Naruto ve sasuke eve varınca sasuke direk lafa girmiş ve şunu soylemisti.
Sasuke
Aşkım seni seviyorum takma onları. Biliyorum üzülüyorsun. Ama onlar böyle şeylere alışkın değiller üzme kendini sen ne yaparsan yap hep arkandayım tamammi sevgilimDemisti en yumuşak haliyle sasuke. Naruto ise sasuke döndüğünde ağlıyordu ama bunu belli etmemek için verdiği çabayi kara çıkarıyordu. Bir türlü göz yaşları durmuyordu. En son dayanamadı ve söyledi herşeyi .
Naruto
Aşkım artık senden saklayamam. Sen benim ilk ve tek aşkımsın. Ben seni yıllardır seviyorum. Yanlız bilmen gereken birşey var. Ben çok küçükken ailem bile yaşıyorken bir olay yaşadım.Narutonun bunu demesiyle sasuke afalladi sonra Naruto devam etti ;
Yine böyle bir kış ayının sonuydu. Akşama yakın bir vakitti yıllar boyu hiç bir şey yapmamış ben böyle olacağını bilmiyordu. O gün sizin mahalleden çıkıp eve doğru yol aldım sonra bir iki köylü benim arkama geçip beni bayilttilar .
İki saat sonra saat 6 gibi ben ayildim ve bir oduna bağlıydim.gözlerim ellerim ayaklarım ve boynum bağlıydı . Sonra bir adam geldi ve iki seçenek sundu
Birincisi ya cinsel bir ilişkiye girecektim
İkicisi 3 saat iskenceydi.Ben ikinciyi seçtim ve secmemle birlikte kaynar su bana döküldü. Konuşmamı engellemek için ağzımı bağladılar .
Sonra iki kızgın yağ alıp eline ve ayak bileklerine döktüler. Bir iki sat bana işkence yaptılar. En son ve acı verici olanı ise aileme bundan bahsetmememi aksi taktirde oleceklerini söylediler. Tabi ben daha 5 yaşında ikin bunu yaşadım ve dediklerini yaptım. Sonraki yıllarda aynı tekrar etti. Ailem öldü yine de durmadılar en son hatırladığım ise 13 yaşına girekkenki geceydi fakat o gece kurama cakrasini çıkarmış ve beni kurtarmıştı bende hızlıca eve geldim ve banyo edip yattım bunu sana şimdi söylediğim için pişmanım.Demişti Naruto . Sasuke ağzı açık gözyaşları akmış dili tutulmuştu Düşünceleri ile savaş veriyordu. Sonunda kendine gelmiş ve hıçkırarak narutoya sarılarak ağlamıştı. Ve özür dilemişti.
Naruto
Niye özür diledin aşkım senin bir hatan yokkiDemişti Naruto güler yüzüyle . Sasuke ise daha fazla dayanamamış ve bayılmıştı.
Naruto tabiki korkmuş ve kuramada yardım istemişti. Kurama ise ona sadece eli ile anlina dokunmasını ve cakrasini oraya vermesini söylemiş ve dediğini yaparak onu uyandirmisti.Sonunda uzun zaman sonra Naruto sasukeyi sasukede narutoyu gulumsetmis ve sasuke özrü kabul etmişti. Bunun karşılığında ramenler yenmiş ve yatağa gidip uyumuslardi.
Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi
Lütfen hikayeyi sevdiysen beğen ve yorum yap
Sizleri seviyorum by
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıkık Aşıklar
FanfictionNaruto ve sasuke yıkık bir aşkın içinde olduklarını çok geç fark etmişlerdi arkadaşlar bu hikayede naruto'nun ve sasuke'nin alt üst olan hayatları konu alıyor Sasunaru dur homofobiksen bile saygi duy içinde belki smut olabilir