5. Bölüm

428 13 6
                                    


Merhabalar,

Sevececeğinizi düşündüğüm bir kitabım daha var. Yasal Aşk aldı kitabımı okursanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim. 

Bu hikayem hakkındaki düşüncelerinizi yorumlarda bekliyorum. Ayrıca bölümleri okumak için beni takip edip ve kitabı listenize ekleyebilirsiniz. İyi okumalar...

........



19 Saat Önce...

Büge' nin anlatımı...

Bitti. İkimizde bittik. Kesin yakalanacağız. Taner telefonuyla konuşuyor. İçeri girerse Barış ile beni böyle gördüğü an bütün plan suya düşerdi. Sinirle Barış' ın elini ağzımdan ittim. Bana baktı.

' Yakalanacağız. Senin yapacağın işe... '

Barış fısıltıyla;

' Sen susmak bilmez misin? Sessiz ol. '

Bende aynı şekilde konuştum.

' Senin bu rahatlığın ne olacak? Yakalanacağız. '

' Susmazsan senin yüzünden yakalanacağız. Ayrıca seni uyardığımı hatırlıyorum. Dediklerimi yapmak zorundasın. Her şeyi. '

Eli belimdeydi. İttim.  Alayla bana baktı. Kapının kulpu eğildi. Bittik. 

Şimdiki zaman...

Araba ile Barış' ın verdiği adrese gidiyorum. Daha doğrusu gitmeye çalışıyorum. Navigasyonun bile zorlandığı yeri gece gece bulmaya çalışıyorum. Boş bir fabrikanın önünde durdum. Ne gerek vardı böyle gizemlere?

Arabadan indim. Yine de temkinli olacağım. Çantamdan biber gazını çıkardım. Diğer elime de taş aldım. Yavaş adımlarla yürüdüm.

' Kimse yok mu? Barış! '

Ses yok. Yanlış adrese geldim kesin. Ama başka bir bina yoktu. Cesaretimi topladım. İçeri girdim.

' Barış! Bak bu şakaysa komik değil. Gideceğim. '

Etrafta kimse yoktu. Çok pis bir koku vardı. Karanlıktı. Daha ileri gidemem. Geri döneceğim sırada kapı kapandı.  Korkuyla koştum. Açmaya çalıştım ama açılmadı. 

' Barış! Sen misin?! Barış! '

' Aradığınız Barış' a şu an ulaşılamıyor bebeğim. '

' Ne saçmalıyorsun?! Aç şu kapıyı! ' 

' Genç bir kadının by saatte böyle bir yere gelmesi ne kadar doğru? Üstelik beni tanımıyorsun? '

' N-ne diyorsun sen? Ne saçmalıyorsun?! '

' Seni burada kessem kimse bulamaz biliyorsun değil mi? '

' Barış saçmalıyorsun. Aç şu kapıyı. '

' Ben sana karşı sabırlı olduğumu söylerken yalan söylemedim Büge. Benimle nasıl konuşman gerektiğini öğrenmelisin.  '

' Asıl sen benimle nasıl konuşman gerektiğini öğrenmelisin. Seni mahvedeceğim. '

Telefonumu açtım. Çekmiyor. Şaka mı bu?

' Şu dilin senin sonun olacak küçük hanım. Keseceğim o dili. Özür dile. '

' Asla! Asla böyle bir şey yapmayacağım.  Sana güvenmekle büyük bir hata yaptım. Buradan çıkınca seni mahvedeceğim. '

' O zaman çıkamazsın. Uslu bir kız olana kadar buradan çıkış yok. '

' Bu resmen alıkoyma. Suç bu! '

' Benimle iş birliği yapman ne kadar etik ki bana suçtan bahsediyorsun? Üstelik senin içinde de günyüzüne çıkmaya hazır bir suçlu var. '

' Sen delisin. Kesinlikle normal değilsin. '

' Özür diliyor musun? '

' Asla! Asla dilemeyeceğim.  '

' O zaman uzun bir süre buradayız. '

' Bu ne demek? Beni burada tutamazsın. Sabah babam beni görmeyince, ulaşamayınca polisi arar. '

' Baban evde değil. Bunu bilmeyecek kadar uzaksınız. Yeni çıtır sevgilisinin koynunda.  İstersen görüntüsünü gösterebilirim. '

Midem bulandı. 

' He unuttum. Sevgili nişanlında bir otelde. Yanında ki kişiyle... '

' Sus! Dinlemek istemiyorum. '

' Ne kötü. Hayatındaki adamlar hep başkasına gitmiş. '

' Sus! '

Gözlerinden yaşlar akmaya başladı. Annem aklıma geldi. Onu çok özledim. Artık gücüm kalmadı. Yere oturdum. 

' Neden yapıyorsun bunu?! Hiç mi acımıyorsun?! '

Kapı açıldı. Barış içeri girdi. Ben sinirle ayağa kalktım. Onu iteceğim sırada beni tuttu. 

' Bırak! Sen de onlar gibisin! Her şeyi Sasha' ya anlatacağım. Her şeyi bilecek. Bırak! '

Barış dikkatle bakıyor. Israrla beni bırakmıyor. Tekme atmaya çalışıyorum. Barış beni kendine çekiyor.

' Neden gözyaşı dökmene değmeyecek insanlar için ağlıyorsun? '

' Çok mu üzüldün? Ne oldu az önceki keserim diyen adama? '

' Kadınları kesmiyorum. '

Benden ayrıldı.  Şaka yapıyordu. Alayla karışık güldüm. Bana deliymişim gibi bakıyordu. Kendimi zorda olsa toparladım.

' Sinirlerim bozuldu. '

' Yarın Hasan Bey' in odasına gireceğiz.  '

' Ben bu saatten sonra asla seninle iş birliği yapmam. '

Gideceğim sırada kolumdan tuttu. Kendisine çekti. 

' Yapmam dediğin her şeyi yapacaksın. Ben ne istersem o. '

' Sen kimsin de bana emir veriyorsun? '

' Elinde benle anlaşma yaptığına dair ses kaydı var iken çok cesaretlisin. Ama cesaretini başka şeylerde de gösterebilirsin. '

Gözleri dudaklarıma kaydı. Tekrar bana baktığında;

' Bazı özel istekledim olabilir. '


RUHU ÖLENLER ( +18 / #BARBÜG )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin