Takımları öğrenen Naruto mutlu olmuştu. Çünkü arkadaşı ile aynı takimdaydi. Sasuke'nin de narutodan aşağı kalır bir yanı yoktu. O da mutlu olmuştu.
İkiside sakura dan haz etmezdi. Ama Naruto yinede aptallık olsun fiye hep sakuraya dakışırdı.
Naruto yasaklı tenikte az da olsa ustalaşmış ti.Sasukede aynı seviyede idi. İkiside günlük olarak birbirlerini geçmeye çalışıyordu.
Yasaklı teknikte cakra kontrolü mükemmel olmalıydı. Ayrıca beş elementi kullanmaları lazımdı. Bide bu tekniğin mührünü aynı anda kalpten bir şekilde yani hissederek yapılmalıydı.
Kalbinde aslami asla kin,nefret,öfke bulunmamaliydi.Ama öfke den bellirli bir miktar cakrani ateş elementi kısmına yönlendirip kullanmaları gerekiyordu.
Kalpte öfke bulunmamalı ama çakrada bulunabilirdi. Buda bu tekniğin en zor kismiydi zaten. Ne naruto nede sasuke yapabilmisti.
Bu eğitime iki haftalığına ara vermeleri gerekiyordu. Çünkü takım yedi bir görev almıştı . Ve bu görevde bir adamı köyüne ileteceklerdi
Naruto ve sasuke biraz moralleri bozulmuştu ama yinede görev aldıkları için mutluydular. Takım yedinin görevi bir adamı alıp sunagakureye götürmekti.
Göreve gitme vakti gelmiş ve şimdi adının kiraki olduğunu öğrendikleri adimida alıp gitmişlerdi.
Narutoda sasukede izlendiklerini biliyorlardı. Kakashi fark etmiş fakat sorun olmasın diye sessiz bir şekilde sakuraya bildirmişti. Adam ise herşeyi biliyordu
Yolun yarısına varmadan bir saldıri ile karşılaştılar. Bunların giyimi bu r kaçak ninja olduğu bilinebilir di. Naruto sasuke ve kakashi anlamıştı. Sakura ise sadece adama odaklanmis ve korumaya çalışıyordu.
Savaş kısa sürmüştu. Çünkü narutove sasuke önceden aldıkları eğitimlerle ve kendi başlarına çok çalışmalarından dolayı herşeyi anlama kapasiteleri ile büyük bir avantaj elde etmişlerdi.
Sasuke narutoyu alıp diraz dinlendikleri yerden uzaklasmislardi. Sasuke narutoya onlar senin peşinde ama adamı bahane ediyorlar demişti.
Naruto ise tamam teşekkürler sasukem demiş ve bunun üzerine ikiside kızarmıştı. Sonra yine aynı dinlendikleri yere gelmiş ve kakashi'nin sorusunu es geçerek oturmuşlardi.
Naruto ya nereye gittiklerini kakashi bir kez daha sorunca Naruto bu sefer cevap vermişti. Naruto tuvalete gittiklerini söylemişti. Kakashide tamam demiş ve uyumak için yatmıştı. Nöbete ise sasuke kalmıştı.
Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi
Lütfen hikayeyi sevdiysen beğen ve yorum yap
Sizleri seviyorum by
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıkık Aşıklar
FanfictionNaruto ve sasuke yıkık bir aşkın içinde olduklarını çok geç fark etmişlerdi arkadaşlar bu hikayede naruto'nun ve sasuke'nin alt üst olan hayatları konu alıyor Sasunaru dur homofobiksen bile saygi duy içinde belki smut olabilir