Sabah ilk uyanan sasuke olmuş ve bir anlığına narutoya öpücük vermişti. Sonra dan ne yaptığını fark etmiş ve hemen gitmişti. Kızarmasti hemde çok kızarmıştı .
Naruto sasuke öperken uyanikti. Fakat sasuke gidince gözlerini açtı ve elini yanağına koydu. Naruto sasukeye aşıktı ayni şekilde sasukede narutoya aşıktı ama sasukenin itiraf etmesini bekliyordu sarışın.
Sasuke önce elini yüzünü yıkamış sonrada kahvaltı hazırlamaya geçmişti. Naruto da yataktan kalkıp aynı şekilde elini ve yüzünü yıkamış ve sasuke'nin hazırladığı kahvaltıya oturmuştu.
Jiraiya tsunadeye büyük bir haber vemisti. Bu haber ise artık naruto'nun kyuubiyi kullanabilecek olmasıydi.
Tsunade bu habere çok sevinmişti. Fakat bir sorun vardı. Naruto kyuubi ile arkadaş olmuştu ama onunda yapabilecekleri sınırlıydı.
Naruto kyuubinin cakrasini günlük olarak sadece iki kez kullana biliyordu.
Bunu jiraiya tsunadeye söyleyince tsunade şaşkına dönmüştü .
Tsunade ise herşeyi anlat demiş ve jiraiya anlatmaya başlamıştı.Flaşback (14 yasindalar )
Naruto ve sasuke myoboku dağına gidiyorlardı.jiraiya onlara sennin modunu ogretecekti. Fakat önce naruto'nun kyuubiyi kullanması gerekiyordu.
Elinde anahtari bile vardı fakat narutoya vermiyordu. Çünkü daha küçüktü ve bu onu çok zorlardi. Yolda giderlerken bir adam ile karşılaştılar. Naruto önce adamı tuhaf buldu çünkü rap söylüyordu.
Sonra adını sordu naruto adam ise "killer bee" dedi . Aynı soruyo onlara killer bee de sormuş ve onlarda isimlerini söylemişti. Sonunda tanışma faslını geçmişler ve killer bee binde bir jinchuriki olduğunu ogrenmislerdi.
Bu yüzdende narutoyu killer bee sama çalıştıracak ti. Jiraiya ve sasuke geleceklerini söyleyince kumogakureye doğru bir yol değişikliği yapıldı. Naruto sürekli killer bee sama ile konuşuyordu.
Sasuke ise bir kiskanclik içerisindeydi. Ama sürat ifadesi belli etmesede cakrasi basbaya ele veriyordu sasukeyi. Naruto ise bunu hissetmiş ve hemen sasuke'nin yanına gitmişti. Onun o güzel ellerini tutmuş ve sıcak bir gülümseme bahşetmisti.
Sasuke ise sonunda sakinlemis ve narutoya karsiklik olarak ona en içten bir gülümseme sunmuştu. Naruto ise keşke daha çok gülse derken kumogakureye gelmişlerdi. Nede olsa yol o kadar uzun değildi.
Naruto ve sasuke hemen sormuslardi
Nerede çalışacağız killer bee samaArkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi
Diğer bölüm flashback devam olacaktır dikkat ediniz
Lütfen hikayeyi sevdiysen beğen ve yorum yap
Sizleri seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıkık Aşıklar
FanficNaruto ve sasuke yıkık bir aşkın içinde olduklarını çok geç fark etmişlerdi arkadaşlar bu hikayede naruto'nun ve sasuke'nin alt üst olan hayatları konu alıyor Sasunaru dur homofobiksen bile saygi duy içinde belki smut olabilir