Büge'nin ağzından...
Ailece yemek masasındayız... Ne komik. Sahteydi her şey. Hepsinden herkesten nefret ediyordum. Sasha hariç. Çok tatlı ve cıvıl cıvıl bir kız. Sasha Nişanlımın kız kardeşi. Bana çok iyi davranır her zaman. Nişanlım... Taner. Nefret ediyordum ondan. Yanımda oturmuş bana gülümsedi. Sahte gülümseme ile karşılık verdim. Babam sonradan zengin olmuştu. Nasıl oldu bilmiyorum ama olmuştu. Karanlık işlere bulaştığının farkındaydım. Annem onun yüzünden ölmüştü. Parayı bulunca kendinden yaşça küçük kadınlarla takılmaya başladı. Annem daha fazla dayanamayıp kalp krizi geçirip öldü. Şimdi ise benim hayatımı mahvetmişti. Zorla Taner ile nişanlanmıştım. Iki defa kaçmayı denedim ama yapamadım. Başaramadım. En kısa sürede tekrar ve doğru planla gidecektim buralardan. İki ay sonra düğünümüz olacaktı. Ya da olamayacaktı. Ben çoktan gitmiş olacağım. Bugün Sasha' nın sevgilisi ile tanışacağız. Ondan bahsederken gözleri parlıyordu. Onun mutlu olmasını çok isterim. Ben bunları düşünürken Taner konuştu.
' Ne düşünüyorsun sevgilim? Beni mi? ' Muzipçe konuşmuyordu itici şey.
'Sasha' yı. '
Ona karşı mesafeliydim. O da farkındaydı ama benim ne hissettiğimi düşünmüyordu.
' Çok güzelsin. Sasha yanında sönük kalacak bebeğim. Bir an önce evlenelim istiyorum. '
Onun bu tarz konuşması tutmakta zorlandığım sinirlerimi daha çok şiddetlendiriyordu.Cevap vereceğim sırada babam konuştu.
Ne konuşuyorsunuz çifte kurumlar? '
Her alanda varoşluğunu belli ediyordu bu adam. Babam demeye utandığım adam.
Evet Mehmet Bey. Sevgili nişanlım çok güzel olmuş. Onu... '
Babası Hasan Bey sözü kesti. '
Hah güzel geldiler. '
Hepimiz o yöne baktık. Garson bize yönlendirdi. Sasha çok mutlu görünüyordu. Yanında bir adam ile ki bu geceler boyunca bahsettiği, öve öve bitiremediği Barış olmalıydı. İlk konuşan Sasha oldu.'
Merhabalar. Biz geldik. ' '
İyi akşamlar. '.....
Tanışma faslı geçmiş, yemeklerimizi yiyorduk.
Hasan Bey
Ne işle meşguldünüz?
Barış
Gayrimenkul danışmanıyım efendim.
Hasan Bey
O ne güzel. Evlerle ilgilisiniz yani. Gelinim de mimardır. Bağlantılı sizin işle
.Barış
Aaa öyle mi?
Tüm gözler bana döndü. Yavaşça yutkundum.
BarışÇ
Çalışıyor musunuz?
Hayır. Şu an için Hayır yani.
Taner elimi tuttu.
Hayatım bizim şirkette sana bir pozisyon bulabilirim. Söylemiştim
.Elimi çektim. Sasha konuyu değiştirdi.
Sasha
Barış sana yardımcı olabilir iş konusunda. Değil mi Hayatım?
Barış
Tabii. Isterseniz yardımcı olurum.
Teşekkür ettim. .....Yemek fena değildi. Daha çok iş konuşuldu. Taner ise sürekli rahatsız etti. Barışı kıskanmıştı. Sonrasında ise ben Taner Sasha ve Barış bir bara gelmiştik. Barış ile Sasha dans ediyordu. Şimdi etrafta görünmüyordu. Taner bana yakın duruyordu. İzin isteyip lavaboya gittim. Bir an önce buradan çıkmalıydım. Artık katlanamıyorum. Lavabodan çıktım. Sasha yanıma geldi. Taner' in işinin çıktığını söyledi. Eve gideceğimi söyleyince beni bırakmayı teklif ettiler. Tekliflerinde de ısrarcıydılar. İlk sasha' yı bıraktık. Şimdi ise tanımadığım adam ile başbaşa kalmıştım. Gergindim.'
Bugün söylediğim de ciddiydim. İstersen iş bulabilirim. '
Gerek yok. Yani ben kendi çabamla torpil olmadan bulabilirim. Teşekkür ederim
. 'Gülümsedi.
Alaycı bir gülümsemeydi bu sanki. Yüzümü buruşturdum.
Tam da düşündüğüm gibi. Seninle çok iyi anlaşacağız Büge.
Şaşkınlıkla ona baktım. Neyden bahsediyor bu adam? ' Ai
Anlamadım. 'A
Arabayı sert bir fren ile durdurdu. Arka koltukta olduğum için öne savruldum. Geri çekilirken kolumdan tuttu. Bana yakındı.
Bırak kolumu! '
Hiç yakışıyor mu sana böyle davranmak? '
' Kimsin sen ya? '
Kaçış biletin. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHU ÖLENLER ( +18 / #BARBÜG )
ChickLitBarış... Kimsesi olmayan, korkusuz bu adam yeni işini aldığında hayatının alt üst olacağını bilemezdi. Bu duygular ona tersti. İşini yapıp hayatına devam etmeliydi. Her şey çok geç olmadan... Büge... Tek isteği kaçıp gitmek... Her şeyi bırakıp, kaç...