7. Bölüm

376 11 6
                                    

Merhaba,

Biliyorum uzun bir zaman oldu yeni bölüm yazmayalı. Bazı nedenlerden dolayı yazamadım.

Ama süper bir fikrim var. Ben bölüm yayınlayana kadar sizlerin ilgiyle okuyacağı kitap önerebilirim.

@buse_lik adlı kullanıcının gece mavisi, yaşamayanlar, barut kokusu kitaplarını Barış ve Büge olarak hayal edip okumanızı tavsiye ederim. Çok güzel yazıyor. Başka kitapları da var ama ben bu şimdilik bu üçünü öneriyorum. Mutlaka hayal ederek okuyun. Özellikle ilk başlarda değil ama sonradan kitaplarda şok olacağınız detaylar var. Bayılacaksınız. Pişman olmazsınız. Benim favorim gece mavisi bu arada. Sonradan şok olmuştum. İlk başta durağan olan hikaye bambaşka yere gidiyor.

Neyse uzatmayım. İyi okumalar.


.....


Büge' nin ağzından...

Onu ittim. Daha doğrusu itmeye çalıştım. Hayvan gibi güçlüydü. Kendisi çekilirken birde gülüyordu. Ondan uzaklaştım. Sinirle konuşacaktım ki

Barış

Taner sende ne buldu anlamıyorum. Hayatımda ki en kötü öpüşmeydi. '

Büge

Beni zorla öptün. Hem de hakaret mi ediyorsun? Sen kendini ne sanıyorsun?

Barış

Çok fazla başımı ağrıttın. Bende susturdum. Ama hiç memnun değilim açıkçası. Ama rujunun tadı güzelmiş beğendim.

Sinirle ona baktım. Ama o kadar güzel gülüyordu ki vicdansız, o an aklımda ki söyleyeceklerim uçtu gitti. Sinirle kapıya yürüdüm. En çokta kendime sinirliyim. Nasıl olur da ona bu kozu verdim. Nasıl oldu da az önce etkilendim. Kalbim hala çok hızlı atıyor. Sus atma artık duyacak.

Arkadan seslendi.

Barış

Yarın akşam yemekte bu iş bitecek.

Ona dönüp elimle orta parmağımı gösterdim. Tekrar kapıya yöneldim. Onun kahkaha attığı sesini duydum.

Arabaya nasıl bindim eve nasıl geldim bilmiyorum. Duş alıp yemen yatağıma yattım. Aklıma beni öptüğü geldikçe kalbim sıkışıyor. O bir sahtekar. Güvenilmez, iflah olmaz serserinin teki.

Ama ben bu iflah olmaz serseriyi niye bu saatte düşünüyorum. Uyusam fena olmayacak.

.....

Öğlene kadar uyumuştum. Uyumak denirse. Rüyam da Barış' ı gördüm. Sürekli. Hem de ne şekilde. Aklıma geldikçe fena oluyordum. Bana ne oluyor böyle ya. Bugün bu iş bitsin de artık kurtulayım. Yoksa bu işin ucu bombok yere çıkacaktı, hissediyorum.

Akşama kadar peeling, masaj, spor vs. yaptım. Babam bu kadar yapmama şaşırmıştı. İnsan hiç kendine bakamaz mı canım ne var bunda.

Ve nihayet akşam olmuş. Yemeğe gelmiştik. Barış' a bakmadım bile. Taner ise yanıma oturdu. Ya sabır ya sabır. Birde başımda bu vardı. Yemekten sonra herkes bir yere dağıldı. Ben ise izin isteyip lavaboya gittim. Ellerimi yıkadım. Stresten terlemişti. Tam çıkacağım sırada Barış karşıma çıktı. Beni adeta sürükledi.

' Ne yapıyorsun? '

Bir odaya girdik. Sinirle ona baktım.

' Sana diyorum. Ne yapıyorsun? '

' Dün akşam ki rujumu sürdün? '

' Ne. '

Barış bana doğru gelince onu itip kapıdan çıktım. Ama Taner' in sesini duyunca tekrar girdim.

Bitti. İkimizde bittik. Kesin yakalanacağız. Taner telefonuyla konuşuyor. İçeri girerse Barış ile beni böyle gördüğü an bütün plan suya düşerdi. Sinirle Barış' ın elini ağzımdan ittim. Bana baktı.

' Yakalanacağız. Senin yapacağın işe... '

Barış fısıltıyla;

' Sen susmak bilmez misin? Sessiz ol. '

Bende aynı şekilde konuştum.

' Senin bu rahatlığın ne olacak? Yakalanacağız. '

' Susmazsan senin yüzünden yakalanacağız. Ayrıca seni uyardığımı hatırlıyorum. Dediklerimi yapmak zorundasın. Her şeyi. '

Eli belimdeydi. İttim. Alayla bana baktı. Kapının kulpu eğildi. Bittik. 

RUHU ÖLENLER ( +18 / #BARBÜG )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin