Bölüm 7

98 6 17
                                    

Naruto kahvalti hazırlarken elini kesmiş ve bununla birlikte aci ile bagirmisti. Sasuke bu bagirti ile uyanmis ve narutonun yanına koşmuştu. Hemen yardım etmiş önce biraz kanını silmiş ve oraya yara bandı yapistirmisti. Şu anda ise kahvaltı edilmiş ve gezmek yerine antrenmana kaldıkları yerden devam etmeye gitmişlerdi.

Bunlar antrenman yaparken tsunadede bunları bir anbu ile izliyordu. Fakat anbunun bilmediği şey o Naruto ve sasukenin gölge kopyası olduğuydu. Bizimkiler izlendiklerini başından beri biliyorlardı.

Bu yuzdende evde kage bushnin yapip onları göndermiş ve kendileri izlenmediklerin den emin olunca gitmişlerdi. Naruto uzumaki klanini tapinaklarinin yeri biliyordu. Annesi ona küçükken göstermişti. Sonra namikaze klanı yok olduğundan sadece uzumaki klanı biliniyordu.

Namikaze klanı hakkında hiç kimse bilgi sahibi değildi. Sadece minato hakkından konuşup teori uretiliyordu. Narutoda böyle bir durumdaydi . Fakat kafaya takmadan antrenmana dönüş yaptı.

Sasuke ile 16 yaşına kadar bu jutsuyu kullanabilecek hale gelmeliydiler. Minato ölmeden önceki gün bunu belirtmişti. Çünkü o zaman olacak bir saldırı planı kehaneti olmuştu. Bunu myaboku dağındaki yaşlı bir kurbağa hem jiraiya hemde minatoya söylemişti

Sonunda antrenmanın 3 . Basamagida bitmişti. Birincisinde cakra kontrolü olacaktı. Bunu ikiside başarmış ve bir haftada dahada mükemmel bir hale getirmislerdi.

İkincisi ise dayaniklilik testiydi bununda sadece durarak yani hareket etmeden yapmışlardı. Tam yedi ayda tamamlanmıştı . Üçüncüsü ise dövüstü bunda ise hem dovusup hemde mührü yapmaları gerekiyordu. Yine bununda 6 yılda tamamlanmıştı.

Yani altı yaşından beri çalıştıkları için hepsini 13 yaşında yapmışlardı. Şu anda ise dördüncü basamak vardı ve bunu sadece ikisi bağlarını kuvvetlen dirirlerse başarabilecek lerdi. İkiside bunu ne anlama geldiğini bilmiyorlardı.

Oyuzdende kafa yormak yerine araştırmayı daha uygun bulmuş ve tsunadeye gitmişlerdi. İlk sasuke konuşmuştu

Sasuke
Hokage sama size bir sorumuz olacaktı.

Tsunade
Tabi sorun bakmalim

Naruto
Sasuke ve ben bağlarımızı dahada güçlendirmek istiyoruz ne yapmalıyız ?

Tsunade
Ha bumuydu. Birlikte çalışın mesela herşeyinizi birbirinize dökün. Sonra birlikte meditasyon yapın ve en önemlisi birbirinizi hissedin.

Naruto sasuke
Herşey anladikta birbirimizi nasıl hissedeceğiz

Tsunade
Mesela naruto acı cektiginde sende aynı acıyı cekiyorsan zaten olmuşsunuz . Mesela sasuke agladiginda sende aynı şekilde bir ağlama hissi duyuyorsan bilki sende sasukeyi hissediyorsun. Bunlar sadece birtanesine orneklerdi. Daha böyle çok olay ve örnek var isterseniz kütüphaneye gidin bulursunuz

Naruto sasuke
Teşekkürler tsunade sama .

Demişler ve gitmişlerdi. Sasuke ve Naruto önce herseylerini konuşmak için eve gitmişlerdi. Fakat evin kapısında biri vardı .

Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi

Lütfen hikayeyi sevdiysen beğen ve yorum yap

Sizleri seviyorum by

Yıkık AşıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin