürleme ekibi hazırlanmış ve narutonun mührü tekrar yenileme işlemi yapılmıştı. Tabiki bu olurken Naruto baygindi. Çünkü çok acı veren bir mühür olduğundan baygın olması iyiydi.

Mühür işlemi tamamlanmış ve naruto eve gitmişti. Sasukede ona birşeyler hazırlamıştı. Naruto önce teşekkür etmiş sonra yemeğini yemiş ve sasukeyide çağırarak yatmıştilar.

Sabah sasuke den önce Naruto uyanmış ve sasukeye bakarak kalkmıştı.sonra gelen anı acıyla bagirmis ve sasuke uyanmıştı.

Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi

Lütfen hikayeyi sevdiysen beğen ve yorum yap

Sizleri seviyorum by

Yıkık AşıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin