bölüm 14

70 6 0
                                    

Sabah sasuke kalmış ve Narutoyu baygın bulmuştu. Sasuke önce korkmuştu sonra ise kurama onunla iletişime geçmişti.

Kurama
Sasuke narutoyu merak etme ben iyileştiriyorum . Yakında uyanır ama biraz uyuması lazım tamammi

Sasuke
Teşekkürler kurama minnettarım onu biran kaybettim sandım . Söylesene kurama nolduda bu duruma düştü

Kurama
Şey şöyleki nolmalde benim gücümü gundeiki defa kullana bilirdi ama dünkü savaşta biraz fazla zorladi ayrıca benim gücümu istediği gibi kullanabilecegini fakat kısıtlı olduğunu bilmesine rağmen zorladığı dan dolayı şuanda baygın. Benim gücümün yanına birde senjutsuyu tek kullandı.  Narutonun cakra rezevri ne kadar çoksa o kadar zorlanıyor o yüzden buna dayanamadı ve bayıldı.

Sasuke
Tamam uyandığı zaman onu birde ben uyariyim . Ayrıca senin dediklerine bakılırsa bu boyuttaki bir çakranin kontrolü zor olsa gerek

Kurama
Haklısın uchiha veledi . Neyse Naruto uyanıyor. Dediklerimi unutma uchiha veledi.

Demiş ve kaybolmuştu kurama. Sasuke ise  Naruto uyanınca onunla konuşmuş ve herşeyi anlatmıştı.

Sasuke narutoya aşkını söylediği günden beri tam iki ay geçmiş ve sürekli olarak Naruto sasukeye sarılıp öpmeye başlamıştı.

Tabiki bazı insanlar yargılanmış hatta dislamislardi. Sasuke ve naruto hiç takmamisti. İno ve sakura sürekli olarak bu ikisine satasip duruyorlardı.

Bir süre sonra Naruto dayanamadi ve şunu söyledi

Naruto

YETEEEEERRR SUSUN YETTİNİZ ARTİK
Sizin bizim ilişkimize karışma gibi bir hakkınız yok lütfen susun artık yeter cidden bıktım. Sürekli "sasuke kun sasuke kun "sasuke benim ve sadece benim olacak
eğer olacakları göz önüne alıyorsanız bu yaptığınıza devam edebilirsiniz

Demişti Naruto sinirli ve bir okadar soğuk çıkan sesiyle .

Naruto bunları söylerken sasuke ise hayranlıkla izliyordu. Naruto sonra konuşması bitince sasukeye dönmüş ve herkesin önünde onu öpmüştü .

Sasukede dahil herkes şaşkındı. Sasuke sonunda kendine gelmiş ve karşılık vermişti. Tüm köy artık iyice öğrenir bir şekilde bakıyordu.

Naruto ise artık umursamiyordu. Sasuke hissetmişti büyük öfkeyi Naruto çok sinirlenmiş ve bunu gidermek için sasukeyi öpmüştü. Şuanda mutluydu.

Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi

Lütfen hikayeyi sevdiysen beğen ve yorum yap

Sizleri seviyorum by

Yıkık AşıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin