Büge nin anlatımı...
Bu bir kabus olmalıydı. Sasha bana bakıyordu bir şey demeden. Acaba bizi duydu mu diye içim içimi kemirdi. Ama duysa çoktan saçıma yapışmıştı değil mi? En iyisi konuşmak. Barış çıkmadan.
' Sasha senin ne işin var burada? '
' Ben Barış' ı arıyorum da sen ne yapıyorsun bu odada? '
' Telefonla konuşuyordum. Buraya girdim. '
' Barış' ı gördün mü? '
' Yok. Bahçeye baktın mı? '
' Bakmadım ama niye bahçeye çıksın canım. '
' Neyse ben aşağı ineyim. '
' Dur gitme. Abim ile baş başa kalma planları yapıyormuşsunuz. Az önce dedi. '
' Yok öyle bir şey. Senin abinin planı o. Benim değil. '
' Hadi ama Büge. Abim ile nişanlısınız. Yakında evleneceksiniz. Bu kadar gaddar olma. '
' Bu konuda konuşmak istemediğimi biliyorsun. '
' He evlenmeden olmaz diyorsun yani. Büge şu bakire kız kafalarından çık lütfen. Abimi elinde tutmaya bak. Yoksa kaparlar haberin olsun. '
Ona sinirle baktım. Canıma minnet demek istedim ama diyemedim.
' Sen sevgilin ile ilgilensene. Belki onun gözü dışarıdadır. '
' Öyle bir şey olamaz canım. Ben senin aksine onunla her şeyimi paylaşıyorum. Bilmem anlatabildim mi? '
Göz kırpıp gitti. Gözün çıksın. Derin nefes verdim. Ancak kolumdan tutulup içeri çekilmem ile neye uğradığımı şaşırdım. Artık cidden başım dönmeye başladı. Kapıyı kapattı.
' Neden kolumu çekiyorsun. Sevgilin seni arıyor. '
' Bakire misin sen? '
' Sanane. Bu ne küstahlık? Sen bana nasıl sorarsın böyle bir şeyi? '
' Kızacak ne var anlamadım. Sadece sordum. '
Kapıdan çıkacağım sırada konuştu.
' Daha önce hiç bakire biriyle yatmadım. Açıkçası isterdim. '
Boğazına yapıştım. Alayla karışık gülüyordu. Sinirden kıpkırmızı olduğumun farkındayım ama şu an nevrim döndü adeta.
' Sakın bana dokunmayı aklından bile geçirme. '
' Az önce sen bana dokundun ama. '
' Bir daha olmayacak. '
' Bence büyük konuşma. Sonra kendin gelirsin bana. '
' Asla böyle bir şey olmayacak. '
' İlkinin o şerefsiz Taner olacak olması çok üzücü. Bana şans vermelisin bu konuda. Eminim ki ondan daha iyiyimdir. '
Boğazını sıktım daha çok ama bu onu daha çok güldürdü. Eliyle elimi itti.
' Az önce Taner i duydun. Bence hazırlansan iyi olur. '
Kapıdan çıktı. Ağlamamak için zor duruyordum. Artık gücüm tükenmek üzereydi. Kendimi boşluğa bırakmak istiyordum. Koltuğa oturdum. Ne yapacaktım. Bu böyle olmaz. Barış ile daha fazla iş birliği yapamazdım ki hiçbir şey yapmıyorduk. Yakınlaşmamızı düşünmek bile istemiyordum. Nefesim kesiliyor. Daha fazlasını istiyordum. Lanet olsun.
Taner içeri girdi. Bana baktı ve yanıma geldi. Oturdu. Elimi tuttu.
' Sevgilim sen ne yapıyorsun burada? '
' Telefonla konuştum. Neyse aşağı inelim. '
Beni durdurdu. Yaklaştı ve yanağımdan öptü. Kulağıma eğildi.
' Bu gece çok güzel bir yer ayarladım ikimiz için. '
' Başım ağrıyor. Eve gitmek istiyorum. '
' Büge artık fazla oluyorsun. Kalbini kırmak istemiyorum ama kırmak zorunda bırakıyorsun. Eğer dediğimi yapmazsan babanın bütün her şeyini alırım. Hayatınızı mahvederim. İyimi oldu şimdi? He? '
' Beni tehdit mi ediyorsun?
' Evet güzelim. Hatta daha açık konuşayım. Bu gece benim olmazsan yarın kendini beş kuruşsuz sokakta bulursunuz ki sokakta sana çokta güzel davranmazlar. Emin ol baban satar seni. '
Gözlerim dolu dolu baktım ona. Yapardı. Cevap veremedim. O ise beni tutkuyla öpmeye başladı. Ne geri gidebiliyordum ne de karşılık verebiliyordum. Geri çekildi.
' Bu gece çok güzel olacak ' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHU ÖLENLER ( +18 / #BARBÜG )
ChickLitBarış... Kimsesi olmayan, korkusuz bu adam yeni işini aldığında hayatının alt üst olacağını bilemezdi. Bu duygular ona tersti. İşini yapıp hayatına devam etmeliydi. Her şey çok geç olmadan... Büge... Tek isteği kaçıp gitmek... Her şeyi bırakıp, kaç...