bölüm 16

61 6 2
                                    

Naruto ve sasuke 19 yaşına basmalarina 4 ay kalmıştı. Tabiki bu süreçte ikiside mutluydu. Çünkü 16 yaşında jutsuyu tamamlamışlardi.

Ve bu sayede kiraki adlı adamı yenmislerdi.

Flashback ( yaş 16)
Naruto ve sasuke köye geleli iki hafta olmuştu.bu yuzdende sürekli çalışıyorlardı. O jutsu önemliydi onlar için .

Naruto ve sasuke sürekli olarak antrenman yapmışlar fakat bir türlü birbirlerini tam anlamıyla hissedememislerdi.

Naruto en son dayanamayıp bayılmış ve bunun sayesinde de sasuke akşam vakti olduğunu görmüştü. Sasuke narutoyu sırtına alıp eve gitmiş ve hiç birşey yapmadan yatağa geçip uyumuştu.

Sabah ilk kez Naruto ve sasuke beraber aynı anda kalkmislardi. Bunun sayesinde de jutsu için gerekli olan bağ tamamlanmıştı.

Şimdi ise o ikisi jutsu için gerekli olan el işaretlerini tekrar etmek ve jutsuyu yapmak kalıyordu. Naruto bir mudedt durmuş ve sasukeye bakıyordu.

Sasuke ise birşeyler yiyip doğru ormana gitmek için yol alalim demişti. Naruto temiz kıyafetini alıp banyoya girmişti.
Sasuke ise sonra gireceğini belirtmiş ve kahvaltı etmişti.

Aradan bir saat geçmiş ve Naruto çıkmış şimdi ise sasuke girmişti. Oda karnını doyurmus ve sasukeyi beklemeye başlamıştı. Aradan yarım saat geçmiş ve sasukede çıkmıştı.

Naruto ve sasuke tam ormana doğru gidiyorken bir adam karşılarına çıkmıştı.
Bu adam küçükken korumalık yaptıkları kiraki ydi. Naruto ve sasuke önce şaşırmışlar sonrada savaş pozisyonuna geçmişlerdi.

Kiraki şaşırmıştı bu iki veledin böyle akıllı olacağını beklemiyordu. Kiraki elinden bir kunai firlatmisti. Aynı şekilde sasukede karşılık vermişti

Naruto köyde olmasın diye adamı ormana çekmişti.sasukede anlamış ve ormana doğru götürmüştü adamı. Adam aslında uzumaki ve namikaze klani katili olarakta biliniyordu.

Ama naruto'nun ailesini nagatoya öldürmüş ve şimdi sıra narutoya gelmişti.naruto savaşta çok zorlanmisti. Adam aşırı güçlüydü. Naruto tam kalbinden mühürlendi gerekiyorduki onu öldürebilsinler.

Naruto bunu için ellerindeki jutsuyu adama yapmak gerektiği  gibi birşey düşündü. Sasuke ye baktı onay alınca birleşip aynı anda jutsuyu kullandılar .

Adam şaşırmıştı bu jutsu onun için bile zordu. Adam bu jutsuyu biliyordu ama kullanamıyordu. Çünkü çok tehlikeliydi.

Naruto ve sasuke ölüm zincirlerini kullanmaya başlamıştı. En sonunda zincirlere ofkeyide ekleyerek o adamı oldurmus ayrıca da Naruto ve sasuke birlikte mühür uygulayarak muhurlemislerdi.

Naruto çok yorulmuş fakat sasukeye bakıp gülümsemiş ti. Sasukede aynısını yapınca eve gelmislerdi

Flashback end

Naruto ve sasuke bu ani ile ne kadar guclendiklerini fark etmişlerdi. Şimdi ise geriye mutlu olmak kalıyordu

Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi

Lütfen hikayeyi sevdiysen oy ver ve yorum yap

Sizleri seviyorum by

Yıkık AşıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin