8. Bölüm

324 13 0
                                    

Büge' nin anlatımı...

Bitmiştik. Biz bitmiştik. Şu an bizi görmesi an meselesiydi. Görse kurtulurum belki diye düşünürken Barış kolumdan çekti. Masanın altına girerken kolumu bırakmadı. Bende girdim. Sığabildiğimiz kadar sığmıştık desem daha doğru olur.

Barış' ı ittim. Resmen dibimdeydi ve iki kat durmuştuk resmen.

' Az öteye git. Zaten nefes alamıyorum. Sıkıştık burada. '

' Sus. Bir sus ya. '

Taner içeri girdi. Kapıyı kapattı.

' Evet. Evet oraya geleceğim merak etmeyin... Bu gece olacak... Zaten biliyorsunuz Aysun Hanım ile ilgileniyorum ben... Uyanmadı merak etmeyin. Ama yoruluyorum açıkçası. Birde kadın yaşlı yani. İlgimi çekmiyor. '

Ne iğrenç bir adam bu böyle. Barış alayla bana bakıyordu. Tam konuşacaktım ki ağzımı eliyle kapattı. Neyse ki diğer yöntemini denemedi.

' Kadın' ın bu yaşta bile hormonlar tavan. Beni bile geçti... Biliyorsunuz ki nişanlı bir adamım ben. Sevgilime de vakit ayırmam ve onun da bazı ihtiyaçlarını karşılamam gerek. '

Ne! Ne diyor bu angut! Sen kimsin de beni... Tövbe tövbe... Gelde sövme bu şerefsize.

Barış koluma adeta yapıştı. Planı mahvetmemden korkuyor. Haklı. Taner biraz daha konuşursa ortada plan falan kalmayacak. Ben dümdüz dalacağım Taner' e.

' Tamam. Tamam ben bilgi almaya devam edeceğim. Şimdi kapatmam gerekiyor. Nişanlım beni bekliyor da... İyi günler. '

Bir süre daha odada kaldı. Sonra tekrar konuşmaya başladı.

' Sasha sevgilini de al ve tabii ki bizim bunakları da alıp ortadan kaybol. Büge ile yalnız kalacağım. '

Telefonu kapatıp odadan çıktı. Benimle ilgili kim bilir ne hayaller kuruyor ibne.

Masanın altından çıkarken belimi tuttum.

' Ayyy her tarafım iki dakika da tutuldu. '

' Sevgilin iki dakika da açar merak etme. '

' Ben ona da soracağım bunun hesabını merak etme. '

' Sakın öyle bir şey yapma. Planı mahvedersen ben de seni mahvederim. '

' Sen iyi alıştın beni tehdit etmeye. '

Bana yaklaştı. Eğilip;

' Sen akıllı bir kadın gibi davranırsan çocuk muamelesi görmezsin. '

' Çocukları tehdit mi edersin? '

' Ne çok soru soruyorsun böyle? '

' Sende sürekli kızıyorsun? '

' Çünkü çocuk gibi davranıyorsun. '

' Öperken çocuk gibi davrandığım aklına gelmedi ama. '

' Oooo anlaşılan birinin aklında fena kalmışım. '

' Saçmalama! Sinirliyim hala bu konuda sana. Ama uğraşmak konuyu uzatmak istemedim. '

' Ya da aklından çıkaramadın. Rüyanda falan benle öpüştün mü hiç? '

Dalga geçiyordu resmen.

' Saçmalamayı kes. '

' Neyse aşağı insek iyi olacak. Zaten hayatımda ki en kötü öpüşmeydi. '

' Ne! '

' Büge fazla çocuk gibisin. Taner sende ne buldu anlamadım. Öpüşmeyi biliyor musun acaba? '

O kadar çok sinirlenmiştim ki yakasından tutup çektim. Öpmeye başladım. Karşılık verdi. Biri bizi durdursun yoksa şu an sınırları fazlasıyla zorluyordum. Güçte olsa ayrıldım. Nefes nefeseydim.

' Ben çocuk değilim ama sen bir kadının elinde kolayca oynatabileceği adi herifin tekisin. '

Odadan sinirle çıktım. Ama karşımda Sasha' yı görmeyi beklemiyordum.

RUHU ÖLENLER ( +18 / #BARBÜG )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin